• 1
  • 2
2023-08-20, 19:50
Medlem
SimonSesss avatar
Nyligen så har tjejer börjat spela ett spel som jag spelar och i typ var tredje match MINST så är det ett jävla luder med och eftersom hon är tjej så MÅSTE hon ju spela DPS typ som att hon vill throwa gamet med flit, vad fan vi vill vinna vi är inte intresserade av politik här eller vad vår DPS har mellan benen men för helvete, VARFÖR väljer ni DPS varje gång när ni inte ens kan eller vill spela det? SPELA SUPPORT
2023-08-20, 19:54
Medlem
Psykosen-Hexs avatar
Håller med, tjejer suger i spel som i idrott. Utvecklarna borde skapa två olika servrar för båda könen.
2023-08-20, 20:01
Medlem
DenlysandeJarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykosen-Hex
Håller med, tjejer suger i spel som i idrott. Utvecklarna borde skapa två olika servrar för båda könen.

Sant, ingen dålig ide! I sport har vi ju den riktiga sporten och sen dam-sporten, varför inte göra samma med dator-spel?
2023-08-20, 20:06
Medlem
Kurss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenlysandeJarl
Sant, ingen dålig ide! I sport har vi ju den riktiga sporten och sen dam-sporten, varför inte göra samma med dator-spel?

Man har gjort så med schack.
2023-08-20, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SimonSess
Nyligen så har tjejer börjat spela ett spel som jag spelar och i typ var tredje match MINST så är det ett jävla luder med och eftersom hon är tjej så MÅSTE hon ju spela DPS typ som att hon vill throwa gamet med flit, vad fan vi vill vinna vi är inte intresserade av politik här eller vad vår DPS har mellan benen men för helvete, VARFÖR väljer ni DPS varje gång när ni inte ens kan eller vill spela det? SPELA SUPPORT

Sluta gnäll för fan. Du får se till att spela dubbelt så bra istället, men sådant klarar väl inte en liten sketen he-bitch som dig?
2023-08-20, 21:52
Avstängd
Konstnarren5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrs.Weeden
Sluta gnäll för fan. Du får se till att spela dubbelt så bra istället, men sådant klarar väl inte en liten sketen he-bitch som dig?
Och här dök den vita riddaren upp i tråden. Kvinnor suger generellt på spel. Håller på ts.
2023-08-20, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konstnarren5
Och här dök den vita riddaren upp i tråden. Kvinnor suger generellt på spel. Håller på ts.

Finns massor med dudes som suger också. Jag har spöat massor utav dom i spel, men det är väl ingen som gnuggar det i ansiktet på dig när du är en riktig looser?
2023-08-20, 21:57
Avstängd
Konstnarren5s avatar
Citat:
Finns massor med dudes som suger också. Jag har spöat massor utav dom i spel, men det är väl ingen som gnuggar det i ansiktet på dig när du är en riktig looser?
Dudes kräver inte specialbehandling eller att man måste tassa runt på äggskal för att inte bli outad som kvinnohatare.
2023-08-20, 21:59
Medlem
Citat:
Dudes kräver inte specialbehandling eller att man måste tassa runt på äggskal för att inte bli outad som kvinnohatare.

Jag vet inte vad du pratar om men jag kan säga att du får inte ta emot lika mycket hat som kvinnor får.
Du kan börja med att titta på den här.

https://www.svtplay.se/video/jmon2AR...-gamingvarlden

Var lite försiktig med dina fjortiskommentarer.
2023-08-20, 22:06
Avstängd
Konstnarren5s avatar
Citat:
Jag vet inte vad du pratar om men jag kan säga att du får inte ta emot lika mycket hat som kvinnor får.
Du kan börja med att titta på den här.

https://www.svtplay.se/video/jmon2AR...-gamingvarlden

Var lite försiktig med dina fjortiskommentarer.
Svt gör inga program utan att först leta rätt på några extremer. Ren feministpropaganda, då flesta dudes är schyssta och coola. Skulle ju inte bli bra tv eller skapa polarisering om vi berättade att för det mesta är allt lugnt och städat.
2023-08-20, 22:07
Medlem
Citat:
Svt gör inga program utan att först leta rätt på några extremer. Ren feministpropaganda, då flesta dudes är schyssta och coola. Skulle ju inte bli bra tv eller skapa polarisering om vi berättade att för det mesta är allt lugnt och städat.

Eller så har inte du något intressant att komma med. Adjöken.
2023-08-20, 22:10
Avstängd
Konstnarren5s avatar
Citat:
Eller så har inte du något intressant att komma med. Adjöken.
Precisely my point. Män måste skapa program som upprör, annars har man missat en möjlighet att skapa starka känslor. Adjöken.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in