2024-09-08, 19:51
Medlem
Klart att H försöker bevisa att de kan göra utflykter men det är precis som jag och vi andra genomskådat att det är så genomskinligt.
Försöker göra utflykter till content för det inte händer så mycket annat.
Och det har varit väldigt tyst nu med bilen förmodligen hittade de väl inget på bilen och att det var handhavande fel.
Komiskt också att hon frågar råd om det ska välja en dyr hyreslägenhet som ändå kändes för liten.
Citera
2024-09-08, 19:53
Medlem
https://eabproperties.se

Eller dessa? Missade att hon sa nyproduktion. Denna har lekplatsen.
Citera
2024-09-08, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AboutAlias
https://bostad.blocket.se/sv/home/922091

Kan detta vara lägenheten hon pratar om?

Låter som den när hon beskriver den.
10k i hyra är ju inte alls mycket och hon påstår att den är 5k mer än deras lägenhet idag. Men då kanske det inte är inräknat med el och värme.
Citera
2024-09-08, 19:59
Medlem
Dom vet inte om dom ska bo kvar eller flytta till Malmö. Då hade jag bott kvar alla gånger. Lars är så liten och behöver enligt mitt tycke inget eget rum än. Först när dom blir äldre och tar hem kompisar är det mer aktuellt. Många år kvar!
Ingen aning hur deras ekonomi ser ut men annars lät inte 5000 mer i mån speciellt mkt, (inkl allt dessutom) för en nybyggd etagelägenhet med uteplats. Men vet man inte, varför ens flytta till större då nu.
Citera
2024-09-08, 20:08
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AboutAlias
https://eabproperties.se

Eller dessa? Missade att hon sa nyproduktion. Denna har lekplatsen.

100 % detta bygge.
Citera
2024-09-08, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomsterfantasten
För att förekomma många här inne:
Visst var detta SÅ fejk? Såg ni hur hon riggade kameran mot en stolpe? Dom badade säkert inte egentligen utan hoppade bara i och filmade 0.3 sek. Sen gick dom upp, hoppade i igen och filmade 0,5 sek och så höll dom på så! Dom ÄLSKAR ju tydligen att bada så varför gör dom bara inte det då?? Jag fattar inte hur hon kan vara så jävla dålig heeela tiden!

Jag tror inte riktigt du förstår min poäng. Jag har aldrig sagt att de videos och bilder hon delar med sig av när de gör saker är fejkade som i att de aldrig badade eller aldrig var i lekparken. Självklart var de ju där. Jag menar mer att det är regisserat, tillgjort, att det inte känns genuint. Allt hon gör känns som det är ett spel för gallerierna, bara för att det ska spelas in och se bra ut (sen ser det ju sällan bra ut men det är en annan femma). Självklart GÖR de ju sakerna de filmar på riktigt (och såklart mer än vad som filmas), men jag får inte riktigt uppfattningen att de egentligen gillar det eller gör det för sin eller Lars skull. Utan att det är för att skapa (dåligt) content.
Citera
2024-09-08, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upp-till-bevis
Dom vet inte om dom ska bo kvar eller flytta till Malmö. Då hade jag bott kvar alla gånger. Lars är så liten och behöver enligt mitt tycke inget eget rum än. Först när dom blir äldre och tar hem kompisar är det mer aktuellt. Många år kvar!
Ingen aning hur deras ekonomi ser ut men annars lät inte 5000 mer i mån speciellt mkt, (inkl allt dessutom) för en nybyggd etagelägenhet med uteplats. Men vet man inte, varför ens flytta till större då nu.

Lars har ett eget rum nu. De bor i en trea. Så de flyttar inte direkt för att få ett rum till.
Citera
2024-09-08, 20:47
Medlem
Förstår att de tvekar, hyran lär ligga på minst 15k i grundhyra exkl el, vatten osv. Blir inte så skoj när hon inte kan leva på insta längre. Sen är det ju otroligt korkat att flytta till så dyrt om de ska spara till hus det säger ju sig själv, speciellt när de inte ens måste flytta utan bara har lust av olika hemliga skäl.
Men jag tippar på att de kommer flytta, de förstår inte bättre
Citera
2024-09-08, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M1D2
Förstår att de tvekar, hyran lär ligga på minst 15k i grundhyra exkl el, vatten osv. Blir inte så skoj när hon inte kan leva på insta längre. Sen är det ju otroligt korkat att flytta till så dyrt om de ska spara till hus det säger ju sig själv, speciellt när de inte ens måste flytta utan bara har lust av olika hemliga skäl.
Men jag tippar på att de kommer flytta, de förstår inte bättre

Dessutom isf till ett boende som inte känns helt rätt verkar det som. Om jag var så velig hade jag inte vågat gå vidare med det. Känns som enda anledningen att de funderar på det är att det inte finns så mycket att välja på
Citera
2024-09-08, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
100 % detta bygge.

Haha alltså hade varit jävligt spännande om de flyttade till den lägenheten på 109,9 kvm med det stora glaspartiet. Kan INTE se Hanna inreda det på ett sätt som passar med lägenheten…..
Citera
2024-09-08, 21:10
Medlem
regelbrotts avatar
Alltså. Det känns verkligen som att hon inte gillar Lars. Sitt gnälliga, arga, sömnvägrande, barn.
Citera
2024-09-08, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upp-till-bevis

Jag tycker inte 5000 kr mer känns så mycket heller? För en mycket större och finare lägenhet med uteplats, två våningar osv… Men ja vi betalar typ 18k för vårt boende just nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in