2025-07-05, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
Jag dör så pinsamt….
Idag hade Hanna världens möjlighet till en get ready with me inför bröllopet men som vanligt på tystnad. Hade varit bra content att följa med henne under dagen (hon hade inte behövt ha med brudparet och gäster om de inte vill synas på sociala medier)

Klassisk Hanna-miss. Hon ska väl klippa ihop någon dålig reel som vi får se om tre veckor istället
Citera
2025-07-05, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
Jag dör så pinsamt….
Idag hade Hanna världens möjlighet till en get ready with me inför bröllopet men som vanligt på tystnad. Hade varit bra content att följa med henne under dagen (hon hade inte behövt ha med brudparet och gäster om de inte vill synas på sociala medier)
Ja med tanke hur hon har hajpat detta bröllop i två månader så hade man ju hoppats att få en liten sneakpeak på hur allt blev med kläder och hår! 🤔🤪
Citera
2025-07-05, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Den där 06:10 godmorgonbilden förstörs lite av klockorna som finns i bakgrunden, som visar på 09:10 😅 (gissar att de är spegelvända).
Ska man göra sig märkvärdig så får man inte glömma sådana detaljer..
Tror nog det är farmodern som har olika klockslag för olika länder. Hade själv precis vaknat där vid 06 så såg bilden. 😎
Citera
2025-07-05, 19:27
Medlem
Nu kom det en trött bild på några stenplattor och att "Idag har vi varit på bröllop". Vi vill se dig Hanna och vad du hade på dig och hur du blev i håret. Kanske någon bild på maten på bröllopet!
Citera
2025-07-05, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exspektans
Tror nog det är farmodern som har olika klockslag för olika länder. Hade själv precis vaknat där vid 06 så såg bilden. 😎

Så kan det också vara (de flesta har väl iof världsklockan inställt på telefonen, farmor är ju inte jättegammal) eller så var det en förinställd storie.
Vi kommer heller aldrig få veta varför Lars farmor har flera klockor bredvid varandra, massvis med lucior på spiselkransen eller om Hanna faktiskt tog bilden kl 06:10 eller 09:10 😍
Citera
2025-07-05, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Nu kom det en trött bild på några stenplattor och att "Idag har vi varit på bröllop". Vi vill se dig Hanna och vad du hade på dig och hur du blev i håret. Kanske någon bild på maten på bröllopet!

Jag lovar att bröllopsbilderna "kommer såklart senare och följarna får följa med på allt" för att sen aldrig dyka upp.
Citera
2025-07-05, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Du kan ju jämföra antalet hudcancer fall förr och nu. Förr åkte man utan säkerhetsbälte och cyklade utan hjälm också. Visst att det finns mycket skitnödigt nuförtiden men solhatt är väl ändå en självklarhet hos de flesta småbarnsföräldrar. Ett större problem än solhatten i sig är ju att Hanna tycks göra som L vill, typ att äta socker dagligen och titta på tv i timmar. Så solhatten är snarare ett symtom på större brister i föräldraskapet.

Då hade du svimmat om du såg mig som liten. Jag är född på 90-talet och åt sockriga frukostar. Inget ”lördagsgodis” som barn heller utan jag fick äta när jag ville. Tilläggas att jag inte åt mycket. Jag är människa idag 😂 Men jag hade faktiskt solhatt. 💪🏻👏🏻
Citera
2025-07-05, 19:52
Medlem
Man fick se oväntat mycket från bröllopet! Tycker de båda var fina. Är det någon som ser var det var? Nyfiken på om det verkligen var i Malmö? Udda val om brudparet inte bor där.
Citera
2025-07-05, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HelvetiskaDagar
Man fick se oväntat mycket från bröllopet! Tycker de båda var fina. Är det någon som ser var det var? Nyfiken på om det verkligen var i Malmö? Udda val om brudparet inte bor där.

Jag tror faktiskt att det är på Linnéaträdgården men jag är inte säker.
Citera
2025-07-05, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HelvetiskaDagar

I Helsingborg. Eftersom de åt där efter så tror jag faktiskt det.
Citera
2025-07-05, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
Jag tror faktiskt att det är på Linnéaträdgården men jag är inte säker.

Ändrar mig. Det är på Sofiero.
Citera
2025-07-05, 20:17
Medlem
https://sofiero.se/drop-in-vigsel-pa-sofiero/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in