Den 27. august i r dde Jennifer Kjoberg (18) p en barnevernsinstitusjon i Bergen.Og tilsynssak mot Hardanger barnevern.
Hardanger barnevern - det kommunale barnevernet i kommunen der 18-ringen var hjemmehrendeDet er ikke opplyst noen ddsrsak, men, at politiet ikke mistenker at noe kriminelt har skjedd. Heller ikke navnet p institusjonen er opplyst. Siden Jennifer Kjoberg var 18 r da hun dde, var hun antakelig p skalt ettervern da ddsfallet inntraff.
En ung kvinne i slutten av tenrene ble funnet dd p en barnevernsinstitusjon i Bergen torsdag kveld.Jenten/kvinnen ble alts funnet dd torsdag 9. november 2023. Sannsynligvis ogs plassert p skalt ettervern.
Den omfattende overgrepssaken kan koke ned til sprsmlet om barna ble pvirket.Saken gr i Hordaland tingrett, behandlingen skal fortsette frem til 1. desember 2023.
Odda kommune er dmt til betale 197.000 kroner til et foreldrepar, etter barnevernet politianmeldte foreldrene for mulige seksuelle overgrep mot to barn.nrk.no/vestland 02. mars 2009
Jente (17) pustet inn lightergass og dde mens hun var under Barnevernets omsorg.S det siste ddsfallet, nevnt i innlegget over her. Jente 18, funnet dd p barneverninstitusjon i Bergen 27. august 2023, Hardanger barnevern ansvarlig for plasseringen.
Aktor skildra eit grovt familieregime der kontroll, indrejustis og overgrep har prega kvardagen. No krev ho lange straffer for far, mor, son og nabo.Beviser i saken er tilrettelagte dommeravhr av barna. Jeg ville ha flt meg tryggere dersom avhrsekspert Asbjrn Rachlew hadde gtt igjennom dommeravhrene og konkludert med at det ikke er penbare metodefeil i avhrene av barna.
Hausten 2020 vart naboen, ein mann i 30-ra arrestert. Barnevernet hadde d ftt tre bekymringsmeldingar. To av dei uttrykte uro om relasjonen mellom naboen og dottera i familien. Dei var observert p ein leikeplass og i eit basseng, og meldaren meinte at det var ubehageleg sj p forholdet mannen hadde til jenta. Ei anna bekymringsmelding handla om utsegner barna hadde kome med til andre barn. Mellom anna skal eit av barna ha sagt Nr mamma er seint p jobb, m eg kle av pappa.Det er mye ullent her.
Mannen vart i 2018 dmd til 1,5 rs fengsel for lasta ned overgrepsbilete fr 2013 til 2017, skriv BT.
Iflge statsadvokaten er det berre in av dei tre tiltalte som er varetektsfengsla. Det er mannen i 50-ra, som har vore i varetekt sidan andre halvdel av 2021.Kilde for de to siste sitatene, nrk.no 14. des 2022.
Kvinna innrmma at ho ikkje burde ha stilt jenta ja/nei-sprsml om grove overgrep fr ho skulle i tilrettelagde avhyr med politiet.En oppskrift p hvordan man ikke skal snakke med barn.
Ho var beredskapsheim og fostermor for jenta som gjennom fleire avhyr har fortald om grove overgrep fr bde faren, mora, storebroren og ein nabomann.Jenten er 11 r n, og var tte r da hun ble flyttet til fostermoren.
Men i sitt frste avhyr same dag fortalde jenta at ingenting hadde skjedd.Jeg lurer p nr de hyppige meldingene p nettbrettet hennes oppsto. Var det mens faren sonet i fengsel? Fortsatte det etter at jenta flyttet i fosterhjem?
Likevel blei ho flytta i fosterheim, fordi faren hennar tidlegare er dmt for nedlasting og deling av svrt grove overgrepsbilete- og videoar av barn.
Den intense kontakten mellom nabomannen i 30-ra og den d tte r gamle jenta har tidlegare vore tema i retten. Kvinna oppdaga dei omfattande samtaleloggane p nettbrettet hennar og vart uroleg.
I januar 2021 nrma det seg nytt tilrettelagd avhyr med politiet.Fostermoren er utdannet frskolelrer og har vrt avdelingsleder i en barnehage. Og burde ha visst bedre.
Nokre dagar fr sette fostermora seg ned med jenta og prata om kor viktig det var fortelje om korleis ein hadde det.
Ho visste ikkje kva ho skulle snakke med politiet om. D foreslo eg at vi skreiv ned ja/nei-sprsml, sa kvinna.
Ho ramsa opp sprsml som syns du det var rart, var det ekkelt, sg du noko du ikkje ville sj og har han tatt deg andre plassar p kroppen.
Jenta svara ja p alle desse sprsmla og noterte ned i dagboka ho fekk av fostermora.
Kvinna opplevde at jenta no var byrja opne seg. Det blei fleire samtalar dei neste dagane.
Det var ho som var ivrig p skrive i dagboka og hadde lyst til fortelje, det m eg presisere. Eg ville ikkje at ho skulle lukke seg.
Advokat Kai-Inge Gavle forsvarar den tiltalte nabomannen.Ut fra det som er beskrevet, er det vanskelig se for seg at noen av de tiltalte kan bli dmt p dommeravhrene av jenten.
Han las opp fr notata til kvinna der det kjem fram at ho har high-fiva med jenta og gitt enormt med skryt etter at ho har fortald om overgrep.
Kan det pverke iveren hennar til fortelje?, spurde Gavle.
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!
Swish: 123 536 99 96 Bankgiro: 211-4106