2025-11-22, 17:48
Medlem
Undrar om det blir någon testvideo med nya stylingverktyget. Vore spännande att se hur det funkar på så kort hår….
Citera
2025-11-22, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Det pratas mer och mer om inluenser som visar sina barn på sociala medier. En normal människa skulle sluta visa barnet men Hanna frångår sitt efterlystblurrande och visar upp Larsa.

Så världsfrånvänt men jag är inte speciellt förvånad.
Att slippa ta ett jobb väger mer än sitt barns integritet för henne.
Citera
2025-11-22, 18:53
Medlem
Då vet vi att Lars varit hos farfar hela dagen. Men vad har hon själv gjort? Ingen vet som vanligt.
Citera
2025-11-23, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Då vet vi att Lars varit hos farfar hela dagen. Men vad har hon själv gjort? Ingen vet som vanligt.
Var är dom den här helgen? Farfar bor ju i Skåne, har knappt aldrig hört att dom träffar honom!
Citera
2025-11-23, 01:32
Medlem
Lars integritet hölls alltså bara ca två månader. Så lång tid det tog för Hanna att tröttna på både förskolan och blurrade bilder.
Finns garanterat en logisk Hanna Theorin förklaring till allting, men sanningen är att hon enbart fiskar efter reaktioner för att se och jämföra hur många fler likes en blurrad vs icke blurrad Lars får.

Hanna måste få till engagemanget, köpta följare lämnar inte kommentarer eller ger trafik.
Citera
2025-11-23, 05:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
Ingen bra reklam för Jula - tåget hackar som en följare påpekar att hon satt det fel. Men lata Hanna orkar naturligtvis inte göra en ny reel utan låter denna ligga kvar.
Är det ett sammarbete med Jula? Kunde inte se någon reklammarkering.
Citera
2025-11-23, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2431juli
Är det ett sammarbete med Jula? Kunde inte se någon reklammarkering.

Nej inget samarbete men menar om hon nu skall tipsa om ett tåg så kanske inte detta hackande tåg från Jula var bästa reklamen! Hade inte något påpekat att hon monterat fel så hade jag i alla fall inte viljat köpa det.
Citera
2025-11-23, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
Nej inget samarbete men menar om hon nu skall tipsa om ett tåg så kanske inte detta hackande tåg från Jula var bästa reklamen! Hade inte något påpekat att hon monterat fel så hade jag i alla fall inte viljat köpa det.
Hon tjänar inte en extra krona på om någon köper tåget, enbart Jula gör det. Själv kollade jag inte så noga att jag såg att tåget hackade sig fram så om jag velat köpa ett liknande så hade jag mycket väl kunnat köpa detta🤪.
Citera
2025-11-23, 09:39
Medlem
Jag förstår inte hur hon kan vara så besatt av sin mens hela tiden. Det måste vara något fysiskt problem hela tiden som kräver läkarvård och uppdateringar (content). Det ska gärna handla om kvinnliga problem också och hennes problem är alltid enorma! Vården måste vara ordentligt trötta på henne.
Undrar om det fortfarande används xylocain-salva vid olika tillfällen..
Citera
2025-11-23, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Penya
Jag förstår inte hur hon kan vara så besatt av sin mens hela tiden. Det måste vara något fysiskt problem hela tiden som kräver läkarvård och uppdateringar (content). Det ska gärna handla om kvinnliga problem också och hennes problem är alltid enorma! Vården måste vara ordentligt trötta på henne.
Undrar om det fortfarande används xylocain-salva vid olika tillfällen..

Ja alltså hänger inte med längre i hennes svängar med att få bukt på hennes hemska mens (har dock inte sett hennes uppdateringar på 2 dagar ) Var det inte operation som var aktuellt typ tidigare i veckan, och nu snackar hon om nåt nytt läkemedel istället? Hoppas innerligt att den läkaren som hon träffade för att få operationen har fattat hur ambivalent HT är
Citera
2025-11-23, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BulleBeck
Ja alltså hänger inte med längre i hennes svängar med att få bukt på hennes hemska mens (har dock inte sett hennes uppdateringar på 2 dagar ) Var det inte operation som var aktuellt typ tidigare i veckan, och nu snackar hon om nåt nytt läkemedel istället? Hoppas innerligt att den läkaren som hon träffade för att få operationen har fattat hur ambivalent HT är
Det är Provera hon frågar om. Det används vid menstruationsrubbningar och klimakteriebesvär. Vanliga biverkningar är huvudvärk, illamående, mensvärk, viktökning, nedstämdhet och oregelbundna blödningar. Det känns ju inte riktigt som ett läkemedel HT ska använda.
Citera
2025-11-23, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Det är Provera hon frågar om. Det används vid menstruationsrubbningar och klimakteriebesvär. Vanliga biverkningar är huvudvärk, illamående, mensvärk, viktökning, nedstämdhet och oregelbundna blödningar. Det känns ju inte riktigt som ett läkemedel HT ska använda.

Hur kan de alltid vara så att Hannisen alltid får alla biverkningar/åkommor.
När hon var gravid så var de hejvilt på allt möjligt också.
Vi får väll se denna gången 😋.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in