• 1
  • 2
2023-08-27, 01:06
Medlem
Pittensmitts avatar
Är det värt att spela på ATG? Har kört iväg en Harry Boy på favoriter (högst chans för vinst) några gånger men har som närmast kommit 4/7 rätt och då vinner man inget. Värt att fortsätta eller ska man ge upp? Brukar lägga 100 kr / spel.
2023-08-27, 01:10
Medlem
sconetorpids avatar
Om du hatar pengar, visst. Annars inte.

Dum fråga.

När köpte du en Triss-lott senast? Inte? Nähä, där ligger problemet.

Gambla gör man för gamblandets skull, inte för att det är vettigt.
2023-08-27, 01:12
Medlem
Körde också Harry Boy ett 10-tal gånger med 100kr insättning. Aldrig vunnit.

Hatar spel.
2023-08-27, 01:13
Medlem
Pittensmitts avatar

Hmm, har ett mentalt problem som gör att jag spenderar pengar på värdelöst skit ibland, känns mer vettigt att spela på häst med chans att vinna än att köpa valuta i ett dataspel jag ändå kommer bli avstängd på, men nån triss lott har jag aldrig köpt.
2023-08-27, 01:14
Medlem
Pittensmitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Igenkand
Körde också Harry Boy ett 10-tal gånger med 100kr insättning. Aldrig vunnit.

Hatar spel.

Ajaj, hört talas om en som vann så mycket att han blev avstängd på ATG, men vissa har mer kunskap och tur än andra.. Själv har man aldrig turen på sin sida.
2023-08-27, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pittensmitt
Ajaj, hört talas om en som vann så mycket att han blev avstängd på ATG, men vissa har mer kunskap och tur än andra.. Själv har man aldrig turen på sin sida.

Är det överhuvudtaget möjligt? Möjliggörs en vinstsumma bör man väl inte kunna nekas?

Jag fick hjälp av den lokala babben inne på Pressbyrån om hur spel går till. Oregelbundna perioder kommer han i fina bilar, andra perioder med pendeltåget. Han är där inne och glor på hästarna varje dag.
2023-08-27, 01:22
Medlem
Pittensmitts avatar
Citat:
Är det överhuvudtaget möjligt? Möjliggörs en vinstsumma bör man väl inte kunna nekas?

Jag fick hjälp av den lokala babben inne på Pressbyrån om hur spel går till. Oregelbundna perioder kommer han i fina bilar, andra perioder med pendeltåget. Han är där inne och glor på hästarna varje dag.

Jag vet inte, minns inte allt, de va ett tag sen ja hörde om det

Och gav den magiska babben resultat?
2023-08-27, 01:25
Medlem
Citat:
Jag vet inte, minns inte allt, de va ett tag sen ja hörde om det

Och gav den magiska babben resultat?

I helvete att han gjorde. Han förklarade att man alltid vinner första gången man spelar, och att det är så de lurar in en i spelberoendet. Därpå var tipset att satsa minst 1000kr.

Tur nog satsade jag bara 150kr.
2023-08-27, 01:28
Medlem
Pittensmitts avatar
Citat:
I helvete att han gjorde. Han förklarade att man alltid vinner första gången man spelar, och att det är så de lurar in en i spelberoendet. Därpå var tipset att satsa minst 1000kr.

Tur nog satsade jag bara 150kr.

Haha, han tog säkert något innan han kom dit för att orka stirra på hästarna hela dan.

Brukar bara spela för 200 kr / månaden så inte jättemängder, tänker nog bli kusk och dra ut och vinna med hästjäveln själv.
2023-08-27, 01:33
Medlem
laughingducks avatar
Citat:
Är det värt att spela på ATG? Har kört iväg en Harry Boy på favoriter (högst chans för vinst) några gånger men har som närmast kommit 4/7 rätt och då vinner man inget. Värt att fortsätta eller ska man ge upp? Brukar lägga 100 kr / spel.

Harry boy är ju travets slumpen tur /spel .
Bättre du ryggar någon travspelares dagens dubbel finns en del travgrupper i sociala medier .

Dock är det dumt spela för pengar man inte har råd förlora .
2023-08-27, 01:34
Medlem
Onanikrems avatar
Rätt få som blir miljonärer på spel.. Rätt få som ens går plus över en tioårsperiod. Skall du spela gör det på börsen i stället, kör storbolag på ett år eller två... inte garanterad vinst, men trolig. Kör du över tid, 10 år+ så är det nästintill garanterad vinst.
2023-08-27, 01:35
Medlem
Pittensmitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laughingduck
Harry boy är ju travets slumpen tur /spel .
Bättre du ryggar någon travspelares dagens dubbel finns en del travgrupper i sociala medier .

Dock är det dumt spela för pengar man inte har råd förlora .

Har jag pengar att elda upp på dataspel utan någon förtjänst har jag nog en slant att ge till travsporten

Något tips på vart man kan hitta någon att kopiera?
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in