Citat:
Ursprungligen postat av
JeffDavis
Hur menar du med ”villigt”? Att jag inte spöat upp muslimerna som bor granne med mig?
Nej, jag menar att majoriteten av dina 15000 inlägg på Flashback antyder att du är en menlös idiot som sitter på läktaren och käftar emot utan att någonsin erbjuda en lösning på något problem. Oavsett om frågan handlar om feminism, hbtq, invandring eller terrorism så vet man att du kommer att vara där för att enbart slösa på syret. Att du aldrig är beredd att skita ner händerna för det gemensammas bästa (och våra barns framtid) är en betydande orsak till att vi måste ha dessa diskussioner nu. Hur funkar fredens religion för dig nu när det visar sig att koranbrännandet ger exakt det resultat brännarna önskade? Islam har aldrig haft något till övers för individen, hur kunde du ens tro en sådan sak?
Om man multiplicerar dig med en miljon förstår man enkelt varför vi befinner oss i en situation där en ensam rabiat galning kan lamslå ett helt land. En idiot går att hantera, en miljon idioter blir oundvikligen en maktfaktor oavsett hur efterblivna de är. Lägg till religiösa dårar i den soppan så är västs kollaps bara en tidsfråga. Tack så mycket, din söndercurlade jävel.
Om du inte vill ta din del av ansvaret vore det klädsamt om du åtminstone kunde hålla käften.