Citat:
Ursprungligen postat av
Barbellecrew
Hej har tänkt att köra min första testo kur nu i oktober 23 år gammal har gymmat i 8 år men redo att ta min fysik till nästa nivå.
Hade lite fundering kring om 375mg e5d räcker till då mitt naturliga testosteron är relativt högt. Vad säger ni om att fronta med d-boll ja eller nej ? Inköp och upplägg ser ni nedan kom gärna med med kritik och tips
Inköp
4x testo E 250mg/ml
1x nolvadex 20mg (50 tabs)
1x letrozole 2,5mg (50tabs)
30x blå nål 0,60mm x 25mm (för injekt)
30x grön nål 0,80mm x 40 mm (för att suga upp ur vial)
30x 3ml pump
1x Decinfecerade servetter för tvätt vid injekt
Upplägg
375mg e5d x 12 veckor
Letrozole vid ev gyno tänker inte förebygga med armidex då jag vill undvika att stoppa i mig onödigt med preparat.
Pct bestående av nolvadex.
525mg testo i veckan räcker gott och väl, har du koll på träning kost och återhämtning kommer du få sjuka resultat. Är helt sjukt vilka doser folk här kör överlag och det är inte sällan för att kompensera total brist på kunskap om träning, kost och återhämtning. Kolla bara på gymmen dom som trycker, herregud säger jag, är som vattenballonger som springer runt och spänner sig och lever om varenda rep. Tränar några månader sen ser man dom aldrig igen.
Det ända jag skulle vilja lägga till är arimidex/aromasin. Dock fungerar nolva också mot känningar. Dbol ska du verkligen inte lägga till första kuren, dels för att det inte behövs och dels för att du inte vet hur känslig du är för östrogen. Finns en anledning att dbol kallas gyno på burk.