Idag, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grin-Day
Det kanske inte ska skrivas ut offentligt!?

som att flashback brukar vara blyga för att offentliggöra saker
Citera
Idag, 14:32
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttgrotta
Dina vanföreställningar får dig ju att tro att du är hemlig agent.
Jag är ingen mobbare Kirk, jag försöker bara få en liten kille med taskig kvinnosyn och sexistiska värderingar att förstå att han lever i en fantasivärld.
Du är ingen spion och du kommer aldrig bli en.
Jag har aldrig sagt att är spion. Jag... tjatigt att upprepa samma sak.

Jag lever inte i fantasivärld. Om du nu stör dig på det, sluta lägga energi på allt som handlar om mig. Jag kommer inte ändra mig för det, hur än ni vill och försöker. Meningslöst att försöka. Finns vissa saker och värderingar hos dig som kanske är taskigt och skev.
Citera
Idag, 14:32
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0perator
Igen, du är fullt kapabel till att logga ut och stänga ned sidan. Men nej som vanligt kan du inte tolerera mer än två sekunder utanför rampljuset och uppmärksamhetens mitt och sen när du får det börjar du lipa.

Ingen skriver något taskigt om dig eller till dig. Dina uttalanden och ditt handlade gör folk intresserade och nyfikna.
Har du ens sett vad folk har kallat mig för?
Citera
Idag, 14:33
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monstreran
Sluta dölja vad som hände på temavecka då
Nä. Vissa saker är ämnad för att döljas och all hemlighetsmakerier.
Citera
Idag, 14:36
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Igen, du är fullt kapabel till att logga ut och stänga ned sidan. Men nej som vanligt kan du inte tolerera mer än två sekunder utanför rampljuset och uppmärksamhetens mitt och sen när du får det börjar du lipa.

Ingen skriver något taskigt om dig eller till dig. Dina uttalanden och ditt handlade gör folk intresserade och nyfikna.
Jag vill vara med i med i flödet och bli uppdaterad om vad det är för diskussioner som förs. Spindeln i nätet.
Citera
Idag, 14:43
Medlem
0perators avatar
För er teamveckan-torskar

https://m.soundcloud.com/kirk-lind/pavag-teamveckan-20
Citera
Idag, 16:21
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk03Lind
Jag har aldrig sagt att är spion. Jag... tjatigt att upprepa samma sak.

Jag lever inte i fantasivärld. Om du nu stör dig på det, sluta lägga energi på allt som handlar om mig. Jag kommer inte ändra mig för det, hur än ni vill och försöker. Meningslöst att försöka. Finns vissa saker och värderingar hos dig som kanske är taskigt och skev.

Du ljuger om att du sålt hemligheter till främmande makt, då kan man allt påstår att du går runt och säger att du är spion.

Jag stör mig absolut inte på att du lever i en fantasivärld jag tycker det är otroligt underhållande!
Din lilla fantasivärld om Spionbroder Kirk som du bygger upp när du åker runt och levererar kakor får mig att skratta.
Citera
Idag, 16:37
Medlem
Citat:
För er teamveckan-torskar

https://m.soundcloud.com/kirk-lind/pavag-teamveckan-20

Ingen är intresserad av korkens perspektiv, vi vill ju veta vad som faktiskt hände
Citera
Idag, 17:17
Medlem
Monstrerans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk03Lind
Nä. Vissa saker är ämnad för att döljas och all hemlighetsmakerier.
Kan du iaf svara på vad som format din misogyna tankeställning? Är nyfiken!
Citera
Idag, 19:12
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttgrotta
Du ljuger om att du sålt hemligheter till främmande makt, då kan man allt påstår att du går runt och säger att du är spion.

Jag stör mig absolut inte på att du lever i en fantasivärld jag tycker det är otroligt underhållande!
Din lilla fantasivärld om Spionbroder Kirk som du bygger upp när du åker runt och levererar kakor får mig att skratta.
Jag ljuger återigen inte din fucking... Jag sålde information om min gymnsieklass till ryska underrättelsetjänsten och fick smått betalt för det. Det är brottsligt enligt svensk lag. Det är inte så svårt att kontakta en underrättelsetjänst. Jag är inte spion för det.

Nästa gång jag hör en som påstår sig blivit våldtagen ska jag vara som alla er här, att säga "Nä, sluta ljug. Du har bara vanföreställningar om det. Att du säger att du blivit våldtagen existerar bara i din fantasi. Du vill få oss tro att du blivit våldtagen bara för att få sympati och uppmärksamhet". Jag tycker bara det är underhållande för de som påstår sig ha blivit våldtagen. Hur känns det i jämförelse, magstarkt? Självklart så skulle jag aldrig tänka mig ha den inställningen om våldtäkt, men jag försöker bevis min poäng i allt detta nonchalant blånekande.

Svårt att erkänna brott nu för tiden.
Senast redigerad av Kirk03Lind Idag kl. 19:18.
Citera
Idag, 19:13
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monstreran
Kan du iaf svara på vad som format din misogyna tankeställning? Är nyfiken!
Nä, mycket i världen man vill veta men som är hemligt. Jag skulle vilja veta vad som var så hemligt gällande Estonia.
Citera
Idag, 19:15
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xakew
Ingen är intresserad av korkens perspektiv, vi vill ju veta vad som faktiskt hände
Varför det? Unik händelse i svensk gymnasie historia? Conspiracy and cover ups.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in