2024-09-08, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Vet inte varför du citerar mig när du verkar vända dig till andra. Jag har inte skrivit något av de exempel du skriver.

Det vet inte jag heller 🤷‍♀️ råkade antagligen trycka på nått..
Citera
2024-09-08, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomsterfantasten

Ja antagligen på Citera-knappen....
Citera
2024-09-08, 18:01
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Ja antagligen på Citera-knappen....

Ah ja just det ja, det är ju så man gör.
Citera
2024-09-08, 18:01
Medlem
Citat:
Men varför vill du så gärna se Lara I vattnet tillsammans med Kevin I badbyxor? Varför räcker det inte med EN bild på dem i vattnet med texten att de har varit och badat? Väldigt underligt att hon alltid ska ifrågasättas på detta sätt.
Att hiss och baksätes bilder är trista, fine, men det är en så kort stund du behöver se det. Klicka dig vidare och titta på nästa som lagt upp något på stories. Jag gillar inte allt som alla jag följer lägger upp heller, framför allt inte daglig helbildsbilder i spegeln och surplande av mat, det är det värsta jag vet. Men bara för det är ju inte Hanna m.fl. fruktansvärda, lågbegåvade människor som ni vill få det till.

För att hon hävdar att hela familjen älskar att bada men ingen av dem badar ens? Jag skiter i om de inte badar, men SÄG INTE då att hela familjen älskar att bada och nu ska och bada. Allt blir så fejk. Och självklart behöver jag inte titta på hennes fula bilder på hissar, baksäten och fötter. Jag klickar förbi. Problemet är att det är det enda hon visar fast hon lovar annat. Hur kan man säga att nu ska vi åka iväg och träna tennis och sen är det enda man får se en bild från en hiss och ett par fötter? Varför skriver hon ens vad de ska göra om hon inte ska visa det? Hon är så fruktansvärt dålig på sitt jobb att det är provocerande. Men mest provocerande är nästan faktumet att folk FORTFARANDE försvarar henne 🤣 Helt jävla sjukt. Alla som följer henne och älskar det hon gör måste ju vara av samma lågbegåvade skrot och korn också. De borde börja följa någon annan mer inspirerande och vettig mammainfluencer istället. Typ sara.lagom eller carmaliv.
Citera
2024-09-08, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
För att hon hävdar att hela familjen älskar att bada men ingen av dem badar ens? Jag skiter i om de inte badar, men SÄG INTE då att hela familjen älskar att bada och nu ska och bada. Allt blir så fejk. Och självklart behöver jag inte titta på hennes fula bilder på hissar, baksäten och fötter. Jag klickar förbi. Problemet är att det är det enda hon visar fast hon lovar annat. Hur kan man säga att nu ska vi åka iväg och träna tennis och sen är det enda man får se en bild från en hiss och ett par fötter? Varför skriver hon ens vad de ska göra om hon inte ska visa det? Hon är så fruktansvärt dålig på sitt jobb att det är provocerande. Men mest provocerande är nästan faktumet att folk FORTFARANDE försvarar henne 🤣 Helt jävla sjukt. Alla som följer henne och älskar det hon gör måste ju vara av samma lågbegåvade skrot och korn också. De borde börja följa någon annan mer inspirerande och vettig mammainfluencer istället. Typ sara.lagom eller carmaliv.

Fast de har ju inte en sådan här underhållande tråd på fb…
Jag kan hålla med om det är mycket som inte visas av det hon säger ska göras, och jag väntar också på många filmer som utlovats som inte kommit.
Min poäng är att när hon säger att de ska bada och sedan faktiskt visar en bild från när de badade, eller att de ska till lekplatsen och sedan faktiskt lägger upp en film från lekplatsen så är ju många ändå inte nöjda 🤪
Citera
2024-09-08, 18:25
Medlem
Citat:
Jag kan hålla med om det är mycket som inte visas av det hon säger ska göras, och jag väntar också på många filmer som utlovats som inte kommit.
Min poäng är att när hon säger att de ska bada och sedan faktiskt visar en bild från när de badade, eller att de ska till lekplatsen och sedan faktiskt lägger upp en film från lekplatsen så är ju många ändå inte nöjda 🤪

Det är nog för att det känns så fruktansvärt falskt varje gång hon visar något från deras ”spontana” utflykter. Typ dagen efter någon skrivit här att hon aldrig hittar på något med Lars. Det känns aldrig äkta med HT, när man följer fler som tex SL så blir HT dessutom ännu sämre.
Citera
2024-09-08, 18:37
Medlem
Citat:
Om SL och Carmaliv hade haft trådar på flashback så skulle det inte finnas mycket att diskutera där för dom gör inte så mycket märkliga saker som HT. Dom visar lite av allt, bjuder på sig själva, är kreativa och underhållande utan att göra sig till!!
Citera
2024-09-08, 19:01
Medlem
motyls avatar
På ett sätt är den här tråden bra för Hanna för hon pushas verkligen att göra saker (för att bevisa att alla hAtErS har fel) som hon annars aldrig skulle göra. Det blir Lars enda chans att få i all fall nosa på ett normalt liv för ett litet barn.
Citera
2024-09-08, 19:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av motyl
På ett sätt är den här tråden bra för Hanna för hon pushas verkligen att göra saker (för att bevisa att alla hAtErS har fel) som hon annars aldrig skulle göra. Det blir Lars enda chans att få i all fall nosa på ett normalt liv för ett litet barn.
Men det bästa av allt hade varit om hon stängde ner instagram, tog ett vanligt jobb och började fokusera på att vara en bra förälder istället för att hela tiden nerprioritera sin dotters behov.
Citera
2024-09-08, 19:22
Medlem
För att förekomma många här inne:
Visst var detta SÅ fejk? Såg ni hur hon riggade kameran mot en stolpe? Dom badade säkert inte egentligen utan hoppade bara i och filmade 0.3 sek. Sen gick dom upp, hoppade i igen och filmade 0,5 sek och så höll dom på så! Dom ÄLSKAR ju tydligen att bada så varför gör dom bara inte det då?? Jag fattar inte hur hon kan vara så jävla dålig heeela tiden!
Citera
2024-09-08, 19:27
Medlem
Citat:
För att förekomma många här inne:
Visst var detta SÅ fejk? Såg ni hur hon riggade kameran mot en stolpe? Dom badade säkert inte egentligen utan hoppade bara i och filmade 0.3 sek. Sen gick dom upp, hoppade i igen och filmade 0,5 sek och så höll dom på så! Dom ÄLSKAR ju tydligen att bada så varför gör dom bara inte det då?? Jag fattar inte hur hon kan vara så jävla dålig heeela tiden!

Den vanligaste kritiken är väl att hon gör det så svårt för sig. Det är intressantare och roligare att följa några stories under dagen ist för att vänta in reels som ofta inte är så bra ändå.
Citera
2024-09-08, 19:50
Medlem
https://bostad.blocket.se/sv/home/922091

Kan detta vara lägenheten hon pratar om?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in