2023-09-01, 10:41
Medlem
Tänder av från sub just nu. Tycket att större mängder dimor dämpar/tar bort mycket av den fysiska abstinensen. Dock tycker jag inte den biter så bra mot illamåendet, som enligt mig är ett av dom värre symptomen. Vet att postafen funkar mot illamående under rus. Funkar det mot at också? Annars något annat?
Citera
2023-09-01, 10:49
Medlem
at0m3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antikristetkukhuve
Tänder av från sub just nu. Tycket att större mängder dimor dämpar/tar bort mycket av den fysiska abstinensen. Dock tycker jag inte den biter så bra mot illamåendet, som enligt mig är ett av dom värre symptomen. Vet att postafen funkar mot illamående under rus. Funkar det mot at också? Annars något annat?
Gabetin hjälper lyrica med har själv gått igenom det.
Försök fixa lyrica.
Citera
2023-09-01, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av at0m3n
Gabetin hjälper lyrica med har själv gått igenom det.
Försök fixa lyrica.

Vart beroende av lyrica förut och den avtändningen var för jävlig. Blivit lite rädd för det preparatet sen dess finns inget mindre beroendeframkallande eller är det bara och bita ihop?
Citera
2023-09-01, 13:39
Medlem
link71s avatar
PRIMPERAN tablett 10 mg är bra mot opiat illamående när man kliver av, men dom är på recept, har fortfarande lite kvar från när jag tände av för ett år sen om inte mer .
Ta hand om dig ts
Citera
2023-09-01, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av link71
PRIMPERAN tablett 10 mg är bra mot opiat illamående när man kliver av, men dom är på recept, har fortfarande lite kvar från när jag tände av för ett år sen om inte mer .
Ta hand om dig ts

Tack för tipset. Får se om det finns nåt bra sätt att lägga upp för farbror doktorn, att man skulle vilja prova såna.
Citera
2023-09-01, 18:17
Medlem
Cakewets avatar
atarax, lergigan, propavan eller theralen i låg dos bör funka bra
Senast redigerad av Cakewet 2023-09-01 kl. 18:22.
Citera
2023-09-01, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cakewet
atarax, lergigan, propavan eller theralen i låg dos bör funka bra

Åh fy fan, Propavan vid opi-at, har man inte haft myrkryp och elektriska stötar innan så får man det garanterat av Propavan.
Citera
2023-09-01, 21:19
Medlem
Kan inte uttala mig om opiat AT, men klivit av många resor med alkohol, lättare benz med meloner.

Garva gärna, men täcker det mesta. Hunger, illamående och det viktigaste att man ger kroppen vätska, samt stillar den värsta hungerkänslan.

Lärde mig det från ett gäng glada munkar.
Citera
2023-09-04, 17:14
Medlem
Fritjoffanderssons avatar
Tror lergigan funkar, det funkar även lite lugnande och samt att man blir lite trött. Så det skulle nog va bra om du kunde få det.

Man får det utskrivet om du säger att du har sömnproblem och ganska mycket ångest. Säg att du provat lergigan och det funkade bra. Dom skriver ut det ganska lättvindigt då det inte är beroendeframkallande

Dock så är det kanske ingen höjdare på sub at. Med risk för myrkrypningar
Citera
2023-09-07, 21:03
Medlem
yournotlikemes avatar
Primperan, Ondansentron eller Postafen borde göra jobbet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in