Flashback bygger pepparkakshus!
2023-08-18, 15:50
Medlem
Under åren har jag haft flera relationer med kvinnor. Vissa längre, andra kortare. Gemensamt för nästan alla är att tjejerna har haft nästan helt frånvarande fäder och tycks ha problem med relationen visavi fadern. Det brukar oftast krypa fram en personlighetsstörningen efter ett tag också. Dessutom följer gärna med en promiskuös och väldigt sexuell personlighet.

Personlighetsmässigt, kognitivt, socialt och utseendemässigt i övrigt helt normala och attraktiva kvinnor.

Varför drar jag (och vissa män överlag) till oss dessa kvinnor med pappaproblem? Är det för att vi utstrålar pappighet? Beror det på min dadbody? Eller är det egentligen vi själva som söker oss till dess förvirrade varelser? Vad har ni för erfarenhet av dadyissues, kanske finns t o m kvinnor på Flashback som lider av problemet.
Citera
2023-08-18, 15:54
Bannlyst
”Daddy issues” är en nedsättande term gjord av bittra medelålders slynor som är arga över att unga kvinnor attraheras av äldre män. De blir arga över att de unga kvinnorna, med högt sexmarknadsvärde , tar männen i deras ålder.

Knulla runt och lev livet, basse!
Citera
2023-08-18, 16:22
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kraftighaka
Under åren har jag haft flera relationer med kvinnor. Vissa längre, andra kortare. Gemensamt för nästan alla är att tjejerna har haft nästan helt frånvarande fäder och tycks ha problem med relationen visavi fadern. Det brukar oftast krypa fram en personlighetsstörningen efter ett tag också. Dessutom följer gärna med en promiskuös och väldigt sexuell personlighet.

Personlighetsmässigt, kognitivt, socialt och utseendemässigt i övrigt helt normala och attraktiva kvinnor.

Varför drar jag (och vissa män överlag) till oss dessa kvinnor med pappaproblem? Är det för att vi utstrålar pappighet? Beror det på min dadbody? Eller är det egentligen vi själva som söker oss till dess förvirrade varelser? Vad har ni för erfarenhet av dadyissues, kanske finns t o m kvinnor på Flashback som lider av problemet.

Har inte alla kvinnor problem med sina pappor?

Majoriteten av kvinnor gillar sex.
Citera
2023-08-18, 17:27
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Tjejer med daddy issues söker en kille som de kan omväxlande idealisera och nedvärdera. Det är den relationen de hade till pappa. Han var gud, och också en jättestor besvikelse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in