2025-11-02, 00:03
Medlem
Abelssuns avatar
Vilket blir nästa program som läggs ned? Vad tror ni?
Citera
2025-11-02, 10:50
Medlem
Riksreptilens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Skulle äta middag och titta lite på tv samtidigt igår. Det skulle jag inte ha gjort- TV4 visade en hund som bajsade. Ja, denna TV-kanal är verkligen usel.
Det låter som Nyhetsdagen.
Programmet som verkligen vill ha så mycket husdjursinslag som möjligt ihop om att låsa upp de mer köpstarka pensionärerna.

Riskerar evig paus från slutet av maj är min killgissning.
Citera
2025-11-04, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OldButBaldGuy
Skönt att man inte är helt dement (än). Tack för tipset förresten, det hade varit kul att glutta på gamla säsonger i brist på nya avsnitt. Allt var ändå bättre när det var Helges röst man fick höra. Dessvärre är det inte så många pirater med god smak längre. Verkar inte ens finnas lagliga alternativ att kika på. Som mest finns de tre senaste säsongerna till buds.

TV4 är verkligen på dekis.

De började med det då de började sända Robinson både vår och höst istället för bara en gång om året.
Citera
2025-11-04, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun

Idol
Citera
2025-11-05, 17:27
Medlem
Citat:

Masked singer sverige

Så mycket bättre

Finns ingen anledning att kolla om de försvinner.
Citera
2025-11-05, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alex1987
Idol
Nej inte idol men däremot nyhetsdagen
Citera
2025-11-05, 19:49
Medlem
Thunderwomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobiasbillstrom
Nej inte idol men däremot nyhetsdagen
Så länge TV4 har kvar en livekanal, och inte blir som Netflix och några till, som bara har on-demand streaming, så tror jag nyhetsdagen blir kvar. Det är ett av de program som passar att ha som "skval-TV". Jag tror däremot att när (jag tror inte det finns nåt "om", utan det kommer att hända) TV4 Play överger den "vanliga" TV4-kanalen, så är det det första som ryker! Och när TV4 Play väl har blivit bara on demand-streaming, så kommer den nog att bli uppköpt eller sammanslagen med nån jätte i branschen.
Citera
2025-11-05, 19:52
Medlem
kajnuss avatar
Citat:

Hoppas Idol. Är så inihelvete trött på den eviga svärmorsdrömmen Pär Lernström.
Citera
2025-11-08, 16:48
Medlem
OldButBaldGuys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bingokungen
De började med det då de började sända Robinson både vår och höst istället för bara en gång om året.

Robinson, fy fan vilken dekadent skräp-tv. För en som är så pass gammal att man hade utvecklat medvetenhet redan när första säsongen sändes så måste jag säga att det även där var bättre förr. Första ö-rådet gav upphov till rubriker om "VUXENMOBBING" i kvällstidningarna. Detta på grund av ett litet självmord. Jag har för mig om att röstningsförfarandet ändå gjordes om något.

Skitsamma. Vad jag vill komma till är att TV4 är fan på fritt fall, men framförallt kanske kanalens tittare är det? Förmodligen ger degenerativt skräp som Robinson fler tittare än högkulturell TV-produktion som Halv åtta hos mig.
Citera
2025-11-08, 23:16
Medlem
Abelssuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kajnus
Hoppas Idol. Är så inihelvete trött på den eviga svärmorsdrömmen Pär Lernström.

Han kommer få bäras bort, precis som David Hellenius, Renée Nyberg, Tilde De Paula och Rickard Sjöberg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in