• 5
  • 6
2023-10-02, 19:31
Medlem
Barbellecrews avatar
Tjenare !
Då var jag tillbaka med en liten uppdatering
Vecka 3 måndag stick nr5
Idag vart det ett bröst pass i vanlig ordning träning och kost går super bra.
Skulle nog våga påstå att jag börjar få känna på lite effekt utav testot vikterna känns lättare specifikt i bänken!
Kan även känna av att min sinnesstämning är något förhöjd sjunger gärna lite extra högt i bilen haha. Min styvhet in nipples som jag skrev om tidigare har lagt sig.
Så nuvarande bieffekter ligger på noll
Märkbart idag vid injekt var att jag nog har fått en lättare ärr vävnad i höger glute då det ”knastra” till lite nåt jag förde in nålen.
Sedan har jag en liten fråga där ni gärna får ge lite feedback. Detta är ju somsagt en bulk kur där målet är att lägga på mig så mycket kvalitativ massa som möjligt och kommer inte lägga mig på cruice utan kommer gå på pct och vara av till nästa kur. Har absolut inte bråttom att nå mina mål men känner ändå att jag vill maximera kuren med massa då nästa kur troligtvis blir en deff kur så vad säger ni om att kasta in några dbollar
Antigen i mitten av kuren når jag har sett hur min kropp klarar av testot och har full koll på min aromatisering. Eller dem 4 sista veckorna i kuren med ev 0,5 armidex eod.
Vad skulle ni ha gjort om ni skulle lägga in dbollar o skriv inte skulle inte göra det vi leker med tanken
I mitten på kuren eller i slutet ?
30mg i 33 dagar eller 20mg i 50 dagar
Hoppas någon orka läsa hela och har lust att svara på detta !
Tack/BC
Citera
2023-10-03, 00:04
Medlem
Zantoris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barbellecrew
Tjenare !
Då var jag tillbaka med en liten uppdatering
Vecka 3 måndag stick nr5
Idag vart det ett bröst pass i vanlig ordning träning och kost går super bra.
Skulle nog våga påstå att jag börjar få känna på lite effekt utav testot vikterna känns lättare specifikt i bänken!
Kan även känna av att min sinnesstämning är något förhöjd sjunger gärna lite extra högt i bilen haha. Min styvhet in nipples som jag skrev om tidigare har lagt sig.
Så nuvarande bieffekter ligger på noll
Märkbart idag vid injekt var att jag nog har fått en lättare ärr vävnad i höger glute då det ”knastra” till lite nåt jag förde in nålen.
Sedan har jag en liten fråga där ni gärna får ge lite feedback. Detta är ju somsagt en bulk kur där målet är att lägga på mig så mycket kvalitativ massa som möjligt och kommer inte lägga mig på cruice utan kommer gå på pct och vara av till nästa kur. Har absolut inte bråttom att nå mina mål men känner ändå att jag vill maximera kuren med massa då nästa kur troligtvis blir en deff kur så vad säger ni om att kasta in några dbollar
Antigen i mitten av kuren når jag har sett hur min kropp klarar av testot och har full koll på min aromatisering. Eller dem 4 sista veckorna i kuren med ev 0,5 armidex eod.
Vad skulle ni ha gjort om ni skulle lägga in dbollar o skriv inte skulle inte göra det vi leker med tanken
I mitten på kuren eller i slutet ?
30mg i 33 dagar eller 20mg i 50 dagar
Hoppas någon orka läsa hela och har lust att svara på detta !
Tack/BC
Ärlighet varar längst, du ska inte hoppa på orala på din första kur, du är bara inne på vecka tre. Kör riktigt hårt istället och se hur din kropp reagerar under kurens gång. Vid vecka 12, då jag tror att du kör en 12 veckors? Så kan du göra en avstämning på hur du själv tycker kuren har gått, resultat, bieffekter, framtidsplaner kring fortsättning, osv, osv.

Orala är egentligen bara är något du bör köra om du faktiskt tänker tävla, det är vad jag tycker sedan får andra tänka helt annat. Ditt hjärta och levern tar rejält med onödig stryk.
Du kommer för övrigt pissa ut förmodligen hälften eller till och med mer, av vad du lagt på dig.

Sammanfattning: Skit i orala, testo only! Gör vad du vill, men jag skulle inte gjort det.
MVH
Senast redigerad av Zantori 2023-10-03 kl. 00:34.
Citera
2023-10-16, 18:27
Medlem
Barbellecrews avatar
Tjenare boys dags för uppdatering har varit riktigt dålig på det men fokus har legat på jobb,träning och kost.
Är iaf inne på vecka 5 stick 9
Allt flyter på bra styrkan ökar markant nästa lite läskigt haha
Startvikt: 83kg nuvarande vikt: 90kg
Fördelar hittills
Ökad styrka
Bättre humör/ökad motivation
Förhöjt självförtroende
Bättre uthållighet (kan verkligen pumpa tills failure)
Nackdelar hittills
Några finnar på ryggen
svårare att somna? ( vet ej om det beror på kur)
Stör mig på oseriöst folk på gymmet har jag egentligen alltid gjort men lite extra nu.

Dagligt intag av kcals: 4070 bra mat ! kan bli något gott på helgen en påse naturgodis tex.
Men det var det jag hade för nu svarar gärna på frågor eller funderingar
Mvh BC
Citera
2023-10-16, 19:24
Medlem
mymyselfs avatar
Citat:
Tjenare boys dags för uppdatering har varit riktigt dålig på det men fokus har legat på jobb,träning och kost.
Allt flyter på bra styrkan ökar markant nästa lite läskigt haha
Startvikt: 83kg nuvarande vikt: 90kg
Fördelar hittills
Ökad styrka
Bättre humör/ökad motivation
Förhöjt självförtroende
Bättre uthållighet (kan verkligen pumpa tills failure)
Nackdelar hittills
Några finnar på ryggen
svårare att somna? ( vet ej om det beror på kur)
Stör mig på oseriöst folk på gymmet har jag egentligen alltid gjort men lite extra nu.

Dagligt intag av kcals: 4070 bra mat ! kan bli något gott på helgen en påse naturgodis tex.
Men det var det jag hade för nu svarar gärna på frågor eller funderingar
Mvh BC

Låt dig inte luras av naturgodis om det är socker du vill undvika, naturgodis är inte ett dugg bättre i såna fall, bara rent lurendrejeri...
Citera
2023-10-16, 19:33
Medlem
Barbellecrews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mymyself
Låt dig inte luras av naturgodis om det är socker du vill undvika, naturgodis är inte ett dugg bättre i såna fall, bara rent lurendrejeri...
Haha nejdå full koll på det !
Därför jag skrev kan bli något gott på helgen alltså något mindre bra. Men jag föredrar nuturgodis så förbannat gott med yoghurt täckta frukter och nötter mums! Inte nyttigt men skulle ändå ändå säga snäppet bättre än gummi godis man får ju i sig lite protein ifrån nötterna. Håller mig helt borta ifrån socker annars så lite naturgodis varannan helg är ingen fara men tack för omtanken många som tror att det är sååå nyttigt bara för att det heter naturgodis
Citera
2023-10-17, 10:00
Medlem
mymyselfs avatar
Citat:
Därför jag skrev kan bli något gott på helgen alltså något mindre bra. Men jag föredrar nuturgodis så förbannat gott med yoghurt täckta frukter och nötter mums! Inte nyttigt men skulle ändå ändå säga snäppet bättre än gummi godis man får ju i sig lite protein ifrån nötterna. Håller mig helt borta ifrån socker annars så lite naturgodis varannan helg är ingen fara men tack för omtanken många som tror att det är sååå nyttigt bara för att det heter naturgodis

Ok. Då lider du inte av sockerberoende som många andra inklusive mig
Citera
2024-01-03, 21:04
Medlem
FOSSCADERs avatar
Citat:

Hur går det?
Citera
2024-01-04, 05:06
Medlem
Barbellecrews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FOSSCADER
Hur går det?
Hade glömt bort denna tråd haha
Men jodå det går super bra förlängde kuren ifrån 12 veckor till 17veckor så är inne på dem sista ml i vialen ökat stadigt i muskler och styrka. Inga märkbara bieffekter under kurens gång.
Blir pct 2 veckor efter sista stick sen cruisa på mk677 till nästa kur ihop om att få behålla en del massa
Citera
2024-01-14, 13:54
Citat:
Hade glömt bort denna tråd haha
Men jodå det går super bra förlängde kuren ifrån 12 veckor till 17veckor så är inne på dem sista ml i vialen ökat stadigt i muskler och styrka. Inga märkbara bieffekter under kurens gång.
Blir pct 2 veckor efter sista stick sen cruisa på mk677 till nästa kur ihop om att få behålla en del massa

Mycket trevligt.
Hur mycket ökade du i stats och vikt😁💪
Citera
2024-02-06, 23:17
Medlem
Klar du behålla gains utan sen då?
Citera
2024-02-06, 23:42
Medlem
Citat:

Jag beundrar dig Barbell, du är all in på mat och träning. Du har väldigt hög lägsta nivå om det där är din synd. För min del hade det varit att hälla i mig whisky.

Bra jobbat med kuren, ser ut som att det gick problemfritt!
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in