• 1
  • 2
2023-08-28, 03:51
Medlem
Hur lng tid tar det generellt innan man brjar knna av dom positiva effekterna t.ex kad sexlust, morgonstnd osv? Har krt 10 dagar nu av ett vlknt mrke och vill minnas att sist jag kurade knde jag effekter redan efter ngra dagar, eller r jag helt ute och cyklar kanske?
Citera
2023-08-28, 04:38
Bannlyst

2-3 veckor skulle jag sga att det smyger sig p och du brjar vakna p rygg om morgnarna!
Citera
2023-08-28, 22:23
Medlem
Warhearts avatar
Sexlusten knner jag efter ngra dagar. Det dr supervlmendet folk pratar om har jag aldrig knnt.
Citera
2023-08-28, 22:27
Har du inte haft lg testosteron frn brjan s glm knna nn mrkbara psykologiska effekter.

Men annars brukar det ta 3-4 veckor innan det r full mttad.

Vissa tror man kommer bli hulken. Fanns till o med anvndare hr innan som trodde p fullaste allvar han knde av efter frsta sticket. Allt du knner innan 4 veckan r placebo.

Finns en trd p Reddit dr folk rapporterar hur de inbillar sig massa saker.
Citera
2023-08-29, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doc-leaks
Har du inte haft lg testosteron frn brjan s glm knna nn mrkbara psykologiska effekter.

Vissa tror man kommer bli hulken. Fanns till o med anvndare hr innan som trodde p fullaste allvar han knde av efter frsta sticket. Allt du knner innan 4 veckan r placebo.

Inte riktigt, det r inte s att det efter 3-4 veckor sger pang s knner du att du gr p testo.
Nivn kar succesivt i blodet (smyger p) och peakear i blodet efter 3-4 veckor.
Men redan frsta veckan kan man knna av sm saker som kad hunger, mer energi m.m.

Steroider r inte som knark att man knner att nu jvlar funkar det. Mrker mest p vgen och i spegeln att det fungerar
Senast redigerad av Kebabfrulle 2023-08-29 kl. 00:05.
Citera
2023-08-29, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doc-leaks

Har gtt p opiater i mnga r samt att jag nu fr subutex s jag antar att min testosteron r ganska lg, sist jag mtte var den p 7 dock s var det flera r sen och jag tror ej den stigit sedan dess
Citera
2023-08-29, 15:37
Medlem
Minns nr jag brjade, v4-6 fick ja libido som ja aldrig haft i hela mitt liv! Satan va kt ja var.
Citera
2023-09-09, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ghettojesus
Har gtt p opiater i mnga r samt att jag nu fr subutex s jag antar att min testosteron r ganska lg, sist jag mtte var den p 7 dock s var det flera r sen och jag tror ej den stigit sedan dess
Om du fronta frsta sticket s kan det g lite snabbare, men om du har s fr lga niver s br ha hgre efter 10 dagar dremot inte i nrheten av max nivn, vilken dos av vilken ester kr du?

Ifall det r neibido s tar det ett bra tag.

Ot: med sdr lga niver s kan du f TRT genom vrden btw.
Citera
2024-01-18, 12:03
Medlem
Enhet-731s avatar
Jag har fuskat lite och krt sjlv p Testo E. Ca 10ml / vecka i ett halvr.
Sista sticket var i helgen som var och nu pratade jag med min lkare om min lga sexlust och dliga mende. D sa han att han skulle skicka en remiss s jag fick lmna prover vid 3 tillfllen under en period dr jag fr min vanliga Nedbido injektion och s tas tre prover, fre, efter 5v och sedan efter 10v.

Nu har ju jag fuskat s jag undrar hur lng tid tar det innan mina niver r "normala" igen?
Och kan jag gra ngot fr att snabba p det?

Mvh
Citera
2024-01-24, 03:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enhet-731
Sista sticket var i helgen som var och nu pratade jag med min lkare om min lga sexlust och dliga mende. D sa han att han skulle skicka en remiss s jag fick lmna prover vid 3 tillfllen under en period dr jag fr min vanliga Nedbido injektion och s tas tre prover, fre, efter 5v och sedan efter 10v.

Nu har ju jag fuskat s jag undrar hur lng tid tar det innan mina niver r "normala" igen?

Mvh

Det kommer ta en lng tid. Estrarana kan spras typ ett halvr. Du kommer ha fr mycket rda blodkroppar som br ha 90 dagars livslngd men jag har sett personer som inte har haft ngot test och haft problem med rda blodkroppar mycket lngre n s. Dom kommer kunna se en obalans i dina hormoner och du r rkt. Du kommer behva vnta ut allt och sedan behva bli en tant innan du tar dina prover.
Citera
2024-01-24, 07:25
Medlem
Frsk sjuka dig s lnge det gr s du skjuter p provtagningen.
Testa dig p werlabs innan och snk ditt testo med ngot hgandrogent.
Tex mast, prmo.
Nr va ditt sista stick?
Citera
2024-01-24, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enhet-731

Mvh
10ml testo i veckan i ett halvr? Utver din nebido? Och du har lg sexlust? Ehhhhh kompis va fan. Vilket av allt det hr har du skrivit fel p, 10ml va? Du menar 1ml?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in