Flashback bygger pepparkakshus!
2025-02-26, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Jag tycker det ser ut som en soffa
Det är i soffan. Om man jämför med bilden från soffan där hon fotat "guldlock" så ser man det tydligt. De bor väl i soffan igen
Citera
2025-02-26, 10:06
Medlem
En uppdatering om att det enda sättet att få i Lars vätska är saft med vätskersättning.
Hon har säkert läst här och känner att hon behöver en ursäkt. Men vi vet alla Hanna att L får socker i flaskan och muggen annars också. Så det blev bara löjligt.

OM det varit så att hon fick normal kost och dryck i övrigt då får man göra vad man kan när de är sjuka och då är det ingen som dömer någon heller.

Men denna ursäkten blir bara löjlig när vi alla vet att hon får det hela tiden.
Senast redigerad av Skippan123 2025-02-26 kl. 10:27.
Citera
2025-02-26, 10:38
Medlem
Jag får paniiiik av hennes dåliga hygien. Det hjälper liksom inte att duscha och lägga det på instagram som bevis när man i en video hostar sig i handen och sen sätter handen i ansiktet. Och saltgurkan direkt med fingrarna i burken kommer jag aldrig glömma 🤢 hur kan de vara så sjuka hela tiden? Det måste ju vara rännandet i affärerna för de träffar ju inte folk. Min unge var inte sjuk förrän han började på förskolan liksom. De verkar ha världens sämsta immunförsvar.
Citera
2025-02-26, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Jag får paniiiik av hennes dåliga hygien. Det hjälper liksom inte att duscha och lägga det på instagram som bevis när man i en video hostar sig i handen och sen sätter handen i ansiktet. Och saltgurkan direkt med fingrarna i burken kommer jag aldrig glömma 🤢 hur kan de vara så sjuka hela tiden? Det måste ju vara rännandet i affärerna för de träffar ju inte folk. Min unge var inte sjuk förrän han började på förskolan liksom. De verkar ha världens sämsta immunförsvar.
Jag har skrivit tidigare här att just precis som du skriver om man inte är ute mycket bland människor så bygger man inte upp något försvar mot bakterier/virus och då är det högst troligt att de blir smittade när de är ute i butiker. Har dragit denna slutsats sen länge tillbaka
Citera
2025-02-26, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Jag har skrivit tidigare här att just precis som du skriver om man inte är ute mycket bland människor så bygger man inte upp något försvar mot bakterier/virus och då är det högst troligt att de blir smittade när de är ute i butiker. Har dragit denna slutsats sen länge tillbaka
Var äter hon saltgurka? Kan inte se det
Citera
2025-02-26, 11:59
Medlem
Varför säger H i sitt nya inlägg att de aktivt började försöka för ett syskon i maj förra året när hon tidigare sagt att de INTE aktivt försökte när hon plussade i augusti? 🙄
Citera
2025-02-26, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tussi14
Varför säger H i sitt nya inlägg att de aktivt började försöka för ett syskon i maj förra året när hon tidigare sagt att de INTE aktivt försökte när hon plussade i augusti? 🙄

Hahaha skulle precis skriva exakt samma😂 lögnerna kommer alltid ikapp henne när hon glömmer vad hon har ljugit om!
Citera
2025-02-26, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tussi14
För att hon alltid har en förmåga att säga emot sig själv!
Senast redigerad av MissDolphin 2025-02-26 kl. 12:59.
Citera
2025-02-26, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Var äter hon saltgurka? Kan inte se det

En gammal storie jag refererar till, hon var i vecka XX med senaste missfallet när hon käkade det som craving.
Citera
2025-02-26, 12:52
Medlem
Herregud, va hon ljuger. Va tvungen och kolla tillbaka på videon den 13 juni och då sa hon att hon inte pallade gå in i ”Göra de själv karusellen” utan skulle hellre sätta in embryot direkt.
Asså hon trasslar sig själv så mycket att hon har tappat de. Hon tappar de inte på barnen utan hon har tappat sig själv 😝
Citera
2025-02-26, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bavvan
Herregud, va hon ljuger. Va tvungen och kolla tillbaka på videon den 13 juni och då sa hon att hon inte pallade gå in i ”Göra de själv karusellen” utan skulle hellre sätta in embryot direkt.
Asså hon trasslar sig själv så mycket att hon har tappat de. Hon tappar de inte på barnen utan hon har tappat sig själv 😝
Det blir ju ännu fånigare att ljuga när det finns på pränt så att säga, men hon minns förmodligen inte alls vad hon har sagt tidigare, utan försöker få allt att låta så rimligt och trovärdigt. Men sanningen kommer ju alltid ifatt som det brukar heta, och i det här fallet är det ju helt uppenbart att hon ljuger....eller så har hon helt enkelt glömt vad hon har sagt tidigare för jag hoppas att hon inte sitter och blåljuger oss rakt upp i ansiktet med mening. 😳
Citera
2025-02-26, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
ja hon både hostar och nyser sig i händerna, det har hon visat innan. så jävla äckligt rent ut sagt. inte konstigt att huden ballar ur när hon hela tiden är och petar sig i ansiktet med smutsiga händer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in