• 2
  • 3
2023-08-27, 02:29
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pittensmitt
Vad är storbolag i detta sammanhang?
Det är bolagen som ligger i topp på stabilitet, omsättning och i viss mån även utdelning. ABB, Investor, Volvo osv. stabila investeringar även när det blåser. Statistiskt sett..
2023-08-27, 02:31
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Vad är storbolag i detta sammanhang?
Fler som går plus på aktiehandel än som gör det på hästar... Kör man storbolag så genererar det nästintill garanterad vinst, det gör inte hästar.
2023-08-27, 02:47
Medlem
Pittensmitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Fler som går plus på aktiehandel än som gör det på hästar... Kör man storbolag så genererar det nästintill garanterad vinst, det gör inte hästar.

Jag förstår, jag ska försöka skaffa egen häst, måste bara få pengar först
2023-08-27, 02:48
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Jag förstår, jag ska försöka skaffa egen häst, måste bara få pengar först
Hästar passar bäst tunt skivade, lättrökt på vitt bröd. Plus lite pepparrotsvisp.
2023-08-27, 02:51
Medlem
Pittensmitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Hästar passar bäst tunt skivade, lättrökt på vitt bröd.

Har man kontakter och rabbater på Stuteri som jag har så kan man nog koka upp en egen travis och köra den själv, måste bara få fram pengar att betala för sperma och en märr som ska föda skiten.

Men då tar de ju 3 år innan den börjar generera pengar, äsch, bättre investering än ingen antar ja
Senast redigerad av Pittensmitt 2023-08-27 kl. 02:56.
2023-08-27, 09:50
Medlem
sputnik2011s avatar
Det du kan göra för att förstå att du inte kan vinna annat än med tur.
Välj ut en bra tipstjänst och dela avgiften med några polare som också vill vinna regelbundet.
Sedan bet 365 eller någon annan.
Spelar ingen roll för ni kommer bli avstängda.
För spelbolagen tillåter inte vinnande spelare.

Men du kan prova trav med tipstjänst och dela avgiften med några polare, det skulle jag rekommendera.

Mvh
2023-08-27, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chiliislife
Tja! Vi är fyra som spelar tillsammans och lägger 70 kr var. Men den gången jag vann spelade jag ensam och tog en Harry boy chans för 100kr. 1 rätt från att bli miljonär.

När jag spelar med gubbarna vinner vi sällan stora summor, det är ibland 300-400 kr vinst.

Man kan inte tänka så att man är 1 rätt ifrån på hästar. Blev det miljonutdelning så var det väl antagligen en 100-oddsare som vann loppet du sprack på och den hade förmodligen harry boy aldrig någonsin haft med på kupongen. Hade din häst vunnit (favoriten?) hade det inte blivit i närheten av någon miljonvinst i utdelning.
2023-08-27, 10:25
Medlem
Diablo1118s avatar
(FB) Poker, spel och dobbel

Tråd låst / Moderator
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem