Okej så:
Vi fick stenhårt hänga med på MANISKT testande under ish en cykel i januari månad.
Sen poff knäpptyst. Ingen uppdatering om att mensen var försenad eller något som jag minns. Jag vet att det var många här inne som undrade.
X tid senare så lägger hon upp att de inte testade en cykel för att … ?
Sen lägger hon ut att hon har en cykel ”fri från Inositol” (det pulvret hon predikar om). För att beställa hem och ha NÄSTA cykel.
Nu, i mars fick vi veta att de ska sätta in sitt embryo. Detta ska sättas in i maj efter Turkiet resan.
Idag får vi veta att hon ska skjuta på det till juni (men enligt Hanna ska det ändå sättas in INNAN sommaren. Vad jag vet så är månaden juni sommar?). Detta för att hon säkert kommer få ägglossning fel tid.
Något jag bara reagerade på lite var att hon i såna här sammanhang är extremt noga med dagar hit och dit gällande mens och äl. Hon själv säger ju att hon har PCO/PCOS(?) och har konstiga cyklar. Ibland 50 dagar eller vad hon sagt. Väldigt märkligt då att hon är så principfast med precis dagar hit och dit, när hon ena stunden säger det jag skrev precis.
Å andra sidan förstår jag att hon måste utgå från någon typ av cykel och dagar, annars kommer de ju aldrig kunna klaffa med insättningen.
Så, då blir det alltså en insättning i juni? Eller?