2023-09-20, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frodin
Det jeg stusser på er alle hendelsene i Hønefoss. Taggingen, brannene, kaste stein ++.

Det virker rart om det er disse to. 2 timer en vei. 4 timer å kjøre totalt hver gang de har dratt inn til Hønefoss for å gjøre de handlingene. Det må være noen fra Hønefoss som er mer delaktig.
Skjedde ikke en del av det også i Tønsberg? Pluss et tredje sted, husker ikke hvor, men mener det var snakk om noen arbeidsbiler som ble utsatt for hærverk, så på et anleggsområde?
Citera
2023-09-20, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siggizs
Nei, er som jeg skulle ha sagt det selv, og som jeg skrev egentlig 2 dårlige amatør kjelltringer.. Motivet for dette er jeg også spent på.. å jeg tenker egentlig at noen har fått KV til å gjøre det og dratt med seg R.. så da tenker vi vel eget det samme.. det er jo egentlig 2 surre huer så rart det har gått så lang tid før de ble tatt.

Sier jo litt.. Kommer hjem til Rena to timer etter du har drept noen.. Havner i en trafikkulykke og drar frem gunnern å trur han du kolliderte med For en klovn
Citera
2023-09-20, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gulliblepear
Skjedde ikke en del av det også i Tønsberg? Pluss et tredje sted, husker ikke hvor, men mener det var snakk om noen arbeidsbiler som ble utsatt for hærverk, så på et anleggsområde?

Jo, Tønsberg og Hønefoss området. Veldig mange hendelser. Minst 10 forskjellige. Virker rart om disse 2 har kjørt 4 timer for å utføre dette. Det uansett veldig enkelt nå da for politiet å fange opp på kamera langs veien og gå tilbake i tid og matche opp med disse og bilene de har disponert.

Derfor tror jeg fler er innblandet fra Hønefoss i denne saken.
Citera
2023-09-20, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siggizs
Nei jeg er er helt enig, jeg stiller meg som et stort spmtegn i denne gåten..
Norge er ikke et land man begår et drap for å tro at en skal gå etter på som en fri mann tenker jeg..

Men jeg tenker at NOEN har jo fått de 2 ´staute´ karene her til å være en del av denne handlingen..
jeg tenker at penger er god lokkemat til disse type mennesker som nå er siktet. Og både KV og R beruset kan være typer til å tro at ¨dette går vi fri for¨

Så ja.. for rett som med penger kan nok de koke sammen noe spektakulært sammen.. og samtidlige tro de skal gå fri, å leve lykkelig videre.

Synes kanskje man undervurderer litt her nå. Den ene har jo vært voldelig mot politi flere ganger. Høres ut som han har kampsport-erfaring. Det var vel snakk om et spark mot hodet til den ene politimannen. Så dette kan ikke være en slapp junkie.
Citera
2023-09-20, 14:12
Medlem
Från VG.no nu:

Pågrepet av tungt bevæpnet politi - tidligere dømt for å true politiet med hagle

For syv år siden ble den nå drapssiktede 30-åringen dømt for å true politiet. Da lå han på sengen og rettet en ladd hagle mot en politibetjent.

Resterande av artikeln går att läsa i bifogade länken.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...tiet-med-hagle
Citera
2023-09-20, 14:15
Medlem
Kan det være disse to som angrep Jonas i garasjen? Den delen av intervjuet i avhørt var litt merkelig. Jonas forteller jo at han hilste på den ene personen. Men han har ingen beskrivelse av personen. Tror heller ikke at han får noe spørsmål om det i podcasten. Han sier bare at det ikke er de politiet tok inn.
Citera
2023-09-20, 14:17
Medlem
Citat:
Jo, Tønsberg og Hønefoss området. Veldig mange hendelser. Minst 10 forskjellige. Virker rart om disse 2 har kjørt 4 timer for å utføre dette. Det uansett veldig enkelt nå da for politiet å fange opp på kamera langs veien og gå tilbake i tid og matche opp med disse og bilene de har disponert.

Ja, mente å være enig! Rena-Tønsberg blir fort fire timer én vei. Så alle de hendelsene er fortsatt et mysterium for meg.
Citera
2023-09-20, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cesarini
Kan det være disse to som angrep Jonas i garasjen? Den delen av intervjuet i avhørt var litt merkelig. Jonas forteller jo at han hilste på den ene personen. Men han har ingen beskrivelse av personen. Tror heller ikke at han får noe spørsmål om det i podcasten. Han sier bare at det ikke er de politiet tok inn.
Han sa bare at han ikke kjente til de i garasjen og ar de østeuropeerne de tok inn senere var for gamle.
Citera
2023-09-20, 14:25
Medlem
Citat:

Det er nok ganske mange. De har klart å gjemme seg bak hverandre, hvilket tyder på et relativt stort antall.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cesarini
Synes kanskje man undervurderer litt her nå. Den ene har jo vært voldelig mot politi flere ganger. Høres ut som han har kampsport-erfaring. Det var vel snakk om et spark mot hodet til den ene politimannen. Så dette kan ikke være en slapp junkie.

Haha, ja tro hva du vil selv altså
Jeg vet hvem begge to er og forklarer hva jeg vet om de. Vis du tror KV er Bruce lee tar du mektig feil.
Men ¨løse kanoner¨er de nok begge to..
Citera
Medlem
Hadde noen av dere giddet sittet med bikkja til en nabo siktet for drap som du ikke får kontakt med på 4 uker? ref TV2

https://www.tv2.no/nyheter/innenriks...jokk/16062427/
Citera
2023-09-20, 14:26
Medlem
Det opplyses i podcast nr 2 (Avhørt) at mennene som overfalt JAH i Tønsberg kjørte en gul-beige Toyota Avensis.

Vet noen av dere om en av de pågrepne har hatt tilgang på en bil som passer til den beskrivelsen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in