Citat:
Ursprungligen postat av
Anonym555
Jahaa, 0,01 frre ml.

Det mste ha uppdaterats nu i sdana fall fr nr jag skrev inlgget stod det att Gustavsson hade lgre. Gustavsson vinner med en landslide med sin statistik totalt i alla fall samt baserat p rddningsprocenten eftersom antal inslppta r mer baserat p lagets frmga. I antal inslppta per match r det i princip likadant och kan ndras i nsta match, i rddningsprocenten r det mycket strre skillnad.
Markstrm r verskattad. Har han ens ngonsin varit nominerad till en Vezina?
Hur kan du frska sitta och prata bort att inslppta ml beror p laget..? 😂 Dina kunskaper inom hockey tycks vara ytterst begrnsade, vissa ml i four nations som Gustavsson slppte in var hgst ifrgasttande.
Han har nominerats och blev tva av finalisterna, endast Shestyorkin tog sig frbi p en frsta plats de ret. Vilket inte r ngon strre skam. Sedan har jag fr mig att han blivit 4a nt r i omrstningen ocks. Hr r Filip istllet helt anonym.
Citat:
Ursprungligen postat av
6999
Ullmark och Gustavsson r tv ganska skra mlvakter i Tre Kronor i OS i Italien d.v.s. om de inte hade skadeknning?
Som de ser ut nu tycker jag dom skall vara med, om de inte sker ngot strre mirakel p mlvaktssidan, att Posch gr nn monsterssong etc etc.. Men att Markstrm/Ullmark r nummer ett. De tv har frmga att ha en ytterligare niv i matcher som betyder. Gustavsson gr oftast en bra grundserie, men sen de tar oftast stopp, som frra ret och ret drp..