Citat:
Ursprungligen postat av
Bibs
Historien som noen kom med her, ble også fortalt av SA i dagens Avhørt; at desse som krevde penger etter lastebil-brannen, ikke gav seg. Snakk om en "gær'n narkoman" som trengte penger...
Man må jo virkelig gå tilbake og spørre sjeiken hvem han hadde kontakt med den natten de var på båttur.
Støtter virkelig siste spørsmålet ditt!!
Har hørt på de siste intervjuet av SA på "Avhørt" i dag.. han sier " når jeg gikk å møtte Jonas sa jeg att X skulle ha 20K eller 25K" var da X= ER eller er X= skumle folk.. som SA nevnte etterpå...
dersom nå plutselig x= ER.. hvorfor skulle SA kreve penger for ER, eller minne han på det.. han var jo ikke på båtturen og burde jo ikke hatt noen som helst info om att noe slikt hadde skjedd.. dersom han ikke har noe med saken å gjøre.. (dette var samme morgenen som betongbilen ble funnet utbrent?)
når jeg nå hører første podcasten med "Avhørt" så forklarer Jonas att han først blir ringt opp på morgenen av ER og han forklarer att bilen har brent opp.. ER henter han deretter og kjører opp til brannstedet.. når brannvesenet skummer bilen kommer SA og sier han har lagt ut 20K og skal ha pengene... ( dette kunne vel ER informert om når han hentet Jonas..) trenger politiet mere info for å oppklare mordet.. så sett SA og ER på hver sin glattcelle..
mister litt troa på både ER og SA