2023-08-25, 23:38
Medlem
Har fljt biljettfrsljningen sedan biljetterna slpptes och det det verkade fram tills frsta speldagen idag fredag 25/8 gtt RIKTIGT trgt.

Dessutom har de pumpats ut mngder med reklam fr festivalen p sociala medier de senaste veckorna s att biljettfrsljningen gtt dligt har varit uppenbart.

Nu ikvll har jag sett ett antal livevideos frn In Flames spelningen och de r mer eller mindre tomt p lktaren.
Gissar att de kanske slts 25-30% av biljetterna till ikvll.

Har kanske slts nn biljett mer tills imorgon lrdag men festivalen mste nd bli ett totalfiasko.

Vad kan detta bero p?

Lgkonjunktur, spelstlle och vder?
Citera
2023-08-25, 23:40
Medlem
Var vl ngot snack om att artister skall bojkotta Norrkping pga ngon ny kulturpolitik aka inga mer bidrag till hobby.

Publiken kanske missfrstod och trodde att kommunist Wij trodde att de skulle sluta kpa biljetter.
Citera
2023-08-25, 23:47
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SteveStaunton
Har fljt biljettfrsljningen sedan biljetterna slpptes och det det verkade fram tills frsta speldagen idag fredag 25/8 gtt RIKTIGT trgt.

Dessutom har de pumpats ut mngder med reklam fr festivalen p sociala medier de senaste veckorna s att biljettfrsljningen gtt dligt har varit uppenbart.

Nu ikvll har jag sett ett antal livevideos frn In Flames spelningen och de r mer eller mindre tomt p lktaren.

Har kanske slts nn biljett mer tills imorgon lrdag men festivalen mste nd bli ett totalfiasko.

Vad kan detta bero p?

Trkigt eftersom det r ett jkla bra band.
Citera
2023-08-25, 23:47
Medlem
Intressant teori 🤣

Att sedan Kommunist-Wij har mage att ta 800 spnn styck fr sina biljetter gr saken n mer absurd
Citera
2023-08-25, 23:48
Medlem
Citat:
Intressant teori 🤣

Att sedan Kommunist-Wij har mage att ta 800 spnn styck fr sina biljetter gr saken n mer absurd
Sg att han gnllde p nn sida. r inte han pass fr 20 r sen?
Citera
2023-08-26, 00:27
Medlem
Giggsys avatar
Citat:

Vad kan detta bero p?
Hade fr mig att den lades ner pga alla vldtkter genom ren.
Citera
2023-08-26, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Hade fr mig att den lades ner pga alla vldtkter genom ren.

Du tnker p Brvalla i Norrkping
Citera
2023-08-26, 01:18
Medlem
Pz.Kpfw.VI-Tigers avatar
r det Dalhalla brinner som avses?
Citera
2023-08-26, 04:12
Medlem
franges avatar
Vad pratar TS om egentligen? Brvalla r ju Norrkping och jag hittar ingenting om ngon In Flames-spelning dr nu?
Citera
2023-08-26, 05:11
Medlem
ImNotGuiltys avatar
Citat:

Vad kan detta bero p?

Du verkar inte slaviskt fljt detta d du inte ens vet vart konserten hlls
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in