2026-02-17, 13:22
Medlem
motyls avatar
Så tråkigt att köra omkring L i vagn inne på Vellingeblomman, låt henne gå själv istället. Men det är jobbigare för Hanna och då kan hon inte shoppa ifred.
Citera
2026-02-17, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motyl
Så tråkigt att köra omkring L i vagn inne på Vellingeblomman, låt henne gå själv istället. Men det är jobbigare för Hanna och då kan hon inte shoppa ifred.

Verkligen….. när hon är så stor är väl vagn mer ett stöd för att kunna transportera om man tex går där det är trafik, ska ta sig någonstans snabbt eller liknande.

Här strosar de väl med barnet i fokus…
Citera
2026-02-17, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Verkligen….. när hon är så stor är väl vagn mer ett stöd för att kunna transportera om man tex går där det är trafik, ska ta sig någonstans snabbt eller liknande.

Här strosar de väl med barnet i fokus…
Du menar att de strosar och har inte barnet i fokus.
Citera
2026-02-17, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Nu är de på Vellingeblomman!

Haha, jag skrev en lista typ igår på vad de förväntas göra, nu har de gjort både funnys och Vellingeblomman 😂
Citera
2026-02-17, 13:49
Medlem
Citat:

Undrar hur hon gör, min unge har vägrat vagn sen han började gå. Men jag får kanske prova mutor, det verkar ju gå hem. Jag tycker hon har sagt ofta att L är vild men hon verkar snarare sitta still och vara labil på varenda bild.
Citera
2026-02-17, 13:53
Medlem
Citat:
Jobbar i butik och vill absolut inte att småbarn går runt i butiken och pillar på allt. Trycker och klämmer på saker de iaf inte får köpa. Finns så många som tar upp sina småbarn ur vagnen och låter dem sedan härja runt i butiken. Nej småbarn sitter bäst i vagnen! Gå själva kan de göra på platser avsedda för barn.
Citera
2026-02-17, 14:09
Medlem
dekadentens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2431juli
Jobbar i butik och vill absolut inte att småbarn går runt i butiken och pillar på allt. Trycker och klämmer på saker de iaf inte får köpa. Finns så många som tar upp sina småbarn ur vagnen och låter dem sedan härja runt i butiken. Nej småbarn sitter bäst i vagnen! Gå själva kan de göra på platser avsedda för barn.

Eller så har man koll på sina barn 😅 Jag har en väldigt aktiv dotter, men hon får hålla handen och lära sig att inte pilla och dra ner grejer. Är väl bra att öva på hur man beter sig i en affär, hur ska de annars lära sig?
Citera
2026-02-17, 14:12
Medlem
polka-maskinens avatar
Perfekt att Lars fått ett set med spadar etc så att hon kan hjälpa H med att plantera om alla plastväxter!
Citera
2026-02-17, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dekadenten
Eller så har man koll på sina barn 😅 Jag har en väldigt aktiv dotter, men hon får hålla handen och lära sig att inte pilla och dra ner grejer. Är väl bra att öva på hur man beter sig i en affär, hur ska de annars lära sig?
Tyvärr har jag inte sett många som har koll på sina barn. Lära dem ska man absolut men en tvååring tycker jag sitter mycket bra i vagnen😂
Citera
2026-02-17, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Det är väldigt många som jobbar i diverse butiker som tycker exakt som du !!
Ja det tror jag absolut att det är. Om alla vuxna verkligen hade kontroll över sina små och att alla små "lyssnar" på de vuxna så hade det inte varit några problem för mig iaf.
Citera
2026-02-17, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Undrar hur hon gör, min unge har vägrat vagn sen han började gå. Men jag får kanske prova mutor, det verkar ju gå hem. Jag tycker hon har sagt ofta att L är vild men hon verkar snarare sitta still och vara labil på varenda bild.

Och min unge vägrar gå själv för det mesta, har jag inte vagn måste jag bära 9 gånger av 10, kanske är barn olika 🤷🏼‍♀️
Citera
2026-02-17, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radioregn
Och min unge vägrar gå själv för det mesta, har jag inte vagn måste jag bära 9 gånger av 10, kanske är barn olika 🤷🏼‍♀️

Usch det låter trist. Kanske du skulle uppmuntra ditt barn att röra mer på sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in