2023-09-15, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eeqaz
Bonnie og Clyde stil over dette
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...n-paa-18-dager
Ja, var dette som kom opp når jeg søkte på et visst navn
Citera
2023-09-15, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
"...ble han også dømt for å ha nær kjørt ned en familie på et fortau på Rena."

"Etter det Østlendingen vet er mannen kjent fra det som kan kalles flere rusmiljøer i Innlandet, inkludert i Østerdalen."
https://www.nettavisen.no/nyheter/dr...s/5-95-1331050

Fant noen av dere ut bilmerke på den bilen som ble kjørt bort? Det er videoopptak av bortfraktingen av bilen i artikkelen.

Jeg syns fortsatt det ser ut som en eldre golf...
Citera
2023-09-15, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pessoa86
Leggen kan passe bra med skuddskadene i plankene / terrassen.

Jeg er enig med andre i tråden at det lukter Lanes..

«- Ingen av de fire har heller ikke erkjent at planen var å drepe Lanes. De skulle ta beina hans, men Lanes døde av et skudd i ryggen som gikk gjennom kroppen, til hjertet»

Ref noen i forumet som mente han var skutt i leggene(ikke bekreftet, men et rykte)

« Statsadvokaten mener de fire planla å drepe Lanes som følge av en lang konflikt mellom Lanes og 31-åringen. Lanes ble overvåket i flere dager før drapet, via en sporingsenhet på bilen.»

J gikk til innkjøp av utstyr som skulle avdekke evt sporingsenheter på bilen.

Tiden vil vise… Dette kan bli interessant. Jeg er nesten overbevist om at dette er et bestillingsdrap. Det er basert på utspillene fra T.Henriksen og at det later til at politiet ikke utelukker fler pågripelser. Samt at ingen i J sin krets har noe kjennskap til MGM. Men svaret på hvem som bestilte drapet ligger i Hønefoss.
Citera
2023-09-15, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bibs
Rug*ve vn. 154?
J*ns Gunn*r V*ldm* eao er reg. her
Citera
2023-09-15, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vampyrina
https://www.tv2.no/nyheter/innenriks...ktet/16048678/

Ny bil undersøkes.
Mulig et dumt spørsmål, men hvorfor er disse bilene så viktige? En som stod langs veien og en som var kjørt til hytta? Leter de etter DNA etter begge to i bilene? Disse som er avbildet på noe kamera? To GM som hadde hver sin bil? Eller andre funn i bilene de forventer?
Citera
2023-09-15, 17:59
Medlem
Ny episode av Avhørt nå.
Citera
2023-09-15, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
Ser litt ut som en BMW SUV eller noe lignende

Edit. Eller er det den som er avbildet her?

https://www.tv2.no/nyheter/innenriks...ktet/16048678/
Takk! En svart Suv ble observert dagen før drapsdagen et stykke fra hytta (i nærheten av Huldertjern?).

Den vinrøde/lys grå? Jeg synes ikke at formen på bilen ligner på den som fraktes under pressenning.
Citera
2023-09-15, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Atal
Jeg syns fortsatt det ser ut som en eldre golf...
Sier meg enig. Den virker for lav til å være en suv? Altså mellom planet og karosseri
Citera
2023-09-15, 18:08
Medlem
Citat:
T
Den vinrøde/lys grå? Jeg synes ikke at formen på bilen ligner på den som fraktes under pressenning.
Enig, SUVen bak presenning har den avrundede formen som jeg synes kjennetegner dyre SUVer som BMW sin. Men sikkert noen asiatiske merker som har kopiert den stilen siste årene...

Men noen sier golf, og jeg kan ikke bil godt.
Citera
2023-09-15, 18:10
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amplifi
Jeg er enig med andre i tråden at det lukter Lanes..

«- Ingen av de fire har heller ikke erkjent at planen var å drepe Lanes. De skulle ta beina hans, men Lanes døde av et skudd i ryggen som gikk gjennom kroppen, til hjertet»

Ref noen i forumet som mente han var skutt i leggene(ikke bekreftet, men et rykte)

« Statsadvokaten mener de fire planla å drepe Lanes som følge av en lang konflikt mellom Lanes og 31-åringen. Lanes ble overvåket i flere dager før drapet, via en sporingsenhet på bilen

J gikk til innkjøp av utstyr som skulle avdekke evt sporingsenheter på bilen.

Tiden vil vise… Dette kan bli interessant. Jeg er nesten overbevist om at dette er et bestillingsdrap. Det er basert på utspillene fra T.Henriksen og at det later til at politiet ikke utelukker fler pågripelser. Samt at ingen i J sin krets har noe kjennskap til MGM. Men svaret på hvem som bestilte drapet ligger i Hønefoss.

Det uthevede. Noen har antagelig plassert en sporingsenhet i eller på JH sin bil, og kunne
lett finne ut hvor han oppholdt seg. Da rimer det med at han kan ha gjemt seg ved hytta
uten at det hjalp.
Citera
2023-09-15, 18:10
Medlem
Citat:
14.09.2023. Oppdatert 15.09.2023.
"–Jeg møtte ham kort i går, da virket alt normalt. Han sa «morn», og jeg drev med mitt. Vi bare hilste kort, forteller naboen til VG.
Han forteller imidlertid at han ikke har sett noe til den siktede de siste fire ukene."
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...ved-en-adresse

Kanskje siktede ikke har vært hjemme i de 4 ukene?

På Avhørt-episoden i dag ble det sagt "pågrepet på sitt bosted".
hvis MGM bodde fast på det bostedet der han ble pågrepet og hvis han ikke har vært på dette bostedet i de 4 ukene, så er det jo litt påfallende.
Senast redigerad av z-z-z 2023-09-15 kl. 18:34. Anledning: Rettet.
Citera
2023-09-15, 18:15
Medlem
Citat:
På Avhørt-episoden i dag ble det sagt "pågrepet på sitt bosted".
hvis MGM bodde fast i Rena og hvis han ikke har vært på sitt bosted i Rena i de 4 ukene, så er det jo litt påfallende.
Pågrepet på Åmot
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in