2025-08-03, 19:46
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exspektans
Visst är det märkligt?
Har sett andra influensers som gjort reklam för samma märke och då är hela familjen oftast engagerad (om det finns en familj) och det ser mysigt och tilltalande ut. Men när någon lagat mat själv och sedan står ensam vid diskbänken och ”njuter” av måltiden så tappar jag absolut sugen. Hallå?
Tips till HT:
Laga maten tillsammans med din familj vid ett samarbete med Hellofresh, duka fint, visa myset på altanen där ni äter allt nu när vädret tillåter (tänker på vad som sas vid bregottreklamen) där det påstås att så många måltider som möjligt äts ute (ja, inte ensam vid diskbänken), släpp dessa märkliga ätminer. Hade blivit lite bättre i alla fall, tycker jag 🙂
Håller med. Med tillägg: klipp inte mitt i ord eller meningar och se ut som att du själv tror på det du säger.
Citera
2025-08-03, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Håller med. Med tillägg: klipp inte mitt i ord eller meningar och se ut som att du själv tror på det du säger.
Hon lagar ju alltid matlådor när hon gör reklam för Hello Fresh och alla fattar att hon ALDRIG lagar mat från HF mer än när det är ett samarbete. Sedan tror jag aldrig någonsin att hon har visat att hela familjen äter av den maten, utan bara hon själv som står vid diskbänken och äter, eller sitter vid ett pygmébord på balkongen. Och till sist....kan människan göra ett enda samarbete utan att säga jäkla och liknande ord? Förstår inte att hon får sina filmer godkända med ett så ovårdat språk!
Citera
2025-08-03, 20:23
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Hon lagar ju alltid matlådor när hon gör reklam för Hello Fresh och alla fattar att hon ALDRIG lagar mat från HF mer än när det är ett samarbete. Sedan tror jag aldrig någonsin att hon har visat att hela familjen äter av den maten, utan bara hon själv som står vid diskbänken och äter, eller sitter vid ett pygmébord på balkongen. Och till sist....kan människan göra ett enda samarbete utan att säga jäkla och liknande ord? Förstår inte att hon får sina filmer godkända med ett så ovårdat språk!
Ytterligare en bra sak för henne att ta emot kritiken kring. Tro inte bara på vad du säger utan använd VUXET språk och inga svordomar!!!
Hon är rätt osäker när hon gör reklamfilmer och lägger oftast till : Aaaaaa (som går upp på slutet) som att "nu säger jag det här men ni fattar ju att jag tycker det är pinsamt dåligt" eller nått liknande. Tror hon avskyr att prata framför kamera och har ingen naturlig fallenhet för det.

TRO själv på det du gör för bövelen 🙈
Citera
2025-08-03, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft

Ja känns inte så trovärdigt heller att det är så enkelt och smidigt när hon lagar maten en dag innan de ska äta det till middag. Varför laga en dag i förväg? Finns ingen tydlig storyline
Senast redigerad av Backflashlash 2025-08-03 kl. 20:31.
Citera
2025-08-03, 21:22
Medlem
Så trevligt att den gula plastskärbrädan fick vara med i ännu ett HF-samarbete.. 🥴
Citera
2025-08-03, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baras
Så trevligt att den gula plastskärbrädan fick vara med i ännu ett HF-samarbete.. 🥴
Glöm inte ljuscitronen o dom oanvända salt- och pepparkvarnarna där i bakgrunden 👍🏼 Sett dom stå där som stilleben länge nu.
Citera
2025-08-03, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baras
Vad är det för fel med en gul skärbräda?
Citera
2025-08-03, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans

Den nämns för att ingen har kommit på ännu om den faktiskt är gul eller om den är missfärgad och därmed rätt ofräsch.
Citera
2025-08-03, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Den nämns för att ingen har kommit på ännu om den faktiskt är gul eller om den är missfärgad och därmed rätt ofräsch.
Tycker den ser gul ut från början, men spekulerar ju
Citera
2025-08-03, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Oavsett om den är gul från början eller om den blivit det för att den är välanvänd så är det ju iallafall nånting man kan klaga på….inte mycket, men nånting !!
Citera
2025-08-03, 22:51
Medlem
Är det rekommenderat att möla i sig 50 gram majonäs under en måltid när man har gjort en fetma-operation?
Tror nog den där påsen var för flera måltider än en 😅. Varför måste hon dessutom förstöra all mat-reklam med sina orgasm-miner?
Vi vet att du älskar mat/fett/socker Hanna, så du måste inte överspela varje gång du får ett par tusen för att göra reklam för mat du ändå aldrig lagar.
Senast redigerad av FruKrokodil 2025-08-03 kl. 22:54.
Citera
2025-08-03, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Är det rekommenderat att möla i sig 50 gram majonäs under en måltid när man har gjort en fetma-operation?
Tror nog den där påsen var för flera måltider än en 😅. Varför måste hon dessutom förstöra all mat-reklam med sina orgasm-miner?
Vi vet att du älskar mat/fett/socker Hanna, så du måste inte överspela varje gång du får ett par tusen för att göra reklam för mat du ändå aldrig lagar.
Såg ju lagat ut…såg ut som det var hon som lagade den också.
Nu har jag beställt, har inte testat HelloFresh innan. Vad tjänar hon på att man använder hennes länk tro?
Senast redigerad av Josefsmaria66 2025-08-03 kl. 23:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in