Citat:
Ursprungligen postat av
Mamsilimanzen56
Till SebastiaN nordqvist: Vad det gäller Göran Nordqvist din sk pappa har jag blivit svårt fysiskt misshandlad av han många många år i hjälplöshet bara vi två bevittnat och förövaren förnekar förstås. Går inte att mannnen avslöjar sin hemska mörka sida utan vill sjukförklara sin fru istället som är klassiskt idag, kvinnormisshandlare jobbar så isolera sin kvinna, se till hon slutar jobba. förminskar sin kvinna och sen kastar ut henne på gatan precis som din pappa gjorde mot mig isolera mig, förminska mig säga åt mig skriv över huset på mig vi gifter om oss du får huset tillbaka han tog allt för mig 2012 kastade ut mig på gatan efter alla år av svårt nisshandel norrorts polis sa då detta är minst 6 års fängelse. Han går fri anklagar mig istället som är offret som förlorat allt till en kvinnomisshandlare.
Den typen av misshandel skulle inte synas enligt Göran Martin Nordqvist så dra i håret, knuffa in mig i väggen, skrika rakt i örat timme efter timme och sen får han alla barnen och han går fri...Jag blir utsatt han går fri. Du Sebastian har en pappa som heter Hans din mamma otrogen de jobbade natt ihop du så lik han gå för ett test nu så du får kontakt med din riktiga pappa.
Vad det gäller mina hundar stämmer inget som ni anklagar mig för mina hundar mår jätte bra har alltid gjort får vara ute flera timmar per dag i skogen sitta mysa i soffan på kvällen sällskapshundar lydiga och fina men mitt ex Lennart Kekkonen och Bosse Karlsson sett till att skada mig och mina hundar på olika sätt jag fått skydda mig och dem istället för alla påhopp p ga elaka känslokalla människor som inte har eget liv måste hitta sina förövare att hejdlöst kasta skit på svår mobbing mot mig 1 års tid nu är det någon som bryr sig om mig idag nej.
Kontakta psykiatrin. Du behöver vård.