Citat:
Ursprungligen postat av
Eskulap
Rätt åt er. Här får ni för att ni tagit in 2 miljoner muslimer. Ni får exakt vad ni förtjänar och vad en människa med hjärna kunde se hända. Detta är bara början på problemen och motsättningarna som kommer uppstå.
Terrorhot kommer inte vara en begränsad fråga. Islam kommer att utmana den svenska staten på riktigt framöver.
Tack sossar och vänsterparasiter. Jag har flyttat utomlands pga er. Ni kan gott få dö och ruttna i Sverige

Jag håller med dig.
Jag flyttade också från svensk helvetet redan innan flykting vågen 2015. Folk skrattade åt mig på jobbet osv. Men nu verkar det minsann som de flesta fick äta upp det där.
Bättre jobb, högre lön och inte en förbannad massa muslimer här.
Jag önskar också ett stort blodigt attentat mitt i det förbannade Stockholm och min våta dröm är de tar varenda svensk politiker med sig till helvetet.
Måste kännas tryggt för er dumskallar som under alla åren tagit in alla dessa muslimer till Sverige? Trots all vi rasisters varningar så lyssnade ni inte.
Skörda nu det ni har sått era förbannade svin och var glada för ni har det stabila Säpo som skyddar er
Ni får gå ut till moskeerna med er och böna om förlåtelse eller kanske ringa usa och Nato se de kan hjälpa er.
Jag njuter!!!