Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-09-01, 21:10
Medlem
AK og J skal ha drevet med hvitvasking sammen.
Og det er snakk om narko
Citera
2023-09-01, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
Bare gjetter... Han kjører lastebil, liker sykkel og deler etternavn.

Og forøvrig liker hvite biler. Hadde forøvrig en som ble avregistrert rett før taggingen. Men av en annen modell som nevnes her. Det var en BMW XDrive.
Citera
2023-09-01, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Atal
Og det er snakk om narko

Se der ja.. Ikke rart politiet har presisert gjentakende ganger at dette er en komplisert sak og vært tilbaketrukne med informasjon.

Ikke rart GM og miljøet fikk blod på tann når de hørte at Avhørt hadde vært på besøk.

Men kan det være at kretsen rundt J også var klar over dette?
Citera
2023-09-01, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amplifi
Kan det være at det var avtalt oppmøte til et klokkeslett, men «kunde» har ikke møtt opp. J tok et skjermbilde av lokasjoner ham var på da han kanskje begynte å ane ugler i mosen?

Lurer på om pin`en var tatt oppe ved hytta eller nede der bilen hadde kjørt av.

Big diffrence
Citera
2023-09-01, 21:17
Medlem
Citat:
Finnmark

De het S*ndr* og G*ir *rn* H *samme etternavn som J* og byttet til SA og N*cl*s A

*i
*a
*e

Kanskje homo arne er ref broren? Om det ikke er politi-arne?
han som har bytta både for og etternavn.. ser att han tatt etternavn fra mora ( det gjelder vel begge da&#128578 men hvor i Finnmark er de fra.. er jo noen lokale i nord som kjenner historikken ganske bra skal jeg tro.. som fort kan oppklare noe i denne saken også.. kan fort være noe drøyt i bunnen her..
Citera
2023-09-01, 21:18
Medlem
Bibss avatar
Citat:
Og det er snakk om narko
Fuck dette, at du legger det fram som en sannhet...det er godt det er mulig, men da må du si mere om hva som er sagt, og hvorfor du konkluderer slik
Citera
2023-09-01, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bibs
Fuck dette, at du legger det fram som en sannhet...det er godt det er mulig, men da må du si mere om hva som er sagt, og hvorfor du konkluderer slik
Et hint om det er hvitvasking for andre eller hvitvasking for eget narkosalg... er fett
Citera
2023-09-01, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
Et hint om det er hvitvasking for andre eller hvitvasking for eget narkosalg... er fett

Hvordan har de hvitvasket narkopenger?
Citera
2023-09-01, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tenketanken1
han som har bytta både for og etternavn.. ser att han tatt etternavn fra mora ( det gjelder vel begge da&#128578 men hvor i Finnmark er de fra.. er jo noen lokale i nord som kjenner historikken ganske bra skal jeg tro.. som fort kan oppklare noe i denne saken også.. kan fort være noe drøyt i bunnen her..

Kirkenes, Bjørnevatn eller omkringliggende
Citera
2023-09-01, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amplifi
Se der ja.. Ikke rart politiet har presisert gjentakende ganger at dette er en komplisert sak og vært tilbaketrukne med informasjon.

Ikke rart GM og miljøet fikk blod på tann når de hørte at Avhørt hadde vært på besøk.

Men kan det være at kretsen rundt J også var klar over dette?

Dette er noe som mange visste, så jeg vil tro det.

En annen ting jeg så nå er at Mor Ar*tz*n, bor på Vikersund (ref. Fb profil). Og en annen bror av SA har adresse registert på vikersund. Al*xand*r H* A*
som bare er 10min unna der det ble skutt på Drolsum. Hjernen min bare noterte seg det...

*e
* samme etternavn som J
* samme etternavn som SA
Citera
2023-09-01, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bibs

Jeg skriver ikke at jeg VET dette. Jeg skriver hva som sies i miljøet rundt disse.

Og jeg konkluderer ikke med noe.
Citera
2023-09-01, 21:29
Medlem
Citat:
En bror av SA har adresse registert på vikersund. Al*xand*r H* A*
som bare er 10min unna der det ble skutt på Drolsum.
Interessant...

Al*xand*r H*nriks*n (A)rntz*n

*e
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in