• 4
  • 5
2023-08-30, 02:01
Medlem
Ilimitados avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrocha
Kan du inte bedöva din skräck med typ, benzo, oxy, alkohol?

Heroin har jag hört ska hjälpa. Rätt in i venen.
Citera
2023-08-30, 05:26
Medlem
RustNeverSleeps.s avatar
Hur kan det skilja sig så mycket på priset för narkostandvårdvård? T ex Tandcity uppger att narkos hos dem kostar från 10.000.

Medan hos Narkoskliniken i Sthml kostar det mellan 5,000 och 11,000.
Citera
2023-08-30, 08:36
Medlem
jymdjakets avatar
Provat ringa till tandläkarmottagningen? De flesta inom vårdyrken som varit med ett tag är robotavtrubbade och lär ge tips efter förmåga med ögonbrynen oupphöjda.
Citera
2023-08-30, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tryggvardag
I vilket skick är du då ? Kan du hålla munnen öppen som man ska? Kan du prata utan att sluddra? Somnar du?

Jag blir lullig, slappnar av och allt känns bra.
Men min tandläkare är väldigt snabb och lätt på handen, och min tandläkarskräck har försvunnit tack vare honom.
Citera
2023-08-30, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Du behöver knappast sövas, lugnade är fullt tillräckligt.
Det TS ska be om är en coctail av Midazolam som tandläkaren kan ge om man kommer en halvtimma innan ens besök. Att dra i sig en starköl precis innan kan också hjälpa faktiskt.
Citera
2023-10-12, 17:16
Medlem
RustNeverSleeps.s avatar
Har nu fått behandlingsplan och kostnadsförslag. Kommer kosta 6000 utöver referenspriset, plus narkos!

Frågan är då, kan jag ta kostnadsförslaget med detaljerade ingrepp, och gå till annan tandläkare och fråga om vad deras pris hamnar på?

Dvs utan att behöva betala ytterligare tusenlappar på konsultationer, nya röntgen etc. utan bara låta dem göra efter den plan jag fått från min nuvarande tandläkare?
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in