2025-07-07, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Verkligen. Tycker det är så märkligt när hon har möjlighet till att blomma ut och göra ett bra jobb = göra kul inlägg om renoveringen av bostadsrätten, förberedelserna inför bröllopet bara för att nämna nått. Vilka chanser hon bara struntar i.

Och det jag fortf är mest fundersam till = varför i helvete hon skiter i att ens gilla de svar hon får när hon ställer frågor. Är hon empatilös över att vissa följare blottar sig med tunga grejer, bryr hon sig inte, är hon nöjd med att arbete 2% så hon skiter i dessa småsaker som tar 2 minuter varje dag? Varför?
Jäkligt märkligt. Sorgligt faktiskt när följare skriver tunga saker o får inte ens ett hjärta till svar… nä, inte okej. Det är faktiskt det värsta. Pissigt. Och resten är trist. Tyckte faktiskt hon var kul/okej innan the kid kom, men nu är allt som om det vore en äldre person på 65+.

Spännande med banken i alla fall. Är det lånelöfte o en flytt till Malmöööö?
Nä. Troligast inte men kanske. Den som lever får se 😎
Citera
2025-07-07, 15:48
Medlem
Malmö verkar locka mest för att de har en barnvakt och kan ränna runt i butiker samt göra restaurangbesök. Hennes prioriteringar är minst sagt märkliga. Hade jag varit hon så hade jag passat på o umgås med barnet innan förskolestart. Men, vi alla prioriterar ju olika.
Citera
2025-07-07, 16:22
Medlem
Nu plaskar det nog från HT som får spendera pengar på costco💦💦💸
Citera
2025-07-07, 17:24
Medlem
Haha hennes följare är ju blåsta. "Åh vad fint gjort Hanna" för att "hon" gav bort en vagn. Det var ju Jollyroom som gav bort vagnen 🙈 och det var inte ett dugg för att vara snälla utan för att göra reklam och tjäna pengar
Citera
2025-07-07, 17:25
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Senaste inlägget/samarbetet:
HT pratar fortf för snabbt och voiceovern är både skev och varierad i tonläge, växlar mellan högt och lågt. Dock bättre än förut.

Och HT ser riktigt fin ut i den lila klänningen, kan vara hennes färg tillsammans med grönt.
Citera
2025-07-07, 17:29
Medlem
Vad glad kusinen blev. Man fick verkligen se glädjen. Herrejävlar vad uselt det här är.
Citera
2025-07-07, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Senaste inlägget/samarbetet:
HT pratar fortf för snabbt och voiceovern är både skev och varierad i tonläge, växlar mellan högt och lågt. Dock bättre än förut.

Och HT ser riktigt fin ut i den lila klänningen, kan vara hennes färg tillsammans med grönt.

Och börjar med att säga att ljudet på de första klippen funkade inte. Jag vet ingen som har såna problem med sin jävla mobil 🙄 hon kunde ju använt sin tolvtimmars kamera om hon vill verka proffsig.
Citera
2025-07-07, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M1D2
Haha hennes följare är ju blåsta. "Åh vad fint gjort Hanna" för att "hon" gav bort en vagn. Det var ju Jollyroom som gav bort vagnen 🙈 och det var inte ett dugg för att vara snälla utan för att göra reklam och tjäna pengar
Undra om Hanna betalar skatten för denna gåva eller om kusinen åker på att betala den?
Citera
2025-07-07, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
Undra om Hanna betalar skatten för denna gåva eller om kusinen åker på att betala den?
Jag tror inte att hon har anmält det till Skatteverket.
Citera
2025-07-07, 18:49
Medlem
Är Hanna teknisk analfabet? Hon missar ljud, klipper dåligt och verkar jobba sex timmar om dagen med att besvara mail. Och nu tog det henne en halv dag att bli medlem på Costco, nånting som tar två minuter?
Citera
2025-07-07, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrebChim
Vad glad kusinen blev. Man fick verkligen se glädjen. Herrejävlar vad uselt det här är.

Hahahaha tänkte exakt likadant. Sprudlande glädje🤣🫠🫠🫠
Citera
2025-07-07, 19:49
Medlem
Ja Hanna kanske inte är den bästa influencern men hon tjänar ju ändå pengar på det hon gör och det är ju jöttebra för henne.
Om ni nu är så himla perfekta och kunniga så varför blir ni inte influencers själva och får se hur enkelt det är.
Och Ja jag tycker Hanna gör lite konstiga saker ibland men det gör vi ju alla.

Och nej jag känner inte Hanna men tycker vissa här letar fel med microskop
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in