Citat:
Ursprungligen postat av
donenzo123
Det släpper aldrig det forsätter kontinuerligt
När man har tankar som inte går att bryta och man inte ens kan titta på film så är man oroad. Det är ett ständigt pusslande av vad orsaken till en tidigare situation var eller vad som kommer hända framöver. Olika personer har olika mycket oro, vissa nästan hela tiden, andra nästan aldrig.
Det som du beskriver passar inte helt in på oro, men är ju ändå likt. Problemet som jag ser det är att det återkommer just på kvällen. Varför då? Ingen aning.
Råden som andra gett "lyssna på dina tankar", "skriv av dig" och liknande, tror jag är kontraproduktiva. Det jag tror du behöver är vila och trygghet. Jag föreslår att du försöker släppa tankarna och inte fokusera på att de finns.
Jag gissar på att du gör något jävligt trist om dagarna och blir trött och irriterad på vad som helst av frustration. Det kanske inte är så dåligt under dagarna, men jobbigt så att irritationen hamnar på gamla minnen istället.
Definitivt är det dels din psykiska läggning, men också av miljön. Eventuellt är det någon brist i dieten... Det är svårt att komma på vad som skapar en blandning av oro och irritation.