2024-08-05, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enforvirradtjej
Blir sjukt irriterad på det där inlägget om egenremissen. Vem tror hon att hon är? Vägrar bli undersökt? Kom igen, du är vuxen. Stå ut. Herre min gud vad dum i huvudet hon är.

Jag med! Så bortskämd.

Och så skriver hon att hon har hög smärttröskel.

Hon som är sängliggandes när hon har mens.

Som sagt, egotrippad, bortskämd och full av skitsnack är hon!
Citera
2024-08-05, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
Lilla L när kebaben läser en saga. Jag smälter. Far och dotter ❤️

Även dagens bild på mor och dotter 🥰 så bedårande söt!
Citera
2024-08-05, 22:40
Medlem
Hon skriver att hon oftast har rätt hög smärttröskel 😳.
Jomen javisst..... hon gnäller ju för allt. Minsta lilla så blir det stora larmet direkt. Och det är grova problem direkt som vården måste ha koll på. Så nej Hanna du har en jäkla låg smärttröskel vare sig det är ont i halsen eller ont i en tå.

Sen får hon ju snart sluta med sina fulminer. HUR kan man vilja visa sig på det viset för alla sina följare. Har man ingen som helst självrespekt. Jag får ont i ögonen, snälla nån.
Citera
2024-08-05, 22:47
Medlem
Nu brist på content så kommer det handla om hennes förlosningsskada igen. Är någon förvånad? Förmodligen ingen. Och vad hände med hennes make over i lägenheten? Kommer den någonsin komma upp?
Citera
2024-08-05, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valle123
Nu brist på content så kommer det handla om hennes förlosningsskada igen. Är någon förvånad? Förmodligen ingen. Och vad hände med hennes make over i lägenheten? Kommer den någonsin komma upp?

Vi väntar ju också på den otroliga haulen från deras secondhand-tur i Malmö…
Citera
2024-08-05, 22:57
Medlem
Varför kan inte H göra något själv? Har hon någonsin delat enbart vad hon har gjort och inte "vi". Man skulle kunna tro hon har stort funktionshinder.
Exempel på de senaste.
Vi ska fara och hämta mamma på Landvettern.
Vi ska fara till tippen.
Vi ska fara och handla.
Citera
2024-08-05, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Hur kan en hel sommar passera utan ett ord om hennes babianfitta, men nu kommer det för att hon har vadå? Lekt, krupit och hoppat? Så hon har alltså inte lekt med sin dotter på hela sommaren?

Nä hon pratar så mycket skit.

Och vadå, så ena stunden har hon så ont så att hon ska ha lustgas om hon ska undersökas och nästa stund så är hon helt smärtfri. Märkligt det där.

Hon är en sån lat jävla fucking lögnare. Hennes content är slut och kebaben är på fabriken men latmasken ht behöver uppmärksamhet så nu är den gRoVa FöRlOsSnInGsSkAdaN tillbaka. Fucking lögnare.
Citera
2024-08-05, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enforvirradtjej
Blir sjukt irriterad på det där inlägget om egenremissen. Vem tror hon att hon är? Vägrar bli undersökt? Kom igen, du är vuxen. Stå ut. Herre min gud vad dum i huvudet hon är.

Kanske därför egenremissen dröjer, för det finns inte en jävel som vill ta i henne med tång om man inte tvingas till det.

Att Hanna lever i sin egna bubbla vet vi alla men att vården ska ställa upp med lustgas etc för att hon ska visa fiTan- nej det händer inte. Särskilt inte då problemet bara uppkommer nån gång då och då.

Hon har säkerligen hemorojder efter all skitmat hon jämnt käkar framför YT.

Men.. Hanna vågade ju inte bajsa heller utan att vara rädd för att bajsa ur fostret så hon tror kanske allt där nere sitter ihop.
Citera
2024-08-05, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Jag såg det, undra varför det togs bort 🤔

Det stod nåt om att dom skulle komma in i rutiner nu igen efter semestern och att dom hade tagit bort en vila så nu sov L en gång på förmiddagen och en gång på eftermiddagen.

Den togs antagligen bort för tvn var på i VANLIG ORDNING i hushållet Kebabsson/Heroin och ostbågen Lars likgiltiga ögon stirrar hellre på en skärm än sagan som den bleka kebaben försöker läsa för lite content.

Snälla ht och keboff STÄNG AV DEN SATANS TVN OCH PRIORITERA LARS FÖR EN FUCKING GÅNGS SKULL. Jag blir skogstokig. Hur kan man vara så ofantligt dåliga föräldrar att ens 10-månaders lever framför tvn snarare än att få gå en promenad!!! Dom suger verkligen. Blir så provocerad. Värdelösa föräldrar. Dom läser uppenbarligen här (särskilt då kommentaren om FB togs bort på en sekund) så väx upp nu!!!
Citera
2024-08-05, 23:20
Medlem
Hanna förlorade precis 100 följare till.. otippat!
Citera
2024-08-05, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Den togs antagligen bort för tvn var på i VANLIG ORDNING i hushållet Kebabsson/Heroin och ostbågen Lars likgiltiga ögon stirrar hellre på en skärm än sagan som den bleka kebaben försöker läsa för lite content.

Snälla ht och keboff STÄNG AV DEN SATANS TVN OCH PRIORITERA LARS FÖR EN FUCKING GÅNGS SKULL. Jag blir skogstokig. Hur kan man vara så ofantligt dåliga föräldrar att ens 10-månaders lever framför tvn snarare än att få gå en promenad!!! Dom suger verkligen. Blir så provocerad. Värdelösa föräldrar. Dom läser uppenbarligen här (särskilt då kommentaren om FB togs bort på en sekund) så väx upp nu!!!

Hur kan man inte vilja vara en bättre förälder? Första barnet och dom borde ju egentligen vara överdrivet ambitiösa.

Vad var det för kommentar?
Citera
2024-08-05, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil

Men.. Hanna vågade ju inte bajsa heller utan att vara rädd för att bajsa ur fostret så hon tror kanske allt där nere sitter ihop.

Inte bara hanna, kebaben fick ju stå utanför och vakta när ht skulle bajsa så hon inte bajsade ut fostret. Dom är lika korkade båda två, jävla pajaser
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in