2023-08-17, 13:51
Medlem
Tantradyss avatar
Under andra världskriget skickades kommunister till Norrbotten och internerades i arbetsläger. Slutar väl med att vi måste ta till en liknande lösning beträffande muslimer. Det är jävligt många som vi inte vill ha i vårt land! Rent fördjävligt att man ska behöva ha en massa skrikande och stenkastande Babbar på Sveriges gator - som dessutom vill att vi ska göra ändringar i vår lagstiftning utifrån deras behov. Det här kommer ta mig fan att sluta med inbördeskrig!
Citera
2023-08-17, 13:52
Avslutad
Först var det terrorbomber i folksamlingar och Allah Ahkbar. Folk vågade knappt resa eller befinna sig i folksamlingar för tänk om killen med skägg och ryggsäck plötsligt spränger sig?

Sedan var det Covid och pandemi och folk uppmanades ta "krampaus". Det slutade med att folk slogs om toalettpapper i matbutikerna och människor arresterades för att de var ute och motionerade.

Sedan var det ryssen kommer och kärnvapenhot. Folk köpte jodtabletter och konserver och började plocka ut cyklarna och balkongmöblerna från skyddsrummen.

Och nu är det terrorhot igen. Och allt detta på bara tio år. Ser ni inte mönstret? Meningen är att vi hela tiden ska vara rädda men att orsaken till rädslan skiftar allt eftersom folk tröttnar på the current thing.

Det bästa sättet att skydda sig mot yttre hot är att sluta läsa tidningen och stänga av TV-apparaterna. Den som inte går att nå går heller inte att skrämma upp.
Citera
Medlem
RiggoMortisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Ett rätt så rimligt svar ändå. Det är nog ingenting en myndighet ska spekulera i.
Jag håller med. De var överlag tydliga med att de inte tar ställning i politiska frågor, utan att det är upp till regeringen.
Citera
Medlem
Enders.Aldebrinks avatar
Försvarsmakten har tydligen också höjt sin riskbedömning till en 4a idag.
Kan de betyda att man räknar med att få sätta in militär!?
Citera
2023-08-17, 13:54
Medlem
Enders.Aldebrinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Först var det terrorbomber i folksamlingar och Allah Ahkbar. Folk vågade knappt resa eller befinna sig i folksamlingar för tänk om killen med skägg och ryggsäck plötsligt spränger sig?

Sedan var det Covid och pandemi och folk uppmanades ta "krampaus". Det slutade med att folk slogs om toalettpapper i matbutikerna och människor arresterades för att de var ute och motionerade.

Sedan var det ryssen kommer och kärnvapenhot. Folk köpte jodtabletter och konserver och började plocka ut cyklarna och balkongmöblerna från skyddsrummen.

Och nu är det terrorhot igen. Och allt detta på bara tio år. Ser ni inte mönstret? Meningen är att vi hela tiden ska vara rädda men att orsaken till rädslan skiftar allt eftersom folk tröttnar på the current thing.

Det bästa sättet att skydda sig mot yttre hot är att sluta läsa tidningen och stänga av TV-apparaterna. Den som inte går att nå går heller inte att skrämma upp.
Du är sosse antar jag som gärna står med huvudet i sanden och säger att det inte är värre här än någon annanstans.
Är det inte bättre att hålla sig uppdaterad, påläst och uppmärksam? Till skillnad mot sossarna alltså.
Citera
2023-08-17, 13:54
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskulap
Rätt åt er. Här får ni för att ni tagit in 2 miljoner muslimer. Ni får exakt vad ni förtjänar och vad en människa med hjärna kunde se hända. Detta är bara början på problemen och motsättningarna som kommer uppstå.

Terrorhot kommer inte vara en begränsad fråga. Islam kommer att utmana den svenska staten på riktigt framöver.

Tack sossar och vänsterparasiter. Jag har flyttat utomlands pga er. Ni kan gott få dö och ruttna i Sverige

Jag njuter faktiskt lite av att alla vänsterliberala stockholmare nu måste stå och ha dödsångest i tunnelbanan varje morgon när de ska till jobbet.

Så går det när man inte tänker på konsekvenserna av en massinvandring av missanpassade grottmänniskor
Senast redigerad av Tuor 2023-08-17 kl. 13:56.
Citera
2023-08-17, 13:55
Medlem
Enders.Aldebrinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badasskickers
Kolla hennes ögon under intervjun!! Hysteriskt blinkande och skitstora pupiller vid starkt ljus.
Påstår inget men kolla intervjun och gör era egna slutsatser.
Nervös.
Lär ha LP-skivor under armarna också.
Citera
Medlem
moderator-hatarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Äntligen!

Tar man in miljontals härndöda individer från muslimska länder ska nivån alltid ligga på 5 !
Citera
Medlem
Gentss avatar
Här handlar det om att direkt slå tillbaka om det sker terrorattentat. Svenskar måste organisera sig. Det är inte en fråga om hur man ställer sig politiskt, det är en fråga om svenskarnas överlevnad. Aldrig har vi haft ett sådant allvarligt hot mot oss.

Inte en enda muslimsk församling har tagit avstånd från detta.

När ni vet vem ni inte får kritisera, då vet ni vem som är er fiende och vem som styr över er.
Citera
Medlem
moderator-hatarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Jag njuter faktiskt lite av att alla vänsterliberala stockholmare nu måste stå och ha dödsångest i tunnelbanan varje morgon när de ska till jobbet.

Så går det när man inte tänker på konsekvenserna av en massinvandring

precis... de kunde en gris begripa
Citera
2023-08-17, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av badasskickers
och skitstora pupiller vid starkt ljus.

Stora pupiller i starkt ljus indikerar förälskelse/kåthet. Satt väl nån hunk bland journaliststolarna.
Citera
2023-08-17, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knudo
Jag rör mig aldrig i stora folkmassor så det påverkar mig inte särskilt mycket.

Du har ingen släkt eller bekanta heller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in