Citat:
Ursprungligen postat av
solstrålar
Ingen nytt, bara en port till konsol av det spelet som slpptes 2020 p PC.
Det stmmer inte riktigt. FS2020 kom till Xbox 1,5-2 r sedan. FS2024 r en ny version till bde PC och xbox.
Ngra nyheter i 2024 r att man kan gra olika upddrag/jobb som rddningsaktioner, brandbekmpning, med mera och s kommer olika rstider. Sedan r det lite uppdateringar grafiskt som tex nya vxter och trd som rr sig med vinden. ven bttre Fotogrammetri, tex Grand Canyon ska se mycket bttre ut.
Strsta nyheten r nog att mer data ska flyttas ut i molnet och streamas medans man spelar. 2020 har brjat tagit fr stor plats p hrddisken. r vl ver 300gb nu. Tveksamt om dom med smre internetuppkoppling kommer kunna kra det. r ju problem redan i 2020-versionen.
Dom har lovat att flesta addons frn 2020 ven ska funka i 2024 och behver inte kpas igen om man redan har dom.
Personligen s r mina frvntnigar inte s stora. MS/Asobo har inte riktigt imponerat p mig. Har inte lyckats lst flera av de problemen som finns i 2020 versionen. Dom verkar mer interesserade av att slppa ut nytt innehll n att lsa buggar tycker jag.