Tjenare !
Då var jag tillbaka med en liten uppdatering
Vecka 3 måndag stick nr5
Idag vart det ett bröst pass i vanlig ordning träning och kost går super bra.
Skulle nog våga påstå att jag börjar få känna på lite effekt utav testot vikterna känns lättare specifikt i bänken!
Kan även känna av att min sinnesstämning är något förhöjd sjunger gärna lite extra högt i bilen haha. Min styvhet in nipples som jag skrev om tidigare har lagt sig.
Så nuvarande bieffekter ligger på noll
Märkbart idag vid injekt var att jag nog har fått en lättare ärr vävnad i höger glute då det ”knastra” till lite nåt jag förde in nålen.
Sedan har jag en liten fråga där ni gärna får ge lite feedback. Detta är ju somsagt en bulk kur där målet är att lägga på mig så mycket kvalitativ massa som möjligt och kommer inte lägga mig på cruice utan kommer gå på pct och vara av till nästa kur. Har absolut inte bråttom att nå mina mål men känner ändå att jag vill maximera kuren med massa då nästa kur troligtvis blir en deff kur så vad säger ni om att kasta in några dbollar
Antigen i mitten av kuren når jag har sett hur min kropp klarar av testot och har full koll på min aromatisering. Eller dem 4 sista veckorna i kuren med ev 0,5 armidex eod.
Vad skulle ni ha gjort om ni skulle lägga in dbollar o skriv inte skulle inte göra det vi leker med tanken
I mitten på kuren eller i slutet ?
30mg i 33 dagar eller 20mg i 50 dagar
Hoppas någon orka läsa hela och har lust att svara på detta !
Tack/BC