2023-08-28, 03:51
Medlem
Hur lång tid tar det generellt innan man börjar känna av dom positiva effekterna t.ex ökad sexlust, morgonstånd osv? Har kört 10 dagar nu av ett välkänt märke och vill minnas att sist jag kurade kände jag effekter redan efter några dagar, eller är jag helt ute och cyklar kanske?
Citera
2023-08-28, 04:38
Bannlyst

2-3 veckor skulle jag säga att det smyger sig på och du börjar vakna på rygg om morgnarna!
Citera
2023-08-28, 22:23
Medlem
Warhearts avatar
Sexlusten känner jag efter några dagar. Det där supervälmåendet folk pratar om har jag aldrig kännt.
Citera
2023-08-28, 22:27
Avslutad
Har du inte haft låg testosteron från början så glöm känna nån märkbara psykologiska effekter.

Men annars brukar det ta 3-4 veckor innan det är full mättad.

Vissa tror man kommer bli hulken. Fanns till o med användare här innan som trodde på fullaste allvar han kände av efter första sticket. Allt du känner innan 4 veckan är placebo.

Finns en tråd på Reddit där folk rapporterar hur de inbillar sig massa saker.
Citera
2023-08-29, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doc-leaks
Har du inte haft låg testosteron från början så glöm känna nån märkbara psykologiska effekter.

Vissa tror man kommer bli hulken. Fanns till o med användare här innan som trodde på fullaste allvar han kände av efter första sticket. Allt du känner innan 4 veckan är placebo.

Inte riktigt, det är inte så att det efter 3-4 veckor säger pang så känner du att du går på testo.
Nivån ökar succesivt i blodet (smyger på) och peakear i blodet efter 3-4 veckor.
Men redan första veckan kan man känna av små saker som ökad hunger, mer energi m.m.

Steroider är inte som knark att man känner att nu jävlar funkar det. Märker mest på vågen och i spegeln att det fungerar
Senast redigerad av Kebabfrulle 2023-08-29 kl. 00:05.
Citera
2023-08-29, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doc-leaks

Har gått på opiater i många år samt att jag nu får subutex så jag antar att min testosteron är ganska låg, sist jag mätte var den på 7 dock så var det flera år sen och jag tror ej den stigit sedan dess
Citera
2023-08-29, 15:37
Medlem
Minns när jag började, v4-6 fick ja libido som ja aldrig haft i hela mitt liv! Satan va kåt ja var.
Citera
2023-09-09, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ghettojesus
Har gått på opiater i många år samt att jag nu får subutex så jag antar att min testosteron är ganska låg, sist jag mätte var den på 7 dock så var det flera år sen och jag tror ej den stigit sedan dess
Om du fronta första sticket så kan det gå lite snabbare, men om du har så fär låga nivåer så bör ha högre efter 10 dagar däremot inte i närheten av max nivån, vilken dos av vilken ester kör du?

Ifall det är neibido så tar det ett bra tag.

Ot: med sådär låga nivåer så kan du få TRT genom vården btw.
Citera
2024-01-18, 12:03
Medlem
Enhet-731s avatar
Jag har fuskat lite och kört själv på Testo E. Ca 10ml / vecka i ett halvår.
Sista sticket var i helgen som var och nu pratade jag med min läkare om min låga sexlust och dåliga mående. Då sa han att han skulle skicka en remiss så jag fick lämna prover vid 3 tillfällen under en period där jag får min vanliga Nedbido injektion och så tas tre prover, före, efter 5v och sedan efter 10v.

Nu har ju jag fuskat så jag undrar hur lång tid tar det innan mina nivåer är "normala" igen?
Och kan jag göra något för att snabba på det?

Mvh
Citera
2024-01-24, 03:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enhet-731
Sista sticket var i helgen som var och nu pratade jag med min läkare om min låga sexlust och dåliga mående. Då sa han att han skulle skicka en remiss så jag fick lämna prover vid 3 tillfällen under en period där jag får min vanliga Nedbido injektion och så tas tre prover, före, efter 5v och sedan efter 10v.

Nu har ju jag fuskat så jag undrar hur lång tid tar det innan mina nivåer är "normala" igen?

Mvh

Det kommer ta en lång tid. Estrarana kan spåras typ ett halvår. Du kommer ha för mycket röda blodkroppar som bör ha 90 dagars livslängd men jag har sett personer som inte har haft något test och haft problem med röda blodkroppar mycket längre än så. Dom kommer kunna se en obalans i dina hormoner och du är rökt. Du kommer behöva vänta ut allt och sedan behöva bli en tant innan du tar dina prover.
Citera
2024-01-24, 07:25
Medlem
Försök sjuka dig så länge det går så du skjuter på provtagningen.
Testa dig på werlabs innan och sänk ditt testo med något högandrogent.
Tex mast, prmo.
När va ditt sista stick?
Citera
2024-01-24, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enhet-731

Mvh
10ml testo i veckan i ett halvår? Utöver din nebido? Och du har låg sexlust? Ehhhhh kompis va fan. Vilket av allt det här har du skrivit fel på, 10ml va? Du menar 1ml?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in