Citat:
Ursprungligen postat av
Vaffeldeig
Den første brannen kan ha vært rettet mot OMM. Vi vet også at når Jonas mye senere, etter endel trakassering, bemerker at det er rart at ikke OMM også trakasseres utsettes OMM straks for malingsangrepet utenfor sitt hjem. Og OMM er den som mottar kartmeldingen fra Jonas og finner han og melder fra.
Det er litt rart at både alle her og media har så liten oppmerksomhet på han som altså var involvert både i den første brannen og hærverk underveis og fant Jonas drept. Ingen andre har jo vært så tett på både trakasseringen og drapet som han.
Jeg gjentar: det startet med brann mot han, han var eneste andre offeret underveis enn Jonas og den som mottok melding og fant Jonas død. Er ikke det ganske utrolig egentlig?
Jeg tror ikke OMM har noe med dette og gjøre.. de som var etter jonas og bedriften visste sikkert ikke at den vogna ikke var J sin.. og ang hvor lang tid OMM brukte på å dra opp.. synes det er lite som er merkelig med dette, jonas hadd jo gitt "beskjed" om hvor han var på jobb oppdrag som ikke var uvanlig og gjøre på den måten. Kanskje man begynnte og tenke han brukte lang tid rundt 13 tida, prøvde og ringe osv.. da de fortsatt ikke hadd hørt fra han kl16 da de var ferdig med sine jobb prosjekt, dro de rett opp..
Mulig jeg tar feil, og OMM er innblandet! Har ingen info om dette, synes bare personlig ingen av disse tingene virker misstenksom