2023-08-17, 13:20
Medlem
Blondinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gratrunkarn
jag har redan i varit i willys och bunkra mat det här kommer i alla fall sluta illa tror det kommer bli riktig illa

såg inga militär än på gatan tycker det var konstigt hoppas de kommer snart

Hahah. Vilket jävla mesig befolkning vi har i detta landet.

Förhoppningsvis smäller det rejält snart!
Citera
2023-08-17, 13:21
Medlem
Syftet med höjningen är bl.a. att samhället ska kunna anpassa sig för att inte bidra till att öka hotbilden ytterligare, säger von Essen.

Den kan ju tåla att tänkas på.
Citera
2023-08-17, 13:22
Avstängd
Stänga gränserna är enda alternativet så terroristerna utifrån inte kan ta sig in i Sverige.

Sedan så har SÄPO full bevakning på misstänkta terrorister inom Sveriges gränser.

Vi måste stoppa såret ifrån blöda någonstans.
Citera
Medlem
Ja det här såg ju en normalbegåvad människa komma! Det enda rätta här är att sätta hårt mot hårt mot dessa äckel vi släppt in och kasta ut dem ur landet om så med våld! Jag ska fan inte ha några terrorister i mitt land!!

Förstår inte vad dem väntat på , om det nu inte är divide and conquer som samtidigt är fullt möjligt med vår fascistregering.

Med allt detta sagt , skulle någon kunna tala om för mig hur läget nu är på plats i Sverige? Antingen här i tråden eller via pm? Som stämningen folk emellan osv
Citera
Medlem
All-the-way-77s avatar
Det har inte att göra med att det är tre kvinnor som håller denna pressträff, men med tanke på det allvarliga budskapet är det oerhört taffligt genomfört.
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Blondins
Hahah. Vilket jävla mesig befolkning vi har i detta landet.

Förhoppningsvis smäller det rejält snart!

Med den inställningen hoppas jag det smäller i ditt hem, ska vi se om du är lika hoppfull då.
Citera
2023-08-17, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2022-12-31
På ett konstigt sätt hoppas jag att det sker en terrorattack, det kanske är det vi behöver för att enas som ett folk och land. Vi behöver slå ut Islam ur Sverige och Europa fullständigt.

Bara tråkigt att alla dessa radikaliserade muslimer måste döda oskyldiga svenskar. Döda alla politiker istället!

Det har varit två islamistiska terrordåd i Sverige. Bägge ökade folkviljan att ta in mer muslimer till Sverige.
Citera
2023-08-17, 13:23
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Det låter som hets mot folkgrupp. Det är olagligt i Sverige. Att bränna en koran är inte olagligt. Inte att gå ut utan slöja heller. I Sverige alltså. I Afghanistan är det olagligt däremot. Men där är det lagligt att ha sex med barn och gifta sig med barn. Alla länder har sina egna lagar.

Det har inget med det att göra. Det är inte nödvändigtvis straffbart att gå fram till en annan mans kvinna och kalla henne fet kossa framför mannen heller, men du får nog acceptera att du inte kommer komma undan med det varje gång.

Att bränna koranen handlar uppenbarligen om att se hur länge man kan fortsätta innan det smäller. Och jo, det är rakt igenom onödigt att avsiktligen provocera fram motreaktioner. Men vi får hoppas de två irakierna är värda besväret.
Citera
2023-08-17, 13:24
Medlem
Tantradyss avatar
Vad i hela friden är detta? Ska det föreställa ledningen för Sveriges Säkerhetspolis? Tre kvinnor som stakar sig fram och läser innantill. Ungefär som en skolredovisning i samhällskunskap på högstadiet. Total jävla KATASTROF!!!!
Citera
Medlem
Enders.Aldebrinks avatar
Lev som vanligt, var inte rädd... men se dig ständigt över axeln och var beredd på att bli överkörd, få en kniv i ryggen eller att platsen du är på sprängs.
Skönt att vi kan leva i fred och frihet.
Tack alla ni som öppnade era hjärtan.
Citera
Medlem
Lifeisnows avatar
Värdelös pressträff..går som en katt kring het gröt..
Muslimska terrorister utgör starkt hot mot Rikets säkerhet punkt slut. Detta måste vi göra;
1.
2.
3.
Citera
2023-08-17, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snauzzer
Den hårt sminkade kvinnan till höger, är hon stelopererad i ryggen?

Nej bara rakryggad.

Känns ändå skönt med så handlingskraftiga kvinnor.

Gemene man ska ha i åtanke att det kan hända nåt, så gott folk lev som varje dag är den sista.
Det är min analys av den här pressträffen samt att nu kommer risknivå 4 ligga cementerad för gott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in