2023-08-29, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Nej det gör jag inte. Rubiales kommer fimpas från fotbollsvärlden oavsett hur mycket du gråter om saken.

Klart han ska avgå.
Mannen saknar ju omdöme.
Citera
2023-08-29, 16:03
Medlem
Public Enemys avatar
Jag tyckte det såg ut som att han slickade var och varannan spelare på halsen vid cermonin.
Han verkar tro att han är Guds gåva till fotbollsdamerna.
Citera
2023-08-29, 16:06
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Public Enemy
Jag tyckte det såg ut som att han slickade var och varannan spelare på halsen vid cermonin.
Han verkar tro att han är Guds gåva till fotbollsdamerna.

Han var ju klart påverkad eller full vid det tillfället.
Citera
2023-08-29, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Nej det gör jag inte. Rubiales kommer fimpas från fotbollsvärlden oavsett hur mycket du gråter om saken.

Detta är glömt efter ett tag. Typisk händelse som nått orimliga propotioner.
Citera
2023-08-29, 16:16
Avslutad
Hur kan detta bli en sådan stor nyhet? Vi har krig, svält och död världen över men en puss under fotbollsfiran orsakar större ramaskri än något annat?

Folk mår verkligen inte bra...
Citera
2023-08-29, 16:17
Medlem
0Z8Ss avatar
Fasiken vad stort detta blev. Insta-feministerna, i synnerhet Nina Rung som ägnat de senaste fem inläggen åt saken, går verkligen i taket. Detta kommer bara slå tillbaka på kvinnor i längden när män kommer bli varsammare och varsammare att arbeta med kvinnor i diverse sammanhang. Jävla kackelhus alltså, är det verkligen så jävla illa?
Kan folk inte istället ägna sig åt seriösa problem som typ att det föds för lite barn för att välfärden framöver skall fungera eller pojkars bristande skolresultat?
Citera
2023-08-29, 16:20
Medlem
Ääh vafan var väl inte så farligt..han hade ju kunnat kladda dom på häcken på samma gång när han likväl var igång.
Citera
2023-08-29, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intedinslakting
Ääh vafan var väl inte så farligt..han hade ju kunnat kladda dom på häcken på samma gång när han likväl var igång.
En dask på skinkan och ett litet "lilla stumpan" ska det vara! Allt med "skitnödiga looken".
Fruntimmer...
Citera
2023-08-29, 16:49
Medlem
Luis Rubiales mamma har låst in sig i en kyrka och hungerstrejkar i support för sin son.

Spanska medier rapporterar nu om hennes mående, och orden inifrån kyrkan.

– Jag har inget emot att dö för rättvisa eftersom min son är en anständig person, säger hon enligt Telecinco.

Flera spanska medier har begett sig till kyrkportarna för att försöka få kontakt med henne.
Telecinco skriver att reportrar lyckats få ett kortvarigt samtal med Béjar, där hon säger att hon ”är redo att dö för att få rättvisa”.

– Jag kommer att vara här så länge min kropp håller.

Orden kom efter en reporters fråga om hennes hälsotillstånd, sedan en läkare kommit till kyrkan under morgonen.

Béjar insisterar att hon är välmående.

– Jag mår bra, tack. Jag tror starkt på Gud och jag ber om att sanningen ska komma fram.

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/RGwJjx/luis-rubiales-mammas-ord-inifran-kyrkan-inget-emot-att-do
Citera
2023-08-29, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rotwang
Okej, det här är inte direkt färska nyheter, men jag såg att det inte fanns någon tråd om detta.

Det spanska damlandslagets tränare Luis Rubiales kysste spelaren Jennifer Hermosa på munnen mitt under prisceremonin.

Något som Hermosa senare uttryckte sitt missnöje med.

Krav har höjts på hans avgång trots att han bet om ursäkt.
Tränaren själv säger sig vilja vägra att avgå och visa menar att man gjort en höna av en fjäder, där i bland fröken Hermosa själv.

Vad tycker ni?
Bör Rubiales avgå eller överreagerar hans kritiker?
Visserligen borde Rubiales inte ha besvarat Hermosos känslomässiga invit men det sprutade ju känslor runt alla i den spanska truppen vid tillfället så att det hände är inte konstigt. Detta är en typisk metoo-höna och jag tycker det är starkt av Rubiales att streta emot trots att alla nu överger honom den ene efter den andre. Denna deplattformeringsnazism måste få ett slut.
Citera
2023-08-29, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intedinslakting

Häcken ger stöd.

https://www.svt.se/sport/fotboll/hackens-stod-till-jenni-hermoso
Citera
2023-08-29, 17:11
Avslutad
Ja, han borde ju fattat att man inte kysser nån som blir äcklad av män. Flator vill bara kyssas med andra kvinnor, det är väl ganska normalt för dem. Jag antar att hon liksom alla andra damspelare gillar mutta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in