2023-10-01, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kruttan12
Nei, jeg troller ikke. Saken er at dette er folk som ikke går av veien for å drepe og da vil ikke jeg sette blink på meg sjæl. Håper folk skjønner det..

Jeg skjønner ikke hvorfor tampen brenner ang utroskap… Var det med OMM og ikke Jonas kanskje?
Citera
2023-10-01, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jocturnal
Så mener du at settingen er riktig, men det er feil folk?

Er det noen som tidligere er nevnt her? Hvis ikke så er det en historie vi ikke kjenner til da. Så det vil være umulig å gjette hvem det kan være.

Grunnen til at vi nevner ER er jo fordi han er den som Jonas trekker frem i podcasten som mulig GM.

OMM. Første brannen startet i hans bobil
Citera
2023-10-01, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
Om det stemmer at J betalte tilbake til forsikringa, så er det det samme som at han innrømmer svindelen.. Ergo skulle han selv ha blitt tiltalt i saken (heleren straffes likt med stjeleren), sånn er det med forsinring også. Men på helt forundelig vis ble saken henlagt. Blir litt på samme viset som om du knekker nesa på en fyr på byen i kveld, så gir dette 6-7 mnd fengsel. Men om du sier, jeg angrer meg, skal aldri gjøre dette mer, å betaler offerets legeregning…så blir saken henlagt. Det er ikke sånn det funker😂 Er ting som ikke stemmer her.

En annen ting, 6 desember 2021 er J på Åstad Norge å forteller om brannene i bobilen og i betongbilen.. Samtidig som han står der å er offer, så vet han at han selv betalte 20.000 for å få satt fyr på betongbilen. Dette sier mye om Jon@s, og det er lett å forstå at mange i miljøet som visste dette ble provosert. Dette er noe vi vet, men det kan være mye tilsvarende vi ikke vet.

Ingen fortjener å bli drept. Men her er det mye rart.

Har nettopp sett episoden du nevner her, og det du skriver stemmer ikke! J stod ikke fram selv, han var ikke med i programmet eller nevnt med navn. Og det er kun bobilbrannen som tas opp.
Citera
2023-10-01, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crinna
Har nettopp sett episoden du nevner her, og det du skriver stemmer ikke! J stod ikke fram selv, han var ikke med i programmet eller nevnt med navn. Og det er kun bobilbrannen som tas opp.

Du har helt rett. Jeg har sett det selv nå i ettertid. Jeg beklager, men jeg kjøpte det som var skrevet her "for en god fisk".. Ett øyeblikk trodde jeg det var snakk om to episoder, for både 6 nov og 6 des er nevnt. Men det er kun en.
Citera
2023-10-01, 18:22
Medlem
Etterforsker sjalusimotiv

"En av politiets hovedhypoteser er at sjalusi knyttet til en hendelse flere år tilbake i tid, skal være noe av foranledningen til at Jonas Aarseth Henriksen ble skutt og drept"

Kanskje det likevel var JAH exen til KØS var utro med

https://www.nrk.no/osloogviken/drape...tiv-1.16578242
Senast redigerad av Alsagio 2023-10-01 kl. 18:26.
Citera
2023-10-01, 18:24
Medlem

Mulig sjalusi 😮
Citera
2023-10-01, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 16-Smulan
Du mener altså at det dreier seg om sjalusi, men ikke på grunn av damer? Eller ikke på grunn av disse spesifikke damene?
Riktig
Citera
2023-10-01, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kruttan12
Nei, jeg troller ikke. Saken er at dette er folk som ikke går av veien for å drepe og da vil ikke jeg sette blink på meg sjæl. Håper folk skjønner det..

ser ut som troll ryktene ble vasket bort.. nå har jo Nrk og politiet vært på banen.. så da kommer vel du med fasiten da? er jo greit att du får æren med å runde av denne lange tråden...
Citera
2023-10-01, 18:36
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alsagio
Etterforsker sjalusimotiv

"En av politiets hovedhypoteser er at sjalusi knyttet til en hendelse flere år tilbake i tid, skal være noe av foranledningen til at Jonas Aarseth Henriksen ble skutt og drept"

Kanskje det likevel var JAH exen til KØS var utro med

Evt. kan det være JH har overtatt en senere eks av KØS.
Hun som ble slått var ute av livet hans allerede i 2017.
Men hvis det stemmer at sjalusi er motivet, må jo KØS
være i kategorien psykopat, med tanke på all tiden og
energien han har lagt ned i dette.
Citera
2023-10-01, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket

men Ben Redic er nok et led over! to som fyrer hverandre opp...
Citera
2023-10-01, 18:40
Medlem
KØS har en samboer nå.
Citera
2023-10-01, 18:43
Medlem
16-Smulans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket

Interessante tanker.
Sjalusi trenger jo heller ikke nødvendigvis dreie seg om kjærlighet eller sex. Økonomi? Suksess?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in