2025-07-26, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Det var väl bara nån enstaka som kläckte såna grodor, så bättre att svara denne direkt än avisera hela tråden.
Håller däremot med om sakfrågan, det är onödigt att skriva ut att någon är ful.

Orkade inte gå tillbaka och leta rätt på dom.
Citera
2025-07-26, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fucktskada
Och hur mår underredet av löpträning?? Om det är svullet, ömt, behöver bedövningssalva och inte går att använda jeans så borde ju löpträning vara helt omöjligt... Eller är den magiska förlossningsskadan botad under shortssäsongen som vanligt?

Den magiska "förlossningsskadan" är alltid läkt medan Kebab har semester, sen kommer den tillbaka samma dag Lars är extra bökig och Hanna är själv med henne..
Citera
2025-07-26, 00:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Garanterat ett kommande samarbete med träningskläder på G! 😁

Ja? Är det konstigt? Det är reklamsamarbeten influensers gör och på dom tjänar dom pengar. Vad är konstigt? Ska man ex göra reklam för träningskläder, ja då passar ju löpbandet in där.
Citera
2025-07-26, 01:07
Minns ni när HT hade nackspärr och var tvungen att ligga i sängen en hel dag, undrar vilka besvär som dyker upp nu när det är löpning på gång!
Citera
2025-07-26, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tilde76
Ja? Är det konstigt? Det är reklamsamarbeten influensers gör och på dom tjänar dom pengar. Vad är konstigt? Ska man ex göra reklam för träningskläder, ja då passar ju löpbandet in där.
Ja det gör det ju, men det blir ju ganska fånigt när hon aldrig någonsin nämner att hon tränar förutom i samband med något samarbete. 😏
Citera
2025-07-26, 01:13
Avstängd
Citat:
Ja det gör det ju, men det blir ju ganska fånigt när hon aldrig någonsin nämner att hon tränar förutom i samband med något samarbete. 😏

Jag ser ingen skillnad där hos andra influensers jämfört med Hanna. Ingen kan väl på allvar tro att man har samarbeten/ reklam bara för produkter man använder ofta/ jämt? Man gör väl dom samarbeten man erbjuds eftersom man tjänar pengar på dom.
Citera
2025-07-26, 01:15
Medlem
Är det inte jobbigt att släpa löpbandet upp och ner mellan garaget-arbetsrummet?
De där väger ju en hel del så blir iof en hel del motion bara av att bära runt skiten.

Gissar vi på Björn Borg igen eller är det någon "superpruttbra" app för träning?
Citera
2025-07-26, 01:18
Citat:
Det blir helt löjligt när HT försöker låtsas som att hon gillar löpning när alla vet att hon spenderar 95% av sitt liv sängliggande pga lathet. Hon borde göra samarbeten relaterat till skräpmat och TV istället, det vore mer genuint.
Citera
2025-07-26, 07:54
Medlem
Citat:
Alla vi som visar våra barn i sociala medier (antar att det finns några fler här), bör ju veta om att även om man inte har lika många följare som H är fotona enkla för andra att komma åt från den dagen dom finns på internet.
Så vad tycker ni då, om ni delar ett foto på ditt barn, då är det ok om människor kommenterar utseendet på ditt barn, att det inte är söt, att det är fult osv? Då får du skylla dig själv? Är ju det man säger, att Hanna får skylla sig själv.

I övrigt, vi är nog många här som aldrig löptränar, så om Hanna har en intention att hon ska göra det, så är väl det superbra, är det något att håna?
Jag håller med dig, finns nog många som aldrig springer här och jag tycker det var imponerande att hon gjorde det, att hon orkar göra det.
Citera
2025-07-26, 08:37
Medlem
Smultronvisslares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Jag håller med dig, finns nog många som aldrig springer här och jag tycker det var imponerande att hon gjorde det, att hon orkar göra det.

100% och det är också bra att hon visar det, vare sig det är för en påstådd reklam eller inte. Hon har ändå en stor skara som följer (och spökföljer) henne som kanske blir inspirerade (eller provocerade...).

Jag tycker det är uppfriskande att se någon som H, som inte direkt visat mycket på fysisk aktivitet innan, motionera/löpträna.
Citera
2025-07-26, 08:40
Medlem
Citat:
Alla vi som visar våra barn i sociala medier (antar att det finns några fler här), bör ju veta om att även om man inte har lika många följare som H är fotona enkla för andra att komma åt från den dagen dom finns på internet.
Så vad tycker ni då, om ni delar ett foto på ditt barn, då är det ok om människor kommenterar utseendet på ditt barn, att det inte är söt, att det är fult osv? Då får du skylla dig själv? Är ju det man säger, att Hanna får skylla sig själv.

I övrigt, vi är nog många här som aldrig löptränar, så om Hanna har en intention att hon ska göra det, så är väl det superbra, är det något att håna?

De flesta av oss som visar våra barn har ju stängda konton med vänner och familj som följare.
Du tycker att det är okey att HT lever på att visa och skriva om sitt barn?

Ska lägga till att jag inte tycker att det är okey att skriva nedlåtande om ett barn.
Senast redigerad av Blomkvasten22 2025-07-26 kl. 09:05.
Citera
2025-07-26, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz

Imponerande blir det om hon visar att det blir mer än en enda gång.

Att hon skulle börja träna utan att det är ett samarbete, då är det imponerande att hon reser sig ur soffan. Annars är det inte imponerande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in