2025-07-09, 23:42
Medlem
Hanna har tydligen äntligen fixat eget bolag - Hanna Theorin AB! Därav bankbesök - bra gjort men återigen en guldchans till intressant content varför, hur, funderingen men det ända vi fick se var en bild i bilen om ett stundande besök till banken. Suck! Om hon inte skärper till sig så lär bolaget inte behövas.
Citera
2025-07-10, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tangerinescience
Ännu färre följare nu, undrar om det blir ett stort tapp nu eller kommer HT köpa ett par tusen kinesiska bot:ar som hon brukar?

Hon kommer köpa fler följare såklart, med resultatet att hennes engagemang blir än lägre.
Så trist att klockorna stannar
Citera
2025-07-10, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
Hanna har tydligen äntligen fixat eget bolag - Hanna Theorin AB! Därav bankbesök - bra gjort men återigen en guldchans till intressant content varför, hur, funderingen men det ända vi fick se var en bild i bilen om ett stundande besök till banken. Suck! Om hon inte skärper till sig så lär bolaget inte behövas.

Men det var väl fan på tiden ändå. Sen att hon inte kommer fatta hur hon ska sköta nånting är en annan sak. Kevin med i styrelsen också. Vi kan ju ge oss fan på att han kommer få ett extrajobb nu 🤣
Citera
2025-07-10, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrebChim
Men det var väl fan på tiden ändå. Sen att hon inte kommer fatta hur hon ska sköta nånting är en annan sak. Kevin med i styrelsen också. Vi kan ju ge oss fan på att han kommer få ett extrajobb nu 🤣

Instämmer - min man har eget AB. En fördel när man jobbar som Hanna gör MEN det kräver att man är påläst - mycket lagstiftning och regler att sätta sig in i. Antar att hon inte själv kommer bokföra? Kanske därför hon skall läsa avancerad matte??
Citera
2025-07-10, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
Instämmer - min man har eget AB. En fördel när man jobbar som Hanna gör MEN det kräver att man är påläst - mycket lagstiftning och regler att sätta sig in i. Antar att hon inte själv kommer bokföra? Kanske därför hon skall läsa avancerad matte??

Det tror jag inte. Matte 3 och 4 behövs ju inte för det.
Citera
2025-07-10, 15:22
Medlem
Det var ju kul att hon visade någon annan mat än köttfärssås kan jag tycka, men på ngt vis blir allt så trist som hon lägger upp. Men ja, ja. Bra att de varierar kosten. Hennes drömsoffa är på rea, ska de äntligen slå till eller? Hon väntade bara på skatteåterbäringen men har inte sett nån ny soffa än 🤔
Citera
2025-07-10, 15:26
Medlem
Tillägg:
Tråkigt att man frågar om testvideor, gör din grej HT, du bestämmer. Låter bara så osäkert när
man frågar om följarna vill ha videos. Eller så önskas det bara kommentarer. Fånigt blir det.
Citera
2025-07-10, 15:55
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exspektans
Tillägg:
Tråkigt att man frågar om testvideor, gör din grej HT, du bestämmer. Låter bara så osäkert när
man frågar om följarna vill ha videos. Eller så önskas det bara kommentarer. Fånigt blir det.
Håller med - kör bara om du vill jobba som influenser (som skulle ha semester hela juli &#128514.
Citera
2025-07-10, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exspektans
Det var ju kul att hon visade någon annan mat än köttfärssås kan jag tycka, men på ngt vis blir allt så trist som hon lägger upp. Men ja, ja. Bra att de varierar kosten. Hennes drömsoffa är på rea, ska de äntligen slå till eller? Hon väntade bara på skatteåterbäringen men har inte sett nån ny soffa än 🤔
Tänkte samma, vad väntar dom på? Nu eller aldrig...bara att bestämma sig...det kommer väl inget bättre tillfälle på drömsoffan än nu! 😆
Citera
2025-07-10, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Tänkte samma, vad väntar dom på? Nu eller aldrig...bara att bestämma sig...det kommer väl inget bättre tillfälle på drömsoffan än nu! 😆
Löjligt när människan tjänar som hon gör, köp den bara herregud. Löjligt att försöka låta fattig och relaterbar.
Citera
2025-07-10, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Håller med - kör bara om du vill jobba som influenser (som skulle ha semester hela juli &#128514.
Ja! Det är bara att köra. Sluta fråga! Sen kanske inte alla gillar men skit i det. Man får borsta av sig det.
Citera
2025-07-10, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Så oklart.
Hade jag velat ha en soffa hade jag köpt den (sparat om jag inte haft råd direkt till ”drömsoffan”). Den de har nu är ju hemsk
(HT:s ord) men verkar bara varit hemsk i lägenheten? Nu verkar den funka att sova i och kolla Pippi i utan problem. Oklar människa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in