2023-08-29, 15:34
Medlem
Bazze1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Hurivida han fängslas eller inte är upp till en Spansk domstol och inte kvinnohatarpöbeln på flashback. Vad gäller karaktärsmord så har han orsakat allt på egen hand.
Din våta dröm om ett fängelsestraff för en PUSS i en spansk domstol tror jag förblir just en våt dröm.

"Kvinnohatande pöbel" det kommer från rätt person...I trådar där ensamkommande Afghaner i 30-års åldern och i flock grovt och brutalt gruppvåldtar en svensk tjej så lyser du och dina kompisar med er frånvaro samtidigt som vi/jag som du så föraktfullt kallar kvinnohatande pöbel fördömer förkastar våldtäkten och försvarar kvinnans rätt till frid samt vill utvisa dessa odjur.

Eventuellt så slänger ni in ett inlägg med att vita svenska män våldtar faktiskt också och utan ett ord om kvinnan som just fått livet förstört.

Men eftersom du inte ser skillnad på en puss och en kyss så ser du väl inte heller skillnaden på en brutal och grov gruppvåldtäkt och en puss. Du är ett hycklande stolpskott som borde veta hut.
Senast redigerad av Bazze1 2023-08-29 kl. 15:41.
Citera
2023-08-29, 15:35
Medlem
Citat:
Nej, jag menar snarare att indicierna talar för att Rubiales är ett svin. Patetiskt att du försvarar honom. Såvida du inte är hans hungerstrejkande mor

Du ogillar honom för att han är man. Bara därför.
Citera
2023-08-29, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deslauriers
Jag försvarar inte Rubiales i sig, utan principen att man inte ska dömas och smutskastas på förhand! Hag vet inte vad han pysslat med och det gör inte du heller, däremot dömer jag ingen som vinner i rätten där motparten bedöms skyldig, det är fullständigt vansinnigt.

Tycker du att Johnny Depp ska straffas resten av livet för att Amber Heard är ett lögnaktigt svin också? Gissningsvis tycker du det eftersom du uppenbarligen inte bryr dig om att anklagelser styrks, utan endast tycker det räcker med att anklagelser framförs för att döma någon!

Tur att du inte sitter i en jury, då skulle oskyldiga människor fängslas regelbundet.

Jodå, Rubiales gjorde bort sig i direktsänd tv. Han förtjänar all skit han kan få.
Citera
2023-08-29, 15:39
Avslutad
Citat:
Är Spanska fotbollsförbundet, landslag, tränare och regering också hjärntvättade? De delar nämligen inte din uppfattning.

Ja det är de. Om du tror att auktoritet har nåt att göra med reson så beror det på... just det, att du inte har förmåga att tänka själv.
Citera
Medlem
nittinies avatar
På det material som visats så håller Hermosa i snubben nästan som en kram, hon protesterar inte nämnvärt just då.
Tog gubben det som en latinsk invit till grovhångel,oavsett sliddjur eller ej.
Spanjorer är ju som italienare, " they can make love all alone" som danske Eddie sjöng.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neverind
Du ogillar honom för att han är man. Bara därför.

Nope. Jag ogillar svin.
Citera
2023-08-29, 15:40
Medlem
Citat:
Jodå, Rubiales gjorde bort sig i direktsänd tv. Han förtjänar all skit han kan få.

Nej, han förtjänar inte dugg mer skit än han har gjort sig "förtjänt" av - du lever i någon slags alternativ verklighet där du bestämmer att folk ska straffas gudomligt eller deluxe på din inrådan trots att du inte ens vet vad som hänt, men om du inte har mer vett än så, fortsätt för all del att agera pöbel och bödel efter din egen godtycklighet! Lyckligtvis har vi rättsväsende och andra organ bättre lämpade för att ta riktiga beslut!
Citera
2023-08-29, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deslauriers
Nej, han förtjänar inte dugg mer skit än han har gjort sig "förtjänt" av - du lever i någon slags alternativ verklighet där du bestämmer att folk ska straffas gudomligt eller deluxe på din inrådan trots att du inte ens vet vad som hänt, men om du inte har mer vett än så, fortsätt för all del!

Nej det gör jag inte. Rubiales kommer fimpas från fotbollsvärlden oavsett hur mycket du gråter om saken.
Citera
2023-08-29, 15:48
Medlem
Duvlorts avatar
Att han inte har vett att avgå? Loppet är ju kört inom fotbollen för hans del.
Han kanske kan få ett lukrativt jobb inom sugproppsindustrin?
Citera
2023-08-29, 15:48
Avslutad
Citat:
Nej det gör jag inte. Rubiales kommer fimpas från fotbollsvärlden oavsett hur mycket du gråter om saken.

Och ditt sketna liv kommer inte bli ett dugg bättre. Riktigt tragiskt hur folk som dig går runt och letar efter misär i andras liv för att ditt eget är så jävla tråkigt och inte ger dig tillräckligt med huvudbry.
Citera
2023-08-29, 15:49
Medlem
gofigurs avatar
Varför har inte SVT tagit bort klippet där den svenska kvinnan(vem?) tycker att övergreppen är "vackra scener"??

Vem är den kvinnliga könsförrädaren som hyllar övergreppen?
Häng UT henne!!!

https://www.svt.se/sport/fotboll/stora-spanska-skandalen-mitt-i-guldfirandet-har-kysser-presidenten-spelarna-pa-munnen-inte-trevligt- alls

Bra att Rani Amir skriver som det är:

"SVT:s expert Hanna Marklund:

– Det är tråkigt och bedrövligt. Det här är spelare som ska fira ett VM-guld och så får man det bemötandet."

Rubiales kramade då flera spelare och vissa lyfte han upp, men när stjärnorna Jennifer Hermoso och Alexia Putellas kom fram greppade han duon om huvudet och kysste dem på munnen. Ett beteende som blivit uppmärksammat på många håll efteråt.

Jennifer Hermoso, med över 100 landskamper och mer än 50 landslagsmål på meritlistan, har nu uttalat sig om händelsen i spansk tv.

– Öh... ja, det var inte trevligt alls, säger hon.
Citera
2023-08-29, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
Jepp, och det sänds i internationell TV vilket de allra flesta missat i tråden verkar det som.
En puss?
Panik?
Helt ärligt. Fruntimmer ska stå hemma vid spisen och borde inte släppas lös på det viset.
Ungmöer borde fostras i hushållssysslor och i att ta hand om karln sin.
Nu kanske han är en riktig gris och borde sparkas ändå, ingen aning, men att gå fullständigt bananer över den här grejen är ju fullständigt irrationellt.
För att inte säga hysteriskt.
Hysteriska kärringar...
Nej tack! Städa o hålla huset i ordning! O sköta om barna!
Det är fruntimmernas lott!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in