Uthängd på bb med allt rätt.
Undra hur många följare hon måste köpa när hon blockerar varenda en som ifrågasätter henne. Hennes följarskala bör ju rasa i den här takten.
Asså hon kan ju inte uttrycka sig för fem öre. En kommentar är
"I vilket avsnitt ska du vara med i?"
Och på det svarar Hanna
"Inget avsnitt. Tycker serien är en viktig serie och jag berättade om vår upplevelse kring bemötandet och hur vårdpersonalen tog hand om oss när vi förlorade vår son, vilket man får se och följa i serien."
Ser hon it e själv hur otydlig hon är herreguuuddd
Och hur ska hon någonsin få den här tråden att sluta om hon inte låter folk skriva vad de tycker i kommentarsfältet? Det är ju det hon gör nu som lägger ved på den här elden. Att hon inte fattar det.
Och på det svarar Hanna
"Inget avsnitt. Tycker serien är en viktig serie och jag berättade om vår upplevelse kring bemötandet och hur vårdpersonalen tog hand om oss när vi förlorade vår son, vilket man får se och följa i serien."
Att unna sig ett par år i skolan är inte så överskattat ändå…
Och på det svarar Hanna
Hon saknar ju helt förmåga att uttrycka sig. Undrar hur snacket gick när hon hade möte med socialen?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!