2009-10-25, 20:36
Medlem
Escapisms avatar
Whaaaaat? Visar dom musik på MTV?

...
Citera
2009-10-25, 20:37
Medlem
Glödskals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Escapism
Whaaaaat? Visar dom musik på MTV?

...

Ja. Reklaminslagen är så gott som alla tonsatta.
Citera
2009-10-25, 20:45
Medlem
månss avatar
Raderade kanalen från tv'n för 6 år sedan. Tror inte jag saknat den en enda gång faktiskt
Citera
2009-10-25, 21:49
Medlem
Geomeisters avatar
I hate doing MTV!
Citera
2009-10-26, 14:23
Medlem
brianmolkos avatar
Blir bara ledsen tänker på hur MTV var när man var liten, då spelades massa musik, nu massa amerikanska versioner av Kissie program om dem Hills och Sweet sixteen. massa hamma hos reportage hos okända rappare...Pimp My ride
(där de överdriver removering av bilar, sen ser de ut som en bordell eller strippklubb i bilen, hade nog föredragit att få en typ gammal Volvo Amazon i nyskick om man hade någon .. istället för vad de gör..

Då en massa olika program med riktiga programledare Steve Blame Ray Cokes, Rebecca de Ruvo, Pip Dann, Wanessa Warwick + fler ..

Ja men nu förtiden ska man veta om artisterna och videon innan man vet om dem och fått dem presenterade för sig ...
eller så gillar bara snorungarna artister killar vanliga utan minsta utstickande grej som gör musik gratis och sen hurra lägger ut den gratis.. jippie
Citera
2009-10-26, 14:47
Avslutad
Mtv kan man slå på när man vill slötitta på repriser av Jackass. Det är en jävla skitkanal nuförtiden. VH1 har några ok program ibland däremot. Fast hela konceptet med musiktelevision är väl ganska dött nu iom internet.
Citera
2009-10-27, 01:28
Medlem
Bye Bye Babys avatar
Under 90-talet så var MTV min favoritkanal och det spelades faktiskt bra låtar, jag hade dock bara kanalen i början på 90-talet. Jag minns väl inte så jättemycket från den tiden eftersom jag var ganska liten. Sen så fick jag tillbaka kanalen för drygt 5 år sedan och vilken jävla skillnad det var och värre blir det. Förut så spelades det iallafall musik men nu så kanske man hör nåt på kvällen om man har tur. Nej, jag har bytt till VH1 - mycket mer variation (teman för fan!) och bättre låtar!
Citera
2009-10-27, 02:01
Medlem
JazzIsNotDeads avatar
Mtv är den största dyngkanalen någonsin. Glad att den inte ingår i mitt nuvarande kabelpaket.
Citera
2009-10-27, 11:55
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TurboJugend
Mtv kan man slå på när man vill slötitta på repriser av Jackass. Det är en jävla skitkanal nuförtiden. VH1 har några ok program ibland däremot. Fast hela konceptet med musiktelevision är väl ganska dött nu iom internet.

om man vet vad man vill se ..
Citera
2009-10-27, 12:14
Medlem
temps avatar
Ja kanalen blir allt mer och mer värdelös, det kan man inte blunda för.

Enda riktiga chansen att få se och höra lite musik är allt som oftast efter tolv då de köttar igång musik som inte är mer än en månad gammal. Men det kanske är det de handlar om men lite variation vore inte lite fel.

Nej tacka vet jag för VH1. De håller måttet rätt så bra får jag säga.
Citera
2009-10-27, 12:35
Medlem
Snigelfars avatar
I want my MTV!
Citera
2009-10-27, 22:40
Medlem
Arbetarbroders avatar
Har inte förändringen på MTV gått extremt fort? Var det inte annorlunda bara när tråden skapades sommaren 2006? Nu är det ju fan ingen Music-TV alls längre som det en gång stod för.
Inte för jag är någon MTV expert direkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in