Citat:
Ursprungligen postat av
Atal
For seg selv. Men jeg vet ikke om de i tillegg vasket for andre også.
Jeg vet ingenting om JAH. Men pga. saken, så har jeg oppdatert meg på det som finnes tilgjengelig av info på SoME, omgangskrets, osv.
Slik jeg forstod personen JAH, så hadde han litt å slite med. Angst og depresjoner har vært nevnt, i andre medier bruk av kola, snakk om en "overdose" (ringte selv osv.), ADHD, fikk medisiner for det (Ritalin, det funket, han klarte å kalibrere hjernen bedre med hjelp av denne medisinen)...han likte å ta seg en fest.
Så, har det vært av-og-på forhold med damer. Det har vært ei Marthe, ei Pernille, ei Kristina.
Han har sagt han har vært i forhold som er usunne, fulle av sjalusi (podcast med Larsen).
Han er for legalisering av narkotika, han stiller som 2. kandidat for Liberalistene.
Vedrørende forhold, så virker han helt i tråd med ADHD-mennesker forøvrig, forhold er vanskelig
Likevel har jeg fått et inntrykk av at han var ganske flink til å se sine egne feil/ prøve å rette opp de?
At han hadde et ok indre etisk kompass?
Samtidig så virka han uorganisert, og impulsiv, og med stor evne til å rote seg borti ting som er i gråsona.
Jeg tenker at med den forsikringsbrannen med SA og han sjeiken, så var han skyld i det selv; og visste dette også. Men jeg har tenkt at videre svindel/ hvitevasking, at da måtte det evt. blitt gjort pga. at han var veldig presset i forhold til ansatte/ lønn/ virksomhet.
Har også tenkt på dette forholdet hans til utenlandsk arb.kraft. Syns han virka temmelig "vrak" etter å ha vært på ferie i Tjekkia med K*ba (=u), som hadde måttet slutte pga. greier den tjekkiske arb. måtte ta seg av hjemme der. Jeg følte JAH "rømte" dit, julen 2022 (ref. Tik-Tok), pga. problemer.
SIkkert uinteressant hobbyanalyse, men har ADD selv, så har kjent meg selv igjen litt i måten å ta beslutninger på. Det som jeg tenker med meg selv, er at jeg tar alle beslutninger i "god-tanke", men så kan andre utnytte desse gode tankene...dessuten så går jo det rimelig fort i synapsene, da