2025-01-11, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M1D2
Nej men det är märkligt att aldrig låta henne träffa andra barn i samma ålder. Hon kommer bli socialt efter.

Dumheter. Finns inga belägg för att social inkompetens bara för att 1åringar inte träffar andra barn🙄 och socialt umgänge innefattar inte bara barn i samma ålder. De träffar ju bevisligen släkt/familj.
Citera
2025-01-11, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Nu försvann det väl inlägg igen!
Hanna visade stolt upp nån extra brun maträtt och frågade om folk ville se videon när hon lagade skiten.
Det var klyftpotatis (från frysen), brun sås och en ännu brunare köttbit.
Trodde det var ett skämt och det var det tydligen då inte en jävel ville se hennes video.

Hon hade ju redan filmat allt så varför fråga? Istället för en tråkig bild och att fråga hade hon bara kunnat visa matlagningen i två stories... Åter igen ingen känsla för vad hon ska lägga upp. Undrar om hon tog bort det för ingen sa att de ville se, eller för att hon ångrade att hon ställde frågan
Citera
2025-01-11, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anso22
Alltså vad är ni för patetiska människor?! För det första, lär er skriva, hon heter Lara, ni skriver Lars i alla era inlägg. Ni tycker att Lara inte har det bra och ni anmärker på exakt allt Hanna gör. Nej jag känner henne inte men jag hoppas ni själva inte har barn?! I så fall, stackars era barn som har föräldrar som sitter bakom en skärm och vräker ur sig synpunkter och elakheter om andra människor. Där snackar vi om att ge sina barn kassa värderingar!

Man gör det för att namnet inte ska vara sökbart. Är du ny på flashback så borde du läsa på lite innan du går in och skriver. Samma med ditt nästa inlägg, denna tråden heter Hanna Theorin, inget annan är med här.
Citera
2025-01-11, 10:31
Medlem
Citat:
Alltså vad är ni för patetiska människor?! För det första, lär er skriva, hon heter Lara, ni skriver Lars i alla era inlägg. Ni tycker att Lara inte har det bra och ni anmärker på exakt allt Hanna gör. Nej jag känner henne inte men jag hoppas ni själva inte har barn?! I så fall, stackars era barn som har föräldrar som sitter bakom en skärm och vräker ur sig synpunkter och elakheter om andra människor. Där snackar vi om att ge sina barn kassa värderingar!

Vi skriver Lars för att skydda henne. Inget annat. Hennes namn ska inte gå att hitta här när man söker på internet.
Citera
2025-01-11, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snuffsi2024
Men HERREGUD Hanna ta bort tofsarna på det STACKARS barnet när hon ska sova!!!! Vad fan är grejen!!! 😩🥺

Håller verkligen med. Drar hon ut tofsarna när hon somnat sen eller? Hon kan ju inte låta henne sova med två tighta tofsar? Helt galet i min värld.
Citera
2025-01-11, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
Håller verkligen med. Drar hon ut tofsarna när hon somnat sen eller? Hon kan ju inte låta henne sova med två tighta tofsar? Helt galet i min värld.

Man har ju fått se Lars med rufsiga toffsar och pyjamas på morgonen innan Hanna tagit fram balsam sprayen och gjort nya tighta tofsar. Så tror hon har den hela natten
Citera
2025-01-11, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Man gör det för att namnet inte ska vara sökbart. Är du ny på flashback så borde du läsa på lite innan du går in och skriver. Samma med ditt nästa inlägg, denna tråden heter Hanna Theorin, inget annan är med här.

Inget annat? Det står ju om flera andra personer i denna tråd. Tror du på fullaste allvar att hennes namn inte går att hitta (dotterns) när ni i övrigt döpt tråden till hennes mammas namn?
Frågan kvarstår- varför anser ni att ni har rätt att sitta å klanka på henne här. Tycker att det är sämre föräldrar som gör så, än som råkar söva sitt barn i köket, eller har tofsar i håret.
Citera
2025-01-11, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Den här tråden handlar om just vad Hanna visar på sin Instagram, så är det diskussion om det. Är väl snarare du som hamnat fel som inte förstår eller vill delta i diskussionsämnet.

En tråd om vad hon visar på Instagram??
Det är en. Klagomur för vilken dålig förälder hon är, hur fult hon inreder sitt hem, hur hon sköter sin hudvård, sitt hår, vad hon gör på fritiden osv, det är vad som står att läsa, sen vad syftet med tråden var från början, är en annan fråga, den är tappad i så fall
Citera
2025-01-11, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
Vi skriver Lars för att skydda henne. Inget annat. Hennes namn ska inte gå att hitta här när man söker på internet.
Det finns ju en poäng i det, nu har ju redan tillräckligt många skrivit hennes namn här ändå. Om man googlar hennes förnamn tillsammans med något av föräldrarnas efternamn så kommer den här tråden upp direkt så skadan är redan skedd. Men själv skriver jag aldrig hennes riktiga namn här.
Citera
2025-01-11, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Det finns ju en poäng i det, nu har ju redan tillräckligt många skrivit hennes namn här ändå. Om man googlar hennes förnamn tillsammans med något av föräldrarnas efternamn så kommer den här tråden upp direkt så skadan är redan skedd. Men själv skriver jag aldrig hennes riktiga namn här.

Jo visst. Men jag personligen kan inte ta ansvar för vad andra råkat göra här. Jag skriver aldrig hennes namn. Att Hannas namn finns och används här är en annan grej. Hon har valt att vara offentlig.
Citera
2025-01-11, 10:50
Medlem
Verkar som Hanna sover i soffan många nätter nu.
Citera
2025-01-11, 11:29
Medlem
Citat:
En tråd om vad hon visar på Instagram??
Det är en. Klagomur för vilken dålig förälder hon är, hur fult hon inreder sitt hem, hur hon sköter sin hudvård, sitt hår, vad hon gör på fritiden osv, det är vad som står att läsa, sen vad syftet med tråden var från början, är en annan fråga, den är tappad i så fall

Förstår inte vad du menar, det du rabblar här är ju det hon visar på instagram?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in