• 4
  • 5
2023-09-03, 08:05
Medlem
Majoriteten av chaufförerna begår inte sexualbrott.
Citera
2023-09-03, 09:07
Medlem
Flashshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalen444
Fast nu är det ju inte naiva vänsterkvinnor enbart som gjort att vårt land ser ut som det gör eller hur, lite mer komplext än så. Vidare är det individer som våldtar o därmed individer som måste stå till svars för sina handlingar.

Givetvis är problemet mer komplext.
Men det är lite förunderligt när de som röstat för en viss sak, får exakt det de röstat för och sedan gnäller.
Lite som de människor som flyttar till en bostad som ligger granne med en flygplats och sedan börjar gnälla på bullret och motionerar för nedläggning av flygplatsen.
Citera
2023-09-04, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashshit
Givetvis är problemet mer komplext.
Men det är lite förunderligt när de som röstat för en viss sak, får exakt det de röstat för och sedan gnäller.
Lite som de människor som flyttar till en bostad som ligger granne med en flygplats och sedan börjar gnälla på bullret och motionerar för nedläggning av flygplatsen.

Kanske inte helt jämförbart men...😏

Majoriteten kvinnor är inte naiva vänsterfolk och bör oavsett inte behöva lida för detta min åsikt!
Citera
2023-09-04, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crime-boy2
Vilka är det som importerar skiten då?

Ska vi diskutera all skit som blivit pga massinvandringen o Sveriges mesiga invandringspolitik får vi nog skapa ny tråd på annat tema....
Citera
2023-09-04, 18:06
Medlem
Flashshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalen444
Kanske inte helt jämförbart men...😏

Majoriteten kvinnor är inte naiva vänsterfolk och bör oavsett inte behöva lida för detta min åsikt!

Du har rätt till din och jag har rätt till min…
Citera
2023-09-04, 18:21
Medlem
alisvenssons avatar
Citat:
Men hur kan dom få taxi-leg om dom är illegala?
För att de inte har torskat för något bort innan de tog taxilegget...
Citera
2023-09-04, 18:33
Medlem
Crime-boy2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alisvensson
För att de inte har torskat för något bort innan de tog taxilegget...

Är du dum? Om du är illegal har du ju inget id här.
Citera
2023-09-05, 11:42
Medlem
alisvenssons avatar
Citat:
Är du dum? Om du är illegal har du ju inget id här.
Jag ber om ursäkt jag svarade på en annan fråga trodde jag
Citera
2023-12-19, 21:36
Medlem
Nu har jag sett alla avsnitt på Kalla fakta -Inlåst. Hur i tusan kan svenska polisen vara så korkade och inte nog med det, visa o prata om det i tv.
En serievåldtäktsman som härjar i Stockholm. Problemet är att han gör brotten i olika distrikt och då kan inte Kling o KLANG polisen ta upp telefonen o ringa grann distriktet o kolla om de ev har något liknande fall. Polisen säger på riktigt i tv att det hade varit lättare om han hade våldtagit kvinnorna i ett Stockholms område för då hade de nog kunnat klura ut vem som gjorde det ?? Nä tror inte det … Signalement är att han är afrikan och kör en svart taxi med stor och då menar jag stor vit logga där det står BOLT på. Sen löste det sig själv utan poliserna inverkan- han ringde polisen själv. Jag vet inte vem som är mest korkad, afrikanen eller svenska polisen?
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in