2024-01-03, 21:02
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ooooboyy
Än sålänge 7 stories och en reel 😆

Mer aktiv än vanligt dvs.
Citera
2024-01-03, 21:04
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Det finns väl ingen influenser som har ett riktig arbetsdag med stress och flera timmars jobb? Typ Elsa Billgren lämnade ju sin son på förskola för att gå och träna på gym, och Sandra Beijer sitter på restauranger och dricker alkohol. De gör lite jobb, sen spenderas resten av tiden på deras intressen, och Hannas verkar vara att kolla serier/barnprogram i soffan.

Jag blev förvånad över att de seriöst tror att de kommer ha råd att flytta till hus.

Hanna blöder följare så fortsätter det i denna takt så kommer Latisen behöva skaffa ett äkta jobb som ger deg på kontot varje månad, särskilt om de drömmer om hus.
Citera
2024-01-03, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lolnollkoll
Men vad ni överdriver. Inte fan kan bebisen flyga ur vagnen och dessutom satt hon inte så högt. Jag har en likadan vagn och det går inte luta liggdelen alls. Finns inte heller några jävla remmar att spänna fast bebis med i liggdelen. Vad är det med er? Ni verkar ju på riktigt vara värre än jag vet inte vad? Hur kan ni bli så "rädda" att ni inte vågar kolla? Jag är inget fan av HT men jag tycker ni verkar vara långt bakom flötet som reagerar som ni gör. HT verkar smartare och mer mogen än er.

Håller helt med, äntligen en vettig människa i denna tråd.

Blir tokig på vissa människor här inne som verkar lägga energi VARJE dag på att hitta fel på hennes stories och hur hon väljer att leva sitt liv. Är hon nöjd med att vara hemma varje dag och behöver inte mer vänner än sin mamma är väl det jättebra att hon mår bra i det. Borde inte målet vara att leva som man själv vill istället för att visa upp en perfekt yta med vänner och annat innehåll bara för att verka perfekt, som såå många andra gör.

Jag hoppas verkligen inte hon läser denna tråden och blir påverkad av allt hemskt som skrivs här inne. Jag hoppas på riktigt att ni som skriver dessa kommenterar funderar på varför ni gör det och vad ni får ut. Mår ni bättre själva av att trycka ner någon annan. Vuxen gruppmobbning - skäms.
Citera
2024-01-03, 22:03
Medlem
Andrea Norrman skrev ett inlägg om nyårslöften och där har Fanni kommenterat att hon 2024 vill bli bättre på att ta hand om sig själv och sin mentala hälsa. Blev glad på riktigt att iallafall insikten finns!
Citera
2024-01-03, 22:10
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El-wi
Håller helt med, äntligen en vettig människa i denna tråd.

Blir tokig på vissa människor här inne som verkar lägga energi VARJE dag på att hitta fel på hennes stories och hur hon väljer att leva sitt liv. Är hon nöjd med att vara hemma varje dag och behöver inte mer vänner än sin mamma är väl det jättebra att hon mår bra i det. Borde inte målet vara att leva som man själv vill istället för att visa upp en perfekt yta med vänner och annat innehåll bara för att verka perfekt, som såå många andra gör.

Jag hoppas verkligen inte hon läser denna tråden och blir påverkad av allt hemskt som skrivs här inne. Jag hoppas på riktigt att ni som skriver dessa kommenterar funderar på varför ni gör det och vad ni får ut. Mår ni bättre själva av att trycka ner någon annan. Vuxen gruppmobbning - skäms.

Vet du, du behöver inte läsa denna tråd om du blir så extremt sekundärkränkt.
Tipsar om familjeliv eller gå in och dra ett till handhjärta under HTs dåliga Icahaul så kommer du må bättre.

Och, precis som många sagt innan- det är ren jävla idioti att gambla med sin bebis säkerhet oavsett vad du tänker och tycker.

Rent jäkla Darwinistisk tänkande, man vill inte se en olycka när det så lätt kunde undvikas, då vi är hennes publik.
Hanna är lågbegåvad och behöver lära sig och ta till sig tips, även om man måste hamra in det i skallen på henne.
Citera
2024-01-03, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skampi
Är förvånad att HT och Keboff vill ha hus. Är de medvetna om hur mycket jobb och pengar det kräver? De lär knappast ha råd med nybyggt eller nyrenoverat och då gäller det att ha koll på att driften fungerar... Kan verkligen inte se dem ta hand om läckande rör, mögelmisstanke, trädgård eller ens elpriser...

Jag är förvånad att dom ville ha barn, visste dom hur mycket jobb det kräver? Men troligen inte så HT tkr det är världens grej att Larisen hållt dom vakna under natten.
Citera
2024-01-03, 22:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Skurrish
Andrea Norrman skrev ett inlägg om nyårslöften och där har Fanni kommenterat att hon 2024 vill bli bättre på att ta hand om sig själv och sin mentala hälsa. Blev glad på riktigt att iallafall insikten finns!
Väldigt tveksam om det kommer att fungera. Så länge hon endast fokuserar på IVF till 99% så är jag väldigt tveksam om hon samtidigt ska ta hand om sin ohälsa. Men bra om hon har fått insikt.
Citera
2024-01-03, 22:38
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindraninni
Väldigt tveksam om det kommer att fungera. Så länge hon endast fokuserar på IVF till 99% så är jag väldigt tveksam om hon samtidigt ska ta hand om sin ohälsa. Men bra om hon har fått insikt.

Jag önskar Fanni ett bra 2024 och att hon kan landa i sitt psyke.
Sen kommer resten gå galant. Hon har ett helt liv framför sig.
Citera
2024-01-03, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Vet du, du behöver inte läsa denna tråd om du blir så extremt sekundärkränkt.
Tipsar om familjeliv eller gå in och dra ett till handhjärta under HTs dåliga Icahaul så kommer du må bättre.

Och, precis som många sagt innan- det är ren jävla idioti att gambla med sin bebis säkerhet oavsett vad du tänker och tycker.

Rent jäkla Darwinistisk tänkande, man vill inte se en olycka när det så lätt kunde undvikas, då vi är hennes publik.
Hanna är lågbegåvad och behöver lära sig och ta till sig tips, även om man måste hamra in det i skallen på henne.

Du har halt rätt, jag behöver och kommer inte läsa denna tråden framöver. Jag kommer inte heller gå in på nån faniljelivstråd och kommentera med hjärtan, det ger mig ingenting.

Jag är absolut inte sekundärkränkt men jag är en människa som önskar att människor är mer snälla mot varandra. Och du verkar vara rent elak.

Förmodligen fanns det en eller två föräldrar med uppsikt över bebisen som kunde agera om något var påväg att hända. Hon satt ju djupt ner så jag kan inte se att hon skulle tippat ur även om hon börjat luta åt sidan?

Så ditt mål med alla negativa kommentarer är alltså att hjälpa den ”lågbegåvade” Hanna eller vad? Genuint nyfiken.
Citera
2024-01-03, 22:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jag önskar Fanni ett bra 2024 och att hon kan landa i sitt psyke.
Sen kommer resten gå galant. Hon har ett helt liv framför sig.
Ja det får vi hoppas
Det hade varit väldigt bra om det blir så
Citera
2024-01-04, 00:03
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindraninni
Ja det får vi hoppas
Det hade varit väldigt bra om det blir så

Jag håller verkligen alla tår och fingrar samt ber till högre makter oavsett om gud här ovan heter Harry eller inte.

Ingen skulle vara gladare än mig om hon bara lyckas landa. Men några hjärtan kommer jag inte bjuda på tills hon sitter där med ett livs levande ,rätt jobbig, baby som är motsatsen till instagram vänligt.
Citera
2024-01-04, 00:15
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El-wi
Du har halt rätt, jag behöver och kommer inte läsa denna tråden framöver. Jag kommer inte heller gå in på nån faniljelivstråd och kommentera med hjärtan, det ger mig ingenting.

Jag är absolut inte sekundärkränkt men jag är en människa som önskar att människor är mer snälla mot varandra. Och du verkar vara rent elak.

Förmodligen fanns det en eller två föräldrar med uppsikt över bebisen som kunde agera om något var påväg att hända. Hon satt ju djupt ner så jag kan inte se att hon skulle tippat ur även om hon börjat luta åt sidan?

Så ditt mål med alla negativa kommentarer är alltså att hjälpa den ”lågbegåvade” Hanna eller vad? Genuint nyfiken.

Nu har jag inte varit inblandad i den senaste Lara diskussionen, det är andra människor som reagerat på att en tremånaders bebis sitter helt fritt utan direkt tillsyn (hennes ena förälder sov och den andre lagade mat enligt borttagen stories) på 1,20 meters avstånd från golvet. Därför jag påpekar att det kanske är naturens lag att vissa barn helt enkelt inte ska finnas då deras Darwin potential inte slår i taket direkt.

Om du tycker det är elakt så får det stå för dig. Nu har jag fött och fostrat fem barn som alla är i åldern 25-3 år så känner att jag iaf kan tipsa en nybliven enbarnsmorsa att det är inte.så.jävla.smart. att låta ungen dingla fritt på 1.20 meters höjd utan sele för precis som många innan mig påtalat så kan ungen tappa huvudet åt något håll och då hänger kroppen med vet du.

Och sen vart det slut på Hannas bebis-historia. Där vill ingen av oss i tråden hamna vet du, hur elaka du än må tycka att vi är även om vi inte använder hjärtan och skit som avslutning på varje mening.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in