Citat:
Ursprungligen postat av
AldrigNojd
För att hon hävdar att hela familjen älskar att bada men ingen av dem badar ens? Jag skiter i om de inte badar, men SÄG INTE då att hela familjen älskar att bada och nu ska och bada. Allt blir så fejk. Och självklart behöver jag inte titta på hennes fula bilder på hissar, baksäten och fötter. Jag klickar förbi. Problemet är att det är det enda hon visar fast hon lovar annat. Hur kan man säga att nu ska vi åka iväg och träna tennis och sen är det enda man får se en bild från en hiss och ett par fötter? Varför skriver hon ens vad de ska göra om hon inte ska visa det? Hon är så fruktansvärt dålig på sitt jobb att det är provocerande. Men mest provocerande är nästan faktumet att folk FORTFARANDE försvarar henne 🤣 Helt jävla sjukt. Alla som följer henne och älskar det hon gör måste ju vara av samma lågbegåvade skrot och korn också. De borde börja följa någon annan mer inspirerande och vettig mammainfluencer istället. Typ sara.lagom eller carmaliv.
Fast de har ju inte en sådan här underhållande tråd på fb…
Jag kan hålla med om det är mycket som inte visas av det hon säger ska göras, och jag väntar också på många filmer som utlovats som inte kommit.
Min poäng är att när hon säger att de ska bada och sedan faktiskt visar en bild från när de badade, eller att de ska till lekplatsen och sedan faktiskt lägger upp en film från lekplatsen så är ju många ändå inte nöjda 🤪