Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-08-26, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
Pausen på ett år skyldes sannsynligvis regresskravet og tiden det tok å utrede.

Ikke at Jonas ble utsatt for to terror-kampanjer fra to GM.

Brannen var ikke terror-kampanje. Det var forsikringssvindel. Jeg tviler på at de som deltok på forsikringssvindelen hadde stilt opp i avisa med eget navn nå hvis de hadde stått bak drapet.
Citera
2023-08-26, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Bingo! Eller nesten, så lenge ikke politiet oppklarte saken så ble det vel aldri noen regress?

Det med regresskrav er vel bare en teori?

Det er jo bare en "terror-kampanje"? På knappe 5mnd.
Citera
2023-08-26, 22:53
Medlem
Hvis man først er med på forsikringssvindel, og deretter tar livet av han så burde vel politiet ha tatt de for lenge siden?
Det virker til å være «smågutter» i forhold til de som utfører noe som ser ut til å være ett planlagt drap
Citera
2023-08-26, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Susa94
Brannen var ikke terror-kampanje. Det var forsikringssvindel. Jeg tviler på at de som deltok på forsikringssvindelen hadde stilt opp i avisa med eget navn nå hvis de hadde stått bak drapet.

Var det han sinte eller han andre som stod fram i avisa?
Citera
2023-08-26, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Det spesielle er at han ikke selv skjønner hvem og hvorfor.

Nei, for noen ganger vil du kanskje ikke innrømme sannheten for seg selv, for eksempel at det var slik det virkelig skjedde.
Citera
2023-08-26, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Atal
Jeg vil ikke oute navn på noen som ikke er nevnt fra før. Spesielt ikke når jeg ikke kan garantere at det er sånn. Jeg kjenner/kjente jo de fleste av dem dessverre.

Litt for enkelt at det plutselig kommer inn flere nye medlemmer i forumet og sender mistanken Iver på MC gruppe? Først sier man A, men ikke B. Rykter eller villedning. Dette er Flashback, her nevnes navn og kilder. Denne taktikken er i hvertfall ikke ny her.
Citera
2023-08-26, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
Pausen på ett år skyldes sannsynligvis regresskravet og tiden det tok å utrede.

Ikke at Jonas ble utsatt for to terror-kampanjer fra to GM.

Og at drapet på Jon*s ble mye nøye planlagt i løpet av dette året tror jeg.
Citera
2023-08-26, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Nei, for noen ganger vil du kanskje ikke innrømme sannheten for seg selv, for eksempel at det var slik det virkelig skjedde.

Nå er det JAH som selv har henvendt seg til politi, sosiale media, TV Norge, Avhørt og til og med utlovet en dusør på 50 000 for å få sannheten.
Citera
2023-08-26, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StellaWild
Litt for enkelt at det plutselig kommer inn flere nye medlemmer i forumet og sender mistanken Iver på MC gruppe? Først sier man A, men ikke B. Rykter eller villedning. Dette er Flashback, her nevnes navn og kilder. Denne taktikken er i hvertfall ikke ny her.

Ok captain flashback
Citera
2023-08-26, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Og at drapet på Jon*s ble mye nøye planlagt i løpet av dette året tror jeg.
Enig.
Citera
2023-08-26, 23:02
Medlem
Hvor mange vitner har det vært til tidligere branner? Kan det være et set-up a la L**la Ber**eussen? Jonas høres påfallende lugn ut når han snakker om disse tidligere hendelsene. Omtrent som om han snakker om hva han skal ha til middag.
Citera
2023-08-26, 23:04
Medlem
SadoiLatvias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atal
Det er først de tre brannene, så tar det over et år før han en dag blir banket opp. Derfra starter all trakasseringen som holder på noen få måneder før han ble drept.

Altså trakasseringen har bare holdt på siden mars i år.
Da kan en jo undre på hva som skjedde i livet til JAH i mars i år som gjorde at trakasseringen starta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in