Citat:
Ursprungligen postat av
Blomsterfantasten
För att förekomma många här inne:
Visst var detta SÅ fejk? Såg ni hur hon riggade kameran mot en stolpe? Dom badade säkert inte egentligen utan hoppade bara i och filmade 0.3 sek. Sen gick dom upp, hoppade i igen och filmade 0,5 sek och så höll dom på så! Dom ÄLSKAR ju tydligen att bada så varför gör dom bara inte det då?? Jag fattar inte hur hon kan vara så jävla dålig heeela tiden!
Jag tror inte riktigt du förstår min poäng. Jag har aldrig sagt att de videos och bilder hon delar med sig av när de gör saker är fejkade som i att de aldrig badade eller aldrig var i lekparken. Självklart var de ju där. Jag menar mer att det är regisserat, tillgjort, att det inte känns genuint. Allt hon gör känns som det är ett spel för gallerierna, bara för att det ska spelas in och se bra ut (sen ser det ju sällan bra ut men det är en annan femma). Självklart GÖR de ju sakerna de filmar på riktigt (och såklart mer än vad som filmas), men jag får inte riktigt uppfattningen att de egentligen gillar det eller gör det för sin eller Lars skull. Utan att det är för att skapa (dåligt) content.