• 1
  • 2
2023-08-19, 15:14
Medlem
noll.con.trolls avatar
Dum fråga, kan väl tyckas. Alla vet ju att killar är besatta av tuttar. Men jag har lång erfarenhet, har haft sex med många killar genom åren, och min upplevelse är att tuttarna i princip ignoreras rakt av. Nu har jag ganska (enligt mig) perfekta bröst, fina och lagom klämvänliga 🙂

Men ligger det något i min teori, att tuttar inte är så viktigt för killen under själva sexet - generellt? Själv tycker jag det hade varit riktigt trevligt med lite mer "fokus" på det området. Sex ska ju vara snuskigt tänker jag, och vad kan vara snuskigare än en kille som verkligen går loss och vill suga tutte en bra stund - alltså, med lite jävla inlevelse?

EN kille har jag träffat som hade bröstfetish och tyckte om att slå mig på pattarna - det var förvånansvärt trevligt, säkert för att det var så annorlunda - men det är en av 100.

Jag menar alltså inte att killar generellt inte bryr sig om behagen. Är övertygad om att mina stora tuttar är en del av min attraktionskraft, de gör iaf att jag känner mig kvinnlig & sexig. Men när man väl ligger där, då händer så mycket annat och tuttarna hamnar alltid på avbytarbänken.

Tankar kring detta?
Senast redigerad av noll.con.troll 2023-08-19 kl. 15:16.
Citera
2023-08-19, 15:16
Medlem
NysvenskenAbdullahs avatar
Skumma killar du träffar. För egen del slutar det oftast med att bruden får slita av mig från sin tutte för att jag suger för våldsamt.
Citera
2023-08-19, 15:17
Medlem
snooper123s avatar
Vad konstigt. Jag älskar bröst och gillar att suga och klämma på dom.
Särkilt när hon rider mig och trycker upp brösten i mitt ansikte så går jag extra loss.
Citera
2023-08-19, 15:18
Medlem
Slave Marks avatar
Jo det ha betydelse för sexet, att ligga på en kvinna och då pratar jag om missionären
Citera
2023-08-19, 15:19
Bannlyst
Alla män älskar bröst. Givetvis.

Anledningen till varför de ignorerar dina bröst är för att de inte är något speciellt, skicka bild om du säger emot mig.

Grejen är att killar har en extremt hög sexdrift jämfört med oss kvinnor. Du kan inte förstå hur det är för män… jag lovar dig.

Anledningen till varför de tar vad de kan få är just pga deras höga sexdrift. De flesta män är inte i en position där de kan välja och vraka, så de knullar vad de kan få.

Anledningen till varför kvinnor kan, i viss mån, välja och vraka är för att de har mycket lägre sexdrift, inte att de är attraktivare.
Citera
2023-08-19, 15:19
Medlem
noll.con.trolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NysvenskenAbdullah
Skumma killar du träffar. För egen del slutar det oftast med att bruden får slita av mig från sin tutte för att jag suger för våldsamt.

Mysigt! 😆

Kanske för att jag är lite dominant i sängen då..? Tycker själv det är konstigt att inte fler har zoomat in och gått loss liksom... tänker om de ser mig som en man eller nåt............ hehe.

Kanske är det bara undergivna dudes som tänder på annat än att just klämma på tuttar?
Citera
2023-08-19, 15:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NysvenskenAbdullah

+1

Älskar stora bröst alltså.
Citera
2023-08-19, 15:23
Medlem
Enders.Aldebrinks avatar
Klart man gillar fina bröst!
Att dom får delta i sexet är en självklarhet.
Sen behöver dom inte var stora. Det viktiga är att dom är fina.
Det är lika viktigt som en fin röv. Och samma där. Inte för stora utan gärna fast och fin.
Killar som inte gillar bröst är nog killar som gillar killar
Citera
2023-08-19, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noll.con.troll
Dum fråga, kan väl tyckas. Alla vet ju att killar är besatta av tuttar. Men jag har lång erfarenhet, har haft sex med många killar genom åren, och min upplevelse är att tuttarna i princip ignoreras rakt av. Nu har jag ganska (enligt mig) perfekta bröst, fina och lagom klämvänliga 🙂

Men ligger det något i min teori, att tuttar inte är så viktigt för killen under själva sexet - generellt? Själv tycker jag det hade varit riktigt trevligt med lite mer "fokus" på det området. Sex ska ju vara snuskigt tänker jag, och vad kan vara snuskigare än en kille som verkligen går loss och vill suga tutte en bra stund - alltså, med lite jävla inlevelse?

EN kille har jag träffat som hade bröstfetish och tyckte om att slå mig på pattarna - det var förvånansvärt trevligt, säkert för att det var så annorlunda - men det är en av 100.

Jag menar alltså inte att killar generellt inte bryr sig om behagen. Är övertygad om att mina stora tuttar är en del av min attraktionskraft, de gör iaf att jag känner mig kvinnlig & sexig. Men när man väl ligger där, då händer så mycket annat och tuttarna hamnar alltid på avbytarbänken.

Tankar kring detta?

De flesta män är mer förr ass än boobs. Bara i USA männen är galen i enorma boobs osv. Så det är en missuppfattning genom Hollywood att män i hela världen är som Amerikaner, men det är tvärt om i de flesta kulturer.

Ja boobs är nice osv men ett bra ass säger så mycket mer och biologiskt signalerar det en bra kropp och hälsa medans boobs alltid spelar sin funktion.

Erotiskt är det nice att suga och kyssa fina boobs, men få vill stanna där utan vill vidare söderut till de båda hålen.
Så boobs är mer som en Diner längs Route 66.
Citera
2023-08-19, 15:25
Medlem
FcknFaggots avatar
Tuttar ör väldigt fint, du har nog lyckats datea bögar.
Citera
2023-08-19, 15:25
Medlem
noll.con.trolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123
Vad konstigt. Jag älskar bröst och gillar att suga och klämma på dom.
Särkilt när hon rider mig och trycker upp brösten i mitt ansikte så går jag extra loss.

Brukar också trycka upp brösten i ansiktet på den jag rider, men det känns som ett väldigt pliktskyldigt mottagande oftast 😆 (känner mig nästan som en våldtäktskvinna..)

Kan lova att det inte är något fel på behagen. Däremot har jag riktiga mamma-tuttar, dvs bröstvårtorna står ut typ en cm och är väldigt sugvänliga. Kan det upplevas som "äckligt"?

Ett av mina ex nämnde att han inte gillade "långa bröstvårtor" vilket jag tyckte lät sjukt jävla märkligt? Vem gillar inte......? Eller kopplar man det till amning? 😆

Hade jag varit en kille hade jag definitivt gillat det jag har, dvs ett par stora pattar med perfekta sugvänliga bröstvårtor.
Senast redigerad av noll.con.troll 2023-08-19 kl. 15:31.
Citera
2023-08-19, 15:27
Medlem
noll.con.trolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FcknFaggot
Tuttar ör väldigt fint, du har nog lyckats datea bögar.

Du vann. Älskar fjollor. Haha.... du har nog fan rätt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in