Citat:
Ursprungligen postat av
Pruttgrotta
Du ljuger om att du sålt hemligheter till främmande makt, då kan man allt påstår att du går runt och säger att du är spion.
Jag stör mig absolut inte på att du lever i en fantasivärld jag tycker det är otroligt underhållande!
Din lilla fantasivärld om Spionbroder Kirk som du bygger upp när du åker runt och levererar kakor får mig att skratta.
Jag ljuger återigen inte din fucking... Jag sålde information om min gymnsieklass till ryska underrättelsetjänsten och fick smått betalt för det. Det är brottsligt enligt svensk lag. Det är inte så svårt att kontakta en underrättelsetjänst. Jag är inte spion för det.
Nästa gång jag hör en som påstår sig blivit våldtagen ska jag vara som alla er här, att säga "Nä, sluta ljug. Du har bara vanföreställningar om det. Att du säger att du blivit våldtagen existerar bara i din fantasi. Du vill få oss tro att du blivit våldtagen bara för att få sympati och uppmärksamhet". Jag tycker bara det är underhållande för de som påstår sig ha blivit våldtagen. Hur känns det i jämförelse, magstarkt? Självklart så skulle jag aldrig tänka mig ha den inställningen om våldtäkt, men jag försöker bevis min poäng i allt detta nonchalant blånekande.
Svårt att erkänna brott nu för tiden.